❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Jadda, tenkte å ikke spamme tråden her helt fullstendig, men siden du spør [emoji56] Her er bilde av ettermiddagens test. Det går stadig fremover [emoji1303] 10 dpo i dag [emoji173]️

2e57180294aa24df24b3741d324c46dc.jpg
Sååå fin strek :Heartred
 
Jadda, tenkte å ikke spamme tråden her helt fullstendig, men siden du spør [emoji56] Her er bilde av ettermiddagens test. Det går stadig fremover [emoji1303] 10 dpo i dag [emoji173]️

2e57180294aa24df24b3741d324c46dc.jpg

Så fin stigning [emoji7][emoji7] moro når det klaffer[emoji4][emoji4] og typisk det er når msn ikke prøver [emoji51]
 
Håper håper! :D fint med litt positivitet fra andre når man ikke har det selv, hehe ;)

Jeg hadde ingen tro på denne runden, siden den var forbudt, og vi bare sendte inn én ladning med soldater i et frustrert øyeblikk [emoji56]. Holdt på å ramle i bakken da det dukket opp streker...
 
Altså mulig jeg ser syner, men kan det være hint til en meget svak strek her? 8 dpo i morgen

Synes best i virkeligheten ser jeg, blir spennende i morgen med mer konsentrert urin!
 

Vedlegg

  • 29148F31-38FE-4D51-AD2E-70D8076860F2.jpeg
    29148F31-38FE-4D51-AD2E-70D8076860F2.jpeg
    27,4 KB · Visninger: 103
Altså mulig jeg ser syner, men kan det være hint til en meget svak strek her? 8 dpo i morgen

Synes best i virkeligheten ser jeg, blir spennende i morgen med mer konsentrert urin!

Oooo, spennende! Det var sånn min strek startet også [emoji1303] Gleder meg til å se testen din i morgen tidlig!!
 
Jadda, tenkte å ikke spamme tråden her helt fullstendig, men siden du spør [emoji56] Her er bilde av ettermiddagens test. Det går stadig fremover [emoji1303] 10 dpo i dag [emoji173]️

2e57180294aa24df24b3741d324c46dc.jpg

Ååååå Gratulerer så mye!! [emoji2][emoji2][emoji256]
 
Oooo, spennende! Det var sånn min strek startet også [emoji1303] Gleder meg til å se testen din i morgen tidlig!!


Ja, det kan jo være noe kluss selvfølgelig - men krysser fingre! Våkner vel tidlig i morgen av kun spenning :D
 
Altså mulig jeg ser syner, men kan det være hint til en meget svak strek her? 8 dpo i morgen

Synes best i virkeligheten ser jeg, blir spennende i morgen med mer konsentrert urin!

Jeg ser et eller annet her[emoji1] Det blir spennende å se i morgen! [emoji1303]
 
Jeg hadde ingen tro på denne runden, siden den var forbudt, og vi bare sendte inn én ladning med soldater i et frustrert øyeblikk [emoji56]. Holdt på å ramle i bakken da det dukket opp streker...

Håhå, det var jammen flaks! Men utrolig morsomt at det ble klaff da, er vel som regel da det går når man helst ikke skal eller ikke har troa :p jeg har lite tro selv, så jeg bestilte nye EL tester og g-tester tidligere i dag :hilarious: håper jo at jeg ikke får bruk for dem, men...:shy:
 
Altså mulig jeg ser syner, men kan det være hint til en meget svak strek her? 8 dpo i morgen

Synes best i virkeligheten ser jeg, blir spennende i morgen med mer konsentrert urin!


Sånn var min i dag også! Bare at jeg ikke var like heldig med bilde :laughing002
Vi er like langt også, blir spennende imorgen!
 
Altså mulig jeg ser syner, men kan det være hint til en meget svak strek her? 8 dpo i morgen

Synes best i virkeligheten ser jeg, blir spennende i morgen med mer konsentrert urin!
Ser en svaaak strek der ja! Krysser fingrene for sterkere imorgen :joyful:
 
Jeg har såpass lite troen denne måneden at jeg slår til med rødt i glasset på julebord i kveld[emoji485] God helg til dere alle[emoji5]
 
Jeg har såpass lite troen denne måneden at jeg slår til med rødt i glasset på julebord i kveld[emoji485] God helg til dere alle[emoji5]

God helg! Blir cola zero her... sikkert ikke optimalt, men jeg drikker ikke kaffe. Litt koffein må den lille tåle [emoji56]
 
Back
Topp