❤️ IKM uke 44 ❤️

Melder meg inn her. Hadde MA i uke 12 i april, og kjemisk forrige pp. Begynner å føles litt håpløst. Har ikke vært aktiv på forum tidligere, men kjenner jeg trenger å lese litt oppmuntrende ord her innimellom. Dere er så flinke til å motivere hverandre [emoji4]

3skalbli4 - pp 7 - B2 - IKM ca 03.11 - EL ca 20.10
 
Melder meg inn her. Hadde MA i uke 12 i april, og kjemisk forrige pp. Begynner å føles litt håpløst. Har ikke vært aktiv på forum tidligere, men kjenner jeg trenger å lese litt oppmuntrende ord her innimellom. Dere er så flinke til å motivere hverandre [emoji4]

3skalbli4 - pp 7 - B2 - IKM ca 03.11 - EL ca 20.10

Velkommen!

Jeg er også ny her. Fint å ha en plass å lufte seg litt når mannen ikke orker mer snakk om dpo, ikm, mensen, el osv :happy:
 
Melder meg inn her. Hadde MA i uke 12 i april, og kjemisk forrige pp. Begynner å føles litt håpløst. Har ikke vært aktiv på forum tidligere, men kjenner jeg trenger å lese litt oppmuntrende ord her innimellom. Dere er så flinke til å motivere hverandre [emoji4]

3skalbli4 - pp 7 - B2 - IKM ca 03.11 - EL ca 20.10

Velkommen hit! Det er veldig godt å få litt backup i seige og tunge perioder. Trist å høre at du mistet såpass seint i forløpet. Opplevde det samme i juli. Satser på at du har ventet lenge nok nå. Kjemisk betyr i hvertfall at kroppen begynner å bli klar! Lykke til!! [emoji1303]
 
Velkommen!

Jeg er også ny her. Fint å ha en plass å lufte seg litt når mannen ikke orker mer snakk om dpo, ikm, mensen, el osv :happy:

Hehehe... høres kjent ut. Ikke like lett å tyne venninner med tolking av el- og g-tester heller. Og så er det generelt ikke lett å dele med omverdenen skuffelsen når tr kommer mens man ønsket seg to streker...

Velkommen hit og lykke til!
 
Velkommen!

Jeg er også ny her. Fint å ha en plass å lufte seg litt når mannen ikke orker mer snakk om dpo, ikm, mensen, el osv :happy:

Haha ja! Jeg prøver å skåne mannen mest mulig, han vet når aksjer må legges inn men går ikke inn i detaljer om el-testing, symptomjakt og dpo-dager[emoji28] veldig kjekt å kunne stille spørsmål her, dele erfaringer, gleder og sorger.
 
Melder meg inn her. Hadde MA i uke 12 i april, og kjemisk forrige pp. Begynner å føles litt håpløst. Har ikke vært aktiv på forum tidligere, men kjenner jeg trenger å lese litt oppmuntrende ord her innimellom. Dere er så flinke til å motivere hverandre [emoji4]

3skalbli4 - pp 7 - B2 - IKM ca 03.11 - EL ca 20.10

Velkommen! Leit å høre, krysser fingrene for at spiren sitter fast snart! Godt å ha noen likesinnede å dele med.
 
Får tydeligvis el på cd12 jeg. Det er tidlig! Ikke rart jeg syns det går i forteste laget før el. Er jo såvidt ferdig med tr før el kommer. Nå begynner de langsomme dpo dagene her. Hehe.

Du er kommet lengre enn de fleste her da tror jeg! Lykke til i dpo-land, måtte dagene fly avgårde! Har selv el ca CD 11 hver pp.
 
Du er kommet lengre enn de fleste her da tror jeg! Lykke til i dpo-land, måtte dagene fly avgårde! Har selv el ca CD 11 hver pp.
Har 27 dagers sykluser så ikm er 31.10. Har aldri testet for el, men forrige el var nok samtidig etter el tegn jeg hadde, bl.a el-slim. Blir spennende å se om jeg har 15 dager etter el før ikm, eller om jeg rett og slett blir gravid.:D
 
Sånn ble el testene denne perioden. Sterkest sent i går kveld. Nummer tre er fra i går formiddag. De to nederste er tatt i dag tidlig og nå ikveld, så jeg tror el har vært iløpet av dette døgnet, altså i dag søndag 15.10.:)
IMG_0809.JPG
 
Sånn ble el testene denne perioden. Sterkest sent i går kveld. Nummer tre er fra i går formiddag. De to nederste er tatt i dag tidlig og nå ikveld, så jeg tror el har vært iløpet av dette døgnet, altså i dag søndag 15.10.:)
Vis vedlegget 234390

Spennende! Tenk å være i dpo-land allerede [emoji7]. Har ikke kommet lengre enn til tr [emoji13]
 
El i dag tro? Temperatur men glemte gjøre det en dag da....usikker,
d772df25999a34e055db0498bf630eed.jpg
108978530c2365ee7cc1b714d6e68af3.png
 
El i dag tro? Temperatur men glemte gjøre det en dag da....usikker,
d772df25999a34e055db0498bf630eed.jpg
108978530c2365ee7cc1b714d6e68af3.png

Med pos test i går og negativ i dag, ville jeg nok forvente el i dag eller i morgen ja. Du får se om tempen stiger eller faller i morgen og de neste dagene. Spennende tider!
 
39 timer siden positiv el test og aksjer lagt sist for 24 timer siden. Trur egget slapp igår kveld...hadde endel ømhet og murringer frem til da. Håper virkelig på klaff denne gangen!
Men så er det jo så mye som skal stemme! Det blir spennende nå! :D
Håper det blir mange julibabyer her! Har julibarn fra før også så kan ende opp med to på samme bursdag. Hehe
 
Med pos test i går og negativ i dag, ville jeg nok forvente el i dag eller i morgen ja. Du får se om tempen stiger eller faller i morgen og de neste dagene. Spennende tider!

Ja! Så beste tiden å legge inn aksjer er i dag og i morgen muligens?
 
Back
Topp