❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg har ikke sagt det til noen at vi prøver. Tipper de hadde trodd jeg var sprø med temping, testing, analysering av utflod osv. :smiley-ashamed008

He he ja var det da! Å enda jeg jo ikke forteller i så detalj som her inne[emoji85] De gale har det godt sammen her inne[emoji23] Men mulig mer naturlig i min alder siden jeg er 30, flertallet a mine venner har barn. Jeg ser du er født i 90, jeg hadde neppe fortalt noen på din alder jeg heller, er bar noen få litt fordi de har spurt litt ofte [emoji85] Krysser fingrene for deg[emoji173]️
 
Ååå er det flere en meg som har venniner som ikke skjønner greia med hvorfor man driver med tester og temp for å følge m på syklus? Kommer bare til å la være og si henne noen ting! Hun sa jeg måtte slappe av og ikke tenke på det før om 14 dager, yeah right [emoji85] Hun sa det sist jeg delt en del om det også for noen måneder siden. Nå gidder jeg ikke fortelle noen ting til mer før eventuelt positiv test kjenner jeg! Blir så sur[emoji49] Enda hun har pcos selv , men fått 2 barn. Prøvd å koble det ut, det går ikke! Å når vi ikke har sex mer en 1 gang i uken normal sett så MÅ jeg vite for å ha noe som helst sjangs på klaff! Er på måned 11 nå uten prev.

Jeg har ikke turt å fortelle til noen at jeg har gått bananas i å følge med på egen syklus. Men tror de fleste rundt meg vet at vi prøver. Ligger vel litt i kortene når de vet at vi mistet i sommer. Jeg orket ikke holde det hemmelig. Like greit at folk vet hvorfor man er litt stille og nedfor innimellom...
 
Jeg kan nok strykes fra lista. Enten har EL vært og vi ikke fikk lagt inn aksjer da:( Eller så kommer den senere sånn at jeg ikke hører til i denne gruppen. Håper egentlig mest på at den kommer senere ellers så blir det en utrolig lang og kjedelig måned å måtte vente på ny pp:(
 
Jeg kan nok strykes fra lista. Enten har EL vært og vi ikke fikk lagt inn aksjer da:( Eller så kommer den senere sånn at jeg ikke hører til i denne gruppen. Håper egentlig mest på at den kommer senere ellers så blir det en utrolig lang og kjedelig måned å måtte vente på ny pp:(

Det var synd[emoji173]️
 
Ingen vet at vi prøver. Har aldri delt det før etter 12 uker gravid. Tror muligens at vi sier det tidligere denne gangen til de nærmeste ihvertfall når vi er blitt gravid. :)
Eggjakt og syklus monitorering nevner jeg igrunn kun for mannen, og her inne da.:)
 
Ingen vet at vi prøver. Har aldri delt det før etter 12 uker gravid. Tror muligens at vi sier det tidligere denne gangen til de nærmeste ihvertfall når vi er blitt gravid. :)
Eggjakt og syklus monitorering nevner jeg igrunn kun for mannen, og her inne da.:)

Heldige du! Jeg er blant de heldige utvalgte som ender med innleggelse for hyperemesis i uke 7-8 og utover. Vanskelig å holde det hemmelig noe særlig lenger enn uke 6 [emoji85]. Drømmer om å kunne holde alt hemmelig til oul, men DET kan jeg nok se langt etter. Men første delmål er å bli gravid
 
Jeg kan nok strykes fra lista. Enten har EL vært og vi ikke fikk lagt inn aksjer da:( Eller så kommer den senere sånn at jeg ikke hører til i denne gruppen. Håper egentlig mest på at den kommer senere ellers så blir det en utrolig lang og kjedelig måned å måtte vente på ny pp:(

Det var da kjedelig... Hopp videre til ikm45. Mange kjekke folk der også [emoji1303]
 
Heldige du! Jeg er blant de heldige utvalgte som ender med innleggelse for hyperemesis i uke 7-8 og utover. Vanskelig å holde det hemmelig noe særlig lenger enn uke 6 [emoji85]. Drømmer om å kunne holde alt hemmelig til oul, men DET kan jeg nok se langt etter. Men første delmål er å bli gravid
Vært sykemeldt pga svangerskapskvalme, men ikke sagt hvorfor og folk har ikke skjønt det. Hehe tror igrunn vi skal klare å lure dem en gang til for jeg tror ikke noen tror at vi prøver. Men tror nok vi vil si det før denne gangen uansett.:) men first thing first: Bli gravid ja!:D
 
Ingen vet at vi prøver. Har aldri delt det før etter 12 uker gravid. Tror muligens at vi sier det tidligere denne gangen til de nærmeste ihvertfall når vi er blitt gravid. :)
Eggjakt og syklus monitorering nevner jeg igrunn kun for mannen, og her inne da.:)

Samme her[emoji1369][emoji4]
 
Våre aller nærmeste vet at vi prøver. Det er 6 stk. Men eggjakten holder jeg helt for meg selv. Mannen vet at jeg er på stadig eggjakt, og han merker fort når egget er funnet [emoji85]
 
Mulig jeg å havner i uke 45, men vi får se :)

Jeg ligger også på vippen nå, ettersom egget tydeligvis er redd for å reise. Får teste med el-test på nytt. Sinnsykt øm nederst i magen på venstre side i dag, så håper noe er på gang. Mannen får vel helt hetta når jeg hopper på han for femte dag på rad i kveld [emoji56]
 
Hei hei, her er jeg :)

Glad sau- Ikm 5/11. El - 21/10. Pp- 29 ca. (Ikke helt kontroll der lenger. ). B- 2.

Denne pp er med hormoner (letrozol) og jeg har fått positiv el test og symptomer som er annerledes på el enn vanlig. Så er positiv :)
 
Glemte å legge ved at det er pp10 på letrozol:)
 
Hei hei, her er jeg :)

Glad sau- Ikm 5/11. El - 21/10. Pp- 29 ca. (Ikke helt kontroll der lenger. ). B- 2.

Denne pp er med hormoner (letrozol) og jeg har fått positiv el test og symptomer som er annerledes på el enn vanlig. Så er positiv :)

Positiv el-test er et bra utgangspunkt! Håper det er din tur nå!! Endelig litt svakere el-test i dag, etter tre dager med positiv. Superlav temp. Satser på at egget drar i dag, så uke43 starter som 1dpo! [emoji7]
 
Jeg ligger også på vippen nå, ettersom egget tydeligvis er redd for å reise. Får teste med el-test på nytt. Sinnsykt øm nederst i magen på venstre side i dag, så håper noe er på gang. Mannen får vel helt hetta når jeg hopper på han for femte dag på rad i kveld [emoji56]

Har en følelse av at det klaffer for deg denne gangen! [emoji171]
 
Jeg ligger også på vippen nå, ettersom egget tydeligvis er redd for å reise. Får teste med el-test på nytt. Sinnsykt øm nederst i magen på venstre side i dag, så håper noe er på gang. Mannen får vel helt hetta når jeg hopper på han for femte dag på rad i kveld [emoji56]
Spennende, kanskje begge må over. Håper egentlig jeg slipper for da har nok tanta kommet :/ Er jo nok tid for egget til og feste seg til og holde mer i uke 44 eventuelt også. Håper vi er heldige begge to! Det burde da være et godt tegn at du kjenner det ned mot eggstokkene da[emoji3]
Ha ha blir ikke fornøyde de, får de får mye sex er det å feil [emoji23]
 
Back
Topp