❤️ Eggløsningstestene våre Oktober 2017 ❤️

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Her kan vi legge ut våre eggløsningstester og ellers sp.mål ang EL og testing :) Mange flinke eksperter her på forumet :)



img_6331-jpg.230010
 
Er 6dpo i dag :) spennende dager fremover.
Det samme som meg :) blir veldig spennende :) :) når skal du teste først? Føler det er noe som skjer med kroppen min som eg ikke har kjent før, stikking nede på venstre side, magen er treg og oppblåst, brystvortene er litt ømme!! Så eg er veldig spent på om snuppa mi kan få seg eit lite søsken :) ein stor drømm vertfall :)
 
Det samme som meg :) blir veldig spennende :) :) når skal du teste først? Føler det er noe som skjer med kroppen min som eg ikke har kjent før, stikking nede på venstre side, magen er treg og oppblåst, brystvortene er litt ømme!! Så eg er veldig spent på om snuppa mi kan få seg eit lite søsken :) ein stor drømm vertfall :)
Skal teste på fredag, er da 10dpo. Når skal du teste?
Spennende symptomer da :) Jeg kjenner litt ilinger og strekkfølelse i livmorområdet. Ikke så mange symptomer enda. Men de kommer vel, om det er en graviditet eller TR :p
 
Jeg driver å tester etter eggløsning. Skal hele streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? Ene ytterkanten her på teststreken er mørkere enn resten om dere forstår. Har tatt bilde men får ikke til å laste de opp:)
 
Jeg driver å tester etter eggløsning. Skal hele streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? Ene ytterkanten her på teststreken er mørkere enn resten om dere forstår. Har tatt bilde men får ikke til å laste de opp:)

Om den er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken så er den positiv! Hvis du har ujevn farge på teststreken kan det være pga fargestoffet! Ville tatt en ny[emoji5]
 
Om den er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken så er den positiv! Hvis du har ujevn farge på teststreken kan det være pga fargestoffet! Ville tatt en ny[emoji5]
Hihi alle er sånn:wacky: men synes jeg husker de var sånn når jeg testet etter el med førstemann og. De er nok negative da sikkert også er det jeg som myser :) får fortsette å teste:)
 
Skal teste på fredag, er da 10dpo. Når skal du teste?
Spennende symptomer da :) Jeg kjenner litt ilinger og strekkfølelse i livmorområdet. Ikke så mange symptomer enda. Men de kommer vel, om det er en graviditet eller TR :p
Ja samme følelse har eg, der sa du det, noe som strekker seg er det rette orde Hehe nett som ein strikk som blir dradd i litt etter litt Hehe :) nei eg prøver meg kanskje på ein i helgen rettselen for å få negativ er jobber så eg er ikke den mest ivrige til å teste Hehe :)
 
a3e132492c9ac8a57a8267ffec702564.jpg
9728d85ff285e93c95396dc0a4f6b8ef.jpg

Øverst etter redigering. Nederst orginal bilde:) vanskelig å få frem uten å redigere fant jeg ut[emoji28]
 
a3e132492c9ac8a57a8267ffec702564.jpg
9728d85ff285e93c95396dc0a4f6b8ef.jpg

Øverst etter redigering. Nederst orginal bilde:) vanskelig å få frem uten å redigere fant jeg ut[emoji28]

Disse er negative ja! Ser godt at teststreken er svakere enn kontrollstreken! Jeg har sletta bilde av mine positive, men fant et på nett! Her ser man at teststreken er sterkere enn kontrollstreken[emoji5]

3a034eb0a2ee0e5d8406fe9c72ce6658.png
 
Hva skjedde her liksom.. Tenkte at den skulle bli mye strekere.. Men har kroppen prøvd å slippe ett egg og ikke fått det til.. eller.. sterkeste test kun 5 dager etter mensen slutt ( nest nederste test)
1b4881e9b6332f3bba9424076f5c068d.jpg
 
Hva skjedde her liksom.. Tenkte at den skulle bli mye strekere.. Men har kroppen prøvd å slippe ett egg og ikke fått det til.. eller.. sterkeste test kun 5 dager etter mensen slutt ( nest nederste test)
1b4881e9b6332f3bba9424076f5c068d.jpg
Hvilke tester bruker du?
Jeg brukte noen tester når jeg startet å lete etter EL og de var veldig dårligere. Ble svakt sterkere før de ble svake igjen men ikke i nærheten av noen positiv test. Var da sikker på at jeg hadde gått glipp av LH toppen, at den var så kort så begynte å teste to ganger daglig. Men det var bare dårlige tester så skiftet merke og der er det ingen tvil om når det er positiv test.
 
Hvilke tester bruker du?
Jeg brukte noen tester når jeg startet å lete etter EL og de var veldig dårligere. Ble svakt sterkere før de ble svake igjen men ikke i nærheten av noen positiv test. Var da sikker på at jeg hadde gått glipp av LH toppen, at den var så kort så begynte å teste to ganger daglig. Men det var bare dårlige tester så skiftet merke og der er det ingen tvil om når det er positiv test.
Klarer ikke å finne navnet på dem på nettet, men tror det var fra tosteker og den som er sensitiv. Men skal sjekke når jeg kommer hjem. Syns det var rart vist den skulle bli nesten blenda hvit i dag ( på morgen urin) for i går ettermiddag så var den også veldig svak.. den hadde jo liksom stigning, frem til den sterkeste av dem.. Men det er jo alt for tidlig for el. 5 dager ette mens.. ?? Får teste frem til helga.. når æ egentlig skal ha el.
 
Hei. Kan man stole på testene etter de har "tørket"? Tror jeg fikk positiv test den 30.9 (står 31. på testen) men så ikke det før dagen etter når jeg skulle sammenligne [emoji15]
16b1045d161f861f695bd544c5248d72.jpg
 
Back
Topp