❤️ IKM uke 31 ❤️

Skal reise på telttur imorgen med samboer og ungene... blir utfordrende å teste etter EL da merker jeg :hungover::hilarious:
Men vi har avtalt annenhver dag sex denne uken og forventet EL på fredag ca så jeg håper det går uansett.. :)
Kjenner jeg er meget spent på den aksjeleggingen i telt med ungene ved siden av i et annet telt og ukjente i andre telt på hver en kant :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Skal reise på telttur imorgen med samboer og ungene... blir utfordrende å teste etter EL da merker jeg :hungover::hilarious:
Men vi har avtalt annenhver dag sex denne uken og forventet EL på fredag ca så jeg håper det går uansett.. :)
Kjenner jeg er meget spent på den aksjeleggingen i telt med ungene ved siden av i et annet telt og ukjente i andre telt på hver en kant :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Får ha masse lykke til :hilarious:
 
Skal reise på telttur imorgen med samboer og ungene... blir utfordrende å teste etter EL da merker jeg :hungover::hilarious:
Men vi har avtalt annenhver dag sex denne uken og forventet EL på fredag ca så jeg håper det går uansett.. :)
Kjenner jeg er meget spent på den aksjeleggingen i telt med ungene ved siden av i et annet telt og ukjente i andre telt på hver en kant :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Lykke til :hilarious:
 
Da er alle oppdatert :)
 
Da var mensen ferdig :dance011 da blir det snart EL testing!
 
Har positive El tester nå så hører vel kanskje ikke hjemme her men. Vanskelig dette
 
Da åpner jeg IKM gruppe uke 31 ❤️
Quote meg for endringer :) jeg liker kommentaren din når det er ført opp.

Nick - pp - b#(prøver på nr) - el - ikm - evt andre ting dere vil ha med

Lykke til alle sammen, og håper på masse april babyer for oss❤️

Mandag 30/7
  • Arielle - pp3 - b2- EL ca 14.7
Tirsdag 31/7
  • LilleSpetakkel - pp2 - b2 - EL ca. 16.07
Onsdag 1/8
  • BRGN27- pp1 - b1 - EL ca 15.7
Torsdag 2/8

Fredag 3/8

  • Plomme-pp2 -b2 -EL 19.07 - forrige pp endte i ma
Lørdag 4/8
  • Rjente22 - pp 25,26? - b1 - el 20.07
Søndag 5/8
  • Stardust - pp2 (etter MA, pp8 totalt ) — B1 - EL ca 22.07
  • Ea☆ - PP5 - B1 - EL ca 20.07
  • Hepe - pp5 etter sa - b4 - EL 21.07
  • Eplebit- pp10- b2 - EL 21.07
  • Lean - pp10 - B1 - el 21.07
IKM i løpet av uken
  • Bkno93 - pp13 - b1 - el ca 14./15.07 - ikm ca 29./30./31.
  • Vinterbarn90 - pp12 - b2 - EL mellom 17-23.juli - IKM veke 31
Gravid :love7

TR :sick009

Over TR/ventende/usikker
:anyone

Foxtrot - pp1 1 etter senabort, pp5 totalt - b1 - EL ca. 22.7 - IKM 5.8

Usikker på hvordan sykluslengde er ettersom dette er første fulle syklus etter senabort, og syklusen varierte mellom 32 og 37 dager før vi ble gravide. Hadde til og med en merkelig runde på 23 dagero_O Velger å ikke begynne med EL-tester enda, men bare ser an hvordan det går.
 
Testet for første gang etter EL nå, er CD 10 bare [emoji848] Glow mener den er positiv. Har ingen erfaring, hva tror dere?

IMG_5772.JPG


IMG_5773.JPG
 
EL testingen er i gang! Negativ i dag, men startet med prøvingen. [emoji1]
 
Her begynner jeg el testingen på mandag :)
 
Back
Topp