❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Syklusdag 5 idag, første pp etter SA. Har ikke store troen på at det skjer noe før vi skal til Porsgrunn igjen, og er helt ærlig livredd for at ikke det forsøket skal være positivt heller. Da har vi ikke så mange andre kort å spille på med hensyn til at det er siste forsøket vi får offentlig og vi har null sjans til å ta forsøk privat. Økonomien går akkurat rundt nå om man kan kalle det det, på grunn av alle utgiftene vi må legge ut til medisiner, at jeg får jobbet mindre (har kun 50 prosent fast, resten er vikartimer), akupunktur.. Ja, det meste koster penger. Og hjelper heller ikke på at samboeren min ikke får jobbet utenom skolen nå som hoftene hans er gått helt til h****** heller. Så da er eneste mulighet siste offentlige IVF eller at vi klarer det med kun akupunktur + letrozol.

Glad i dere Porsgrunn-damer, men skulle helst vært i termingruppen sammen med Mator og Andunge :(
Så trist å høre . Mange klemmer . Hold håpet oppe , ei jeg jobber fikk beskjed at de ikke hadde store sjanser. Hu gav opp etter 2 forsøk ... jeg pratet masse med hu.. og hu gikk i gang med siste forsøket. Satte inn 2 egg og venter nå tvillinger i Mai. Så mist aldri håpet [emoji173]
 
Syklusdag 5 idag, første pp etter SA. Har ikke store troen på at det skjer noe før vi skal til Porsgrunn igjen, og er helt ærlig livredd for at ikke det forsøket skal være positivt heller. Da har vi ikke så mange andre kort å spille på med hensyn til at det er siste forsøket vi får offentlig og vi har null sjans til å ta forsøk privat. Økonomien går akkurat rundt nå om man kan kalle det det, på grunn av alle utgiftene vi må legge ut til medisiner, at jeg får jobbet mindre (har kun 50 prosent fast, resten er vikartimer), akupunktur.. Ja, det meste koster penger. Og hjelper heller ikke på at samboeren min ikke får jobbet utenom skolen nå som hoftene hans er gått helt til h****** heller. Så da er eneste mulighet siste offentlige IVF eller at vi klarer det med kun akupunktur + letrozol.

Glad i dere Porsgrunn-damer, men skulle helst vært i termingruppen sammen med Mator og Andunge :(
Å nei, gikk det galt. Så utrolig trist. Jeg ble så glad på dine vegne da jeg så du hadde positiv test. Har tro på neste periode, da sitter spiren! [emoji173]️
 
Ånei og jeg som hadde troa på deg denne gangen[emoji17] Fikk du positiv test denne gangen?
Uff ja dette er kjempe dyrt så håper at neste gang er deres tur[emoji4]

Fikk positivt forrige mandag til onsdag, så var testen negativ igjen søndag. Så kom bare til 4+4 før blødningen startet mandag :(
 
Godt dere har troen på meg for her er den helt fraværende gitt :(
 
Hvor lang tid tok det før dere fikk brev om samtale i posten, og hvor lenge etter søknad fikk dere time til samtale? :D
Vi fikk svar i posten i løpet av 2 uker, med en time om ca 2 måneder. Lykke til!xsmile2
 
Syklusdag 5 idag, første pp etter SA. Har ikke store troen på at det skjer noe før vi skal til Porsgrunn igjen, og er helt ærlig livredd for at ikke det forsøket skal være positivt heller. Da har vi ikke så mange andre kort å spille på med hensyn til at det er siste forsøket vi får offentlig og vi har null sjans til å ta forsøk privat. Økonomien går akkurat rundt nå om man kan kalle det det, på grunn av alle utgiftene vi må legge ut til medisiner, at jeg får jobbet mindre (har kun 50 prosent fast, resten er vikartimer), akupunktur.. Ja, det meste koster penger. Og hjelper heller ikke på at samboeren min ikke får jobbet utenom skolen nå som hoftene hans er gått helt til h****** heller. Så da er eneste mulighet siste offentlige IVF eller at vi klarer det med kun akupunktur + letrozol.

Glad i dere Porsgrunn-damer, men skulle helst vært i termingruppen sammen med Mator og Andunge :(
Huffda... :-( Så leit å høre, Victoria! :Heartbigred
 
EL har fortsatt ikke dukket opp... :hilarious:
Vet noen av dere om det stemmer at de holder åpent i Porsgrunn den 1. mai? :shy:
 
Dag 20, EL er fortsatt et stykke unna... :smiley-ashamed005:rolleyes: Testen i dag var negativ, og symptomene er ikke helt på plass, så tipper den kommer om 2-3 dager...

Ved behov gjør de det ja :)
Ahh, fantastisk! :) Takk for info! :hello2:hello2 Hvis jeg er heldig og EL kommer på tirsdag, så kanskje klarer vi å unngå helg med innsett! :) Det hadde da blitt 1. mai... Men på en annen side aner ikke om Letrozol påvirker lengde av syklusen og om mine beregninger som er basert på mine vanlige sykluser, kommer til å stemme.
 
Hei jenter, fikk nettopp vite at jeg skal ha innsett av fryseegg mandag, de skal tine opp todagers egg og dyrke til blastocyst etter de er tint opp. Blir spennende! Noen som har erfaring med dyrking i lab etter opptining? Og vet dere om evt overtallige blastoer kan fryses ned igjen hvis flere overlever dyrkingen?
 
Syklusdag 5 idag, første pp etter SA. Har ikke store troen på at det skjer noe før vi skal til Porsgrunn igjen, og er helt ærlig livredd for at ikke det forsøket skal være positivt heller. Da har vi ikke så mange andre kort å spille på med hensyn til at det er siste forsøket vi får offentlig og vi har null sjans til å ta forsøk privat. Økonomien går akkurat rundt nå om man kan kalle det det, på grunn av alle utgiftene vi må legge ut til medisiner, at jeg får jobbet mindre (har kun 50 prosent fast, resten er vikartimer), akupunktur.. Ja, det meste koster penger. Og hjelper heller ikke på at samboeren min ikke får jobbet utenom skolen nå som hoftene hans er gått helt til h****** heller. Så da er eneste mulighet siste offentlige IVF eller at vi klarer det med kun akupunktur + letrozol.

Glad i dere Porsgrunn-damer, men skulle helst vært i termingruppen sammen med Mator og Andunge :(

Så trist ... har opplevd tidlig SA selv, utrolig vondt og ensomt og urettferdig! Håper den siste offentlige ivf runden gir resultater! <3
 
Hei jenter, fikk nettopp vite at jeg skal ha innsett av fryseegg mandag, de skal tine opp todagers egg og dyrke til blastocyst etter de er tint opp. Blir spennende! Noen som har erfaring med dyrking i lab etter opptining? Og vet dere om evt overtallige blastoer kan fryses ned igjen hvis flere overlever dyrkingen?

Så spennende!! :D
Vi gjorde det samme i august i fjor. De tok opp fire egg og vi fikk et satt inn. De tre andre klarte seg ikke dessverre. Meningen var å fryse ned overskuddseggene igjen hvis de hadde klart seg, så det er mulig ja :)
 
Hei jenter, fikk nettopp vite at jeg skal ha innsett av fryseegg mandag, de skal tine opp todagers egg og dyrke til blastocyst etter de er tint opp. Blir spennende! Noen som har erfaring med dyrking i lab etter opptining? Og vet dere om evt overtallige blastoer kan fryses ned igjen hvis flere overlever dyrkingen?
Har gjort det! Tok opp fire og en klarte seg til innsett. Ble gravid, men mistet. Lykke til[emoji2][emoji2]
 
Så spennende!! :D
Vi gjorde det samme i august i fjor. De tok opp fire egg og vi fikk et satt inn. De tre andre klarte seg ikke dessverre. Meningen var å fryse ned overskuddseggene igjen hvis de hadde klart seg, så det er mulig ja :)

Har gjort det! Tok opp fire og en klarte seg til innsett. Ble gravid, men mistet. Lykke til[emoji2][emoji2]

Takk for svar! Shit skummelt å tenke på at vi kan ende opp uten noen egg å sette inn, men er veldig spent på innsett av blasto!
 
Da har jeg vært på UL idag.
12 store egg på 12-14 mm og 12 mindre på 8-9 mm.
Håper de minste ikke kommer etter for da slipper jeg kanskje overstimulering. Ny UL på fredag og mest sannsynlig uttak på mandag [emoji4]
 
Da har jeg vært på UL idag.
12 store egg på 12-14 mm og 12 mindre på 8-9 mm.
Håper de minste ikke kommer etter for da slipper jeg kanskje overstimulering. Ny UL på fredag og mest sannsynlig uttak på mandag [emoji4]

Høres veldig lovende ut Laluna! :)
Nå er det jaggu på tide at gullegget gir seg til kjenne!
 
Da har jeg vært på UL idag.
12 store egg på 12-14 mm og 12 mindre på 8-9 mm.
Håper de minste ikke kommer etter for da slipper jeg kanskje overstimulering. Ny UL på fredag og mest sannsynlig uttak på mandag [emoji4]

Så spennende :D Håper på flott fangst og full klaff med søsken på frys ❤
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp