❤️ Graviditetstestene våre Mai 2018 ❤️

Jeg er syk så hadde på en måte ingen forhåpninger denne gang men håper jo selfølgelig
God bedring og håper det er en spire som klamrer seg fast ❤️
 
FF sier 7 dpo. Tror det er noe feil med testen, da streken var så rar :wtf:
IMG_20180501_191839.jpg
 
Uhm. Jeg ammer fremdeles og syklusen er på bærtur. Jeg skulle legge meg inatt og syntes magen så syyykt gravid ut. Hadde 1 test liggende som går ut på dato i august i år. Så jeg bare lurte på, er det vanlig at disse testene gir skyggestrek? Den dukka opp innen rimelig tid. Var litt mindre synlig i natt, men nå var den jo litt mer synlig...
IMG_1272.JPG


[emoji848] Trur egentlig den er negativ jeg da.
 
Uhm. Jeg ammer fremdeles og syklusen er på bærtur. Jeg skulle legge meg inatt og syntes magen så syyykt gravid ut. Hadde 1 test liggende som går ut på dato i august i år. Så jeg bare lurte på, er det vanlig at disse testene gir skyggestrek? Den dukka opp innen rimelig tid. Var litt mindre synlig i natt, men nå var den jo litt mer synlig... Vis vedlegget 256030

[emoji848] Trur egentlig den er negativ jeg da.

Hm denne var vanskelig..!
 
Vis vedlegget 255937

Vi skulle egentlig ikke prøve denne gangen, men hopp av i svingen funket ikke som prevensjonsmiddel for oss [emoji28]

Krysser fingrene for at dette er terminspire, da jeg er livredd for ny SA etter å ha mistet i januar og mars [emoji17]

Men det var ihvertfall ingen tvil på disse testene [emoji28]


Gratulerer så mye! Håper den lille blir hele leieperioden :binkybaby
 
Uhm. Jeg ammer fremdeles og syklusen er på bærtur. Jeg skulle legge meg inatt og syntes magen så syyykt gravid ut. Hadde 1 test liggende som går ut på dato i august i år. Så jeg bare lurte på, er det vanlig at disse testene gir skyggestrek? Den dukka opp innen rimelig tid. Var litt mindre synlig i natt, men nå var den jo litt mer synlig... Vis vedlegget 256030

[emoji848] Trur egentlig den er negativ jeg da.
Ser noe,men ser ikke helt riktig ut.
Uansett er de som du sier kjent for skyggestreker
 
Følge spent med å håpe på å få bidra m hærlig strek innen 13 daga [emoji7]
Gratulere med positiv test de som har fått alt [emoji2]
 
Back
Topp