❤️ IKM uke 44 ❤️

Leter fortsatt etter el her. Kun blinkende smil på cb digital (5. dagen nå). Om syklusen er som den skal ventes el i morgen!

Aaah, samme her, blinker og blinker! Men kjennes helt ut som el er i dag, og nå er jeg tom for tester:shifty: Så vet ikke om det er kroppen eller testen som er litt på en snurr. Men satser på at vi straks er i dpo-land begge to!
 
Hei! Jeg er tilbake på forumet her etter en lang pause på 4 år. Husker ikke helt hva alle forkortelser betyr osv:nailbiting: Er inne i pp 2 nå. Forrige mensen startet 5. oktober og venter ny 2. november om det ikke skulle klaffe enda:wtf: Kan jeg være med her?

Da må du bli med her ja, med IKM (ikke kommende mens) 2.november :happy: har du barn fra før da eller? Masse lykke til, håper prøverkarrieren blir kort :)
 
Slenger meg medxsmile9 Var prøver fra april 2013-februar 2014. Ble gravid oktober 2013 men det endte i SA i uke 9 av svangerskapet. Lang historie kort så endte også forholdet jeg var i den gangen sommeren 2014. Har siden den gang ikke vært prøver. Har ingen barn enda, men en fantastisk samboer som også nå er klar for barn:happy093

Det tok 6 måneder å bli gravid forrige gang så håper ikke ventetiden blir like lang nåxsmile9
 
Aaah, samme her, blinker og blinker! Men kjennes helt ut som el er i dag, og nå er jeg tom for tester:shifty: Så vet ikke om det er kroppen eller testen som er litt på en snurr. Men satser på at vi straks er i dpo-land begge to!

Lurer på om bidro kan slå ut i cb digital (økning av østrogen)?[emoji848] tar jo det fra tr til EL... kjennes ut som noe skjer her og, både el-slim og litt murring i korsryggen! Satser på el i morgen eller snart for oss begge to
 
Hei! Jeg er tilbake på forumet her etter en lang pause på 4 år. Husker ikke helt hva alle forkortelser betyr osv:nailbiting: Er inne i pp 2 nå. Forrige mensen startet 5. oktober og venter ny 2. november om det ikke skulle klaffe enda:wtf: Kan jeg være med her?

Velkommen[emoji4] setter deg opp på lista!
 
Da er det bare å hive seg rundt! Spennende dager dette
emoji2.png

Hiver oss rundt daglig men det har vi alltid gjort:angelic:
Da er det bare å hive seg rundt! Spennende dager dette[emoji2]

Jaa, veldig spennende! ;)
 
Lurer på om bidro kan slå ut i cb digital (økning av østrogen)?[emoji848] tar jo det fra tr til EL... kjennes ut som noe skjer her og, både el-slim og litt murring i korsryggen! Satser på el i morgen eller snart for oss begge to

Jeg har jo også tatt det, men det har jeg ikke tenkt på! Lurer jeg å
 
Hei jenter![emoji112] jeg vil gjerne være med her :)
Pp2 på barn 2, denne runden er min første noensinne med eggløsningstester (digital). Spennende saker! IKM tror jeg blir 4. nov, men syklusen varierer mellom 27-32 dager, så vi får se når el-testen blir positiv [emoji4]

Fikk blinkende smiley i går og i dag, så er spent på når den når maks. Håper virkelig el kommer før helgen, vi skal til svigers og det er nærmest umulig å få til noe aksjer der, for det er både lytt og lillegutt må sove på rom med oss.. [emoji85] Murringer i magen i går og i dag, pleier å kjenne ganske tydelig når jeg har eggløsning, så får se om kroppen samsvarer med testene [emoji6]
 
Alltid, som i alltid?[emoji85] her har det vært temmelig tørke etter at lillegutt kom i fjor, men tar seg jo virkelig opp nå i prøveperioden[emoji28]
Hehe, kjenner meg igjen i denne ja ;) når kom lillegutt i fjor? Jeg har en februargutt [emoji177]
 
Hei jenter![emoji112] jeg vil gjerne være med her :)
Pp2 på barn 2, denne runden er min første noensinne med eggløsningstester (digital). Spennende saker! IKM tror jeg blir 4. nov, men syklusen varierer mellom 27-32 dager, så vi får se når el-testen blir positiv [emoji4]

Fikk blinkende smiley i går og i dag, så er spent på når den når maks. Håper virkelig el kommer før helgen, vi skal til svigers og det er nærmest umulig å få til noe aksjer der, for det er både lytt og lillegutt må sove på rom med oss.. [emoji85] Murringer i magen i går og i dag, pleier å kjenne ganske tydelig når jeg har eggløsning, så får se om kroppen samsvarer med testene [emoji6]

Velkommen![emoji4] setter deg opp på lista.
Fortsatt blinke-smil her og, venter i spenning på EL! Lykke til på EL-jakt!
 
Slenger meg på her jeg også, hvis det er greit :happy: Har ikke helt kontroll på syklusen foreløpig, men... Spennende fordet! :) Noen EL-symptomer i et par dager, fler igår og mange idag. Foreløpig ingen pos. EL-test - blir spennende å sjekke ikveld.


PP1 - B1 - EL 17.-18.10? - IKM 01.11?
 
Slenger meg på her jeg også, hvis det er greit :happy: Har ikke helt kontroll på syklusen foreløpig, men... Spennende fordet! :) Noen EL-symptomer i et par dager, fler igår og mange idag. Foreløpig ingen pos. EL-test - blir spennende å sjekke ikveld.


PP1 - B1 - EL 17.-18.10? - IKM 01.11?

Velkommen skal du være, har satt deg opp på lista[emoji4] Lykke til med EL-jakten!
 
Back
Topp