❤️ Graviditetstestene våre Januar 2018 ❤️

Vis vedlegget 241932 Siden vi ønsker å vente til det er gått tolv uker med å dele nyheten denne gangen følte jeg for å dele det her med dere! :D Kan nesten ikke tro at vi skal få lov å oppleve dette igjen, og gi vår herlige sønn på ett år et søsken som blir så tett i alder <3
Gratulerer :)
 
Tatt i dag 8dpo. Jeg vet ikke om denne er gyldig eller ikke pga MA for 4 uker siden.Jeg må ta ny test om noen dager for å se om den blir sterkere.
20180128_121850.jpg
20180128_121736.jpg
 
Huff, jeg er så skuffet! Etter å ha prøvd i nesten ett år ble jeg i går kjempeglad når jeg endelig kunne skimte to streker på "babyplan test tidlig" sin test. Den var veldig (!) svak og kom kanskje til Og med litt sent, men jeg så tydelig ytterlinjene og synes til og med at den var litt rosa. Gledet meg stort til å ta en ny test i dag tidlig. Men da - blendahvit! Var det altså bare en skygge? [emoji22]
e258f81b481f0bed0c45a9bed00dd194.jpg


Det er veldig vanskelig å se på bildet. Jeg synes det mye tydeligere i virkeligheten. Den nederste testen er den fra i går.
 
Huff, jeg er så skuffet! Etter å ha prøvd i nesten ett år ble jeg i går kjempeglad når jeg endelig kunne skimte to streker på "babyplan test tidlig" sin test. Den var veldig (!) svak og kom kanskje til Og med litt sent, men jeg så tydelig ytterlinjene og synes til og med at den var litt rosa. Gledet meg stort til å ta en ny test i dag tidlig. Men da - blendahvit! Var det altså bare en skygge? [emoji22]
e258f81b481f0bed0c45a9bed00dd194.jpg


Det er veldig vanskelig å se på bildet. Jeg synes det mye tydeligere i virkeligheten. Den nederste testen er den fra i går.


Kan legge til at jeg nå etter noen timer kan se en ultrasvak strek. Men svakere enn i går. IKM er i morgen.
 
Legger det inn her også, håper det går greit :smiley-ashamed005Jeg tok CBD Early idag tidlig, som var negativ, så kom mannen hjem med denne istad. Men jeg synes det er så vanskelig å vite om det er skyggestrek eller babystrek på disse CB testene så tidlig. Uregelmessig mens, men er mellom 9-16 DPO .

Snapchat-1665288154.jpg
 
Legger det inn her også, håper det går greit :smiley-ashamed005Jeg tok CBD Early idag tidlig, som var negativ, så kom mannen hjem med denne istad. Men jeg synes det er så vanskelig å vite om det er skyggestrek eller babystrek på disse CB testene så tidlig. Uregelmessig mens, men er mellom 9-16 DPO .

Vis vedlegget 242201

Er jo noe der, men disse testene er helt håpløse og stole på desverre!
 
Ja, liker egentlig ikke CB. Kjøpte meg rfsu på butikken og den var helt blenda, så det var nok bare en dum skyggestrek.

Æsj, er så kjipt å bli lurt av skyggestreker[emoji57][emoji57]
 
Back
Topp