❤️ IKM uke 31 ❤️

Dag 4 med positiv El test :confused:wtf
 
Slenger meg med her.

Mon25 - B2 - EL ca 18.07 - IKM ca 01.08

Har meg en liten ferie fra forum så kommer sterkere tilbake når IKM nærmer seg. Tester etter EL med monitoren mens vi er på ferie fra i morgen :)
 
Fått negativt enda eller?
Ja fikk såvidt negativ på fredag på babyplan og klar negativ på eBay sin (de bruker bare være positive når lh toppen er på sitt høyeste). Gikk tom for babyplan sine så vet ikke når de ble klart negative. Men ca fredag.
 
Kun 2 DPO og allerede klør det i testetrangen. Herregud. Hvordan skal disse dagene gå...er så spent siden vi hadde sex så mye denne uken EL var... kan jo ikke være sikker men tror den var på fredag...
 
Kun 2 DPO og allerede klør det i testetrangen. Herregud. Hvordan skal disse dagene gå...er så spent siden vi hadde sex så mye denne uken EL var... kan jo ikke være sikker men tror den var på fredag...

Blir spennende om en ukes tid da! :D men skjønner godt du vil teste allerede, dpoland er grusomt kjedelig for oss som ikke liker å vente:hilarious:
 
Prøver å følge litt med på utfloden denne pp også, melkehvit i dag og jeg kjenner at trangen for å elteste har meldt seg!:hilarious: Må vente litt til, har bare 7 eltester, så må prøve å treffe så nærme som mulig. Tipper jeg tar første tirsdag eller onsdag (CD14-15) :)
 
Blir ikke helt klok på denne EL-testingen jeg altså. Testen var nesten positiv på torsdag og bare blitt svakere siden. Men synes det er litt tidlig med EL rundt CD 10 også [emoji848] Trodde i utgangspunktet den skulle være i morgen. Får teste noen dager til og se kanskje..
 
Da kom det positiv EL test på meg[emoji1] og jeg kjenner det egentlig på hele kroppen. Blir helt øm i livmoren [emoji28]
 
EL testet idag, og ble lav på cb digital :) tipper det blir høy i morgen eller på torsdag.
 
Tok eltest i dag og den var veldig negativ. Får tydeligvis murringer og økt utflod en god stund før eggløsning. Tar ny test på fredag tenker jeg :)
 
CD 15 i dag. EL testen i går var så svak at eg skippar i dag og går neste i mårå.
Sist hadde eg sterk strek på CD 18 og 19, svakare 20kveld og 21.
 
Fikk maks på digital idag. Veldig rart. Aldri hatt maks så tidlig før. Er cd 11 idag. Blir spennende å se på tempen når EL blir :)
 
Har litt troa denne mnd. Testa positivt på EL i går og mandag ettermiddag. Har gått på letrozol denne mnd.. Og i går hadde jeg skikkelig el-smerter..
Men å ha troa så blir fallhøyden stor[emoji85]
 
CD16. LITT sterkare strek, men fortsatt svak.
Enten ønsker eg plutselig rask LH stigning og EL i mårå (heilt usannsynlig [emoji85]) . Eller så kan den fint vente til CD 21/22/23.
Får ikkje lagt aksjer på CD 18 og 20 [emoji85]
 
Back
Topp