❤️ IKM uke 44 ❤️

Da er uke 44 over. Ikke alle som har oppdatert, tror jeg. Hyl ut om jeg har glemt å oppdatere for noen. Dere som ble gravide, gratulerer så masse!![emoji173]️ lykke til videre alle sammen! Håper spiren sitter snart for alle dere andre!!!
 
Gratulerer så mye til dere som lyktes denne runden [emoji173]️ Måtte vi andre slå følge med dere ganske snart håper jeg [emoji5]

Jeg var hos gyn i dag og fikk Pergotime. Håper det kan hjelpe oss. Skal gå på 5 dagers kur nå, og sjekke forholda i eggstokkene igjen 15.nov [emoji5]
 
Gratulerer så mye til dere som lyktes denne runden [emoji173]️ Måtte vi andre slå følge med dere ganske snart håper jeg [emoji5]

Jeg var hos gyn i dag og fikk Pergotime. Håper det kan hjelpe oss. Skal gå på 5 dagers kur nå, og sjekke forholda i eggstokkene igjen 15.nov [emoji5]

Bra å høre at du får god oppfølging nå! Jeg har troen på at det får deg i mål
 
Fortsett ikke tr eller positiv gv, hører nok til i uke 45. Ville sjekke tappen i sta for å se om den var lav eller høy, ligger lavt men fikk plutselig blod på fingrene enda jeg var forsiktig? Trudde først der var tr men kom ikke noe mer etter det? Tart et blodkar bare?
 
Å der kom heksa hylende med sikkerlig kramper som vekket meg lenge før vekkerklokka :(
 
Back
Topp