❤️ IKM uke 31 ❤️

CD 14 og positiv test[emoji3] Disse har blitt tatt etter en time, og drukket litt vann. Så kanskje de hadde vært litt sterkere. Kjenner litt murringer, men ikke så vondt som jeg har hatt. Men kan jo komme enda, pleier å få vondeste smerter når testen blir på det sterkeste[emoji846]
IMG_0409.jpg
 
Åh jeg har såå EL-smerter nå, mye mer enn jeg pleier! Håper det betyr at det er et skikkelig bra egg :hilarious: Fortsatt positiv EL-test også :)
 
Enda sterkere idag, så tror lh toppen er idag[emoji3] Men fortsetter å teste[emoji846] To forskjellige tester tatt samtidig. Vises best på den grønne.
IMG_0434.jpg
 
Her har jeg vært på ferie. Tok første el test i går, negative. Er vel på ca 12 i dag tror jeg. Så får se senere i dag om vi får lagt noe aksjer når vi kommer hjem. Kan være mulig at jeg har gått glipp av lh toppen denne gang ettersom jeg kjenner el murringer, de kommer som oftest etter el. Men hvem vet. Ikke fått lagt inn noen aksjer denne pp.. får vi ikke hatt sex denne gang så får vi bare ha neste gang pp2
 
Tok en el test. Hadde ikke noe å tisse i.. tissa rett på strimmelen, så tissa litt over der man ikke ska tisse.. blir den ugyldig da? Vis vedlegget 267632

Har fulgt med på utflod/slim de siste dagene. Føler ikke den forandree seg noe spess..dårlig tegn?

El testen er ihvertfall gyldig hvis den ikke ble ugyldig av tissinga over streken?
MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1532173359136.jpg
 
2 dpo her, og tiden går saaakte :arghh:
 
4 dpo her, og i dag har jeg hatt fryktelig kramper i livmoren som har kommet og gått. Ikke behagelig en plass [emoji30] så håper det er en liten spire som holder på å feste seg.
 
Auauau, da var de vonde elsmertene på plass! Har kjent murringer og ømhet siden igår, bare ventet på at den vondeste delen, da eltestene er sterkest idag. Så tror det er idag egget slipper, selv om jeg kanskje får posetiv test imorgen også...men tror den isåfall har blitt svakere.
 
Lørdag kl.12 var EL testen positiv.
Natt til søndag kl.0230 ( for en time sidan) var den negativ. Har ikkje rukket å teste i mellomtida.
Vil dere tippe at EL då var lørdag eller søndag?

3 dagar sidan forrige aksje.
Mannen kom heldigvis heim i kveld og ikkje i mårå! Men guttungen våkna seff no når eg kom heim i natt. Så no har eg sittet på rommet hans i 1t, for han SKAL sove i si eiga seng ei stund til så eg får vekt pappaen og lagt ny aksje! [emoji23]
Berre håpar det ikkje er 12+ timar sidan egget slapp og at det då er dødt allerede..
 
Cd 14. Positiv eltest. Akk samme som sist pp.. hadde da positiv i 2/3 dager. Vanskelig å se når den var negativ. Håper det er lettere denne gang.

Aksjer i går. Men vil ko gjerne legge aksjer når den blir negativ og. Vanskelig å ha sex hverdag over lang periode [emoji38]
 
Aksjer lagt i går og i dag. Føler meg helt rævva... Egentlig ganske likt når jeg ble gravid sist.. ny elstest om noen timer
 
Aksjer lagt i går og i dag. Føler meg helt rævva... Egentlig ganske likt når jeg ble gravid sist.. ny elstest om noen timer

Får håpe det er et «godt» tegn da og at det blir en spire nå [emoji4]

Jeg hadde ingen symptomer før positiv test sist gang (og sen positiv test), spennende å se om det blir annerledes hvis jeg blir gravid igjen! 1 dpo idag [emoji28]
 
Får håpe det er et «godt» tegn da og at det blir en spire nå [emoji4]

Jeg hadde ingen symptomer før positiv test sist gang (og sen positiv test), spennende å se om det blir annerledes hvis jeg blir gravid igjen! 1 dpo idag [emoji28]

Sist jeg ble gravid var jeg sprengkåt [emoji87] har vært det de 2 siste dagene [emoji85]hehe.. kanskje et godt tegn! Hehehe..

Har bare så syke smerter ved el.. hoven følelse.. gjør vondt hvis jeg kjører over en hump
 
Å herregud denne gangen går tida sakte fra positiv el-test til ikm. Er 5 dpo og det føles som flere uker siden[emoji23][emoji85]
 
Å herregud denne gangen går tida sakte fra positiv el-test til ikm. Er 5 dpo og det føles som flere uker siden[emoji23][emoji85]

Ja vet! Går forferdelig sakte.. Prøver å la være å tenkte på det, og håper jeg klarer å vente med å teste meg før IKM eller rett før!
 
Back
Topp