❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Fikk kryss på FF i dag, 3 dpo! Ovitrelle ga EL på tirsdag, litt senere enn gyn hadde anslått. Vi fikk hygget oss på lørdag, søndag og mandag uansett, så håper det er nok. IKM søndag 3/12, blir det isåfall :)

Ingen såre brystvorter denne syklusen, noe som alltid har vært et tydelig tegn på EL for meg. Har ganske vonde menssmerter i dag, blir ikke helt klok på denne kroppen, altså.
 
Fikk kryss på FF i dag, 3 dpo! Ovitrelle ga EL på tirsdag, litt senere enn gyn hadde anslått. Vi fikk hygget oss på lørdag, søndag og mandag uansett, så håper det er nok. IKM søndag 3/12, blir det isåfall :)

Ingen såre brystvorter denne syklusen, noe som alltid har vært et tydelig tegn på EL for meg. Har ganske vonde menssmerter i dag, blir ikke helt klok på denne kroppen, altså.

Da er du inne i de kjedelige ventedagene før de veeeeldig spennende dagene... Masse lykke til! Håper du får to streker veldig snart [emoji1303]
 
Gratulerer Krølle... :Heartbigred

6 dpo i dag jeg og dagen har mildt sagt vært et helvette. Grått 3 ganger i dag for fille ting, okei ene gangen klemte jeg fingra , men gråt som en liten unge... :laughing002
Har måtte sette meg ned i møbel butikk pga smerter i korsryggen og det værste av alt er utfloden! Kjennes ut som jeg konstant går å renner, har sjekka tusen ganger etter om tr har kommet, men det har den ikke. Renner mer enn EL liksom. Negativ el test også :scratch er det graviditetstegn?


Ja. Det stakk i ryggen min på ene siden og skikkelig vannette utflod i en av mine graviditeter. Heia heia!!
 
c07493d608cad7cdf0a3969638348566.jpg


Tihiii, klarte ikke dy meg. Måtte se om det ble tydeligere strek på testene som ikke går ut på dato i desember 2017. Og det ble det [emoji12]

Ååjaaaa[emoji1376][emoji1376] Jippi, den er jo positiv den! [emoji1]
 
Julebord neste fredag... jentungen står alltid opp på likt med meg om morraen, og har ikke så lyst å teste da [emoji85] 10 DPO på onsdag sannsynligvis... så mulig jeg tester torsdag kveld....
 
Hei!

Kjenner ingen av dere da jeg har vært litt stille på BV etter 5 kjemiske. Men nå har jeg lyst å henge meg på her!

Det er litt vanskelig for meg å vite IKM (og når jeg har EL) da jeg har PCOS, men med Metformin får jeg eggløsning, det er bare at syklusene kan bli litt lange og uforutsigbare.

Tror jeg hadde eggløsning 15. Nov så jeg har IKM på onsdag.

Denne syklusen har jeg brukt progesteron for første gang, da gyno tror lavt progesteron er grunnen til mine kjemiske. Så nå er så spent!

Jeg har ømme bryst og ømme nipler og tidvis strekk-smerte på høyre side. Sånn har jeg følt det tidligere i DPO når jeg har vært gravid også.

Tok en test i går og syns det så ut som det var 'noe' men jeg tørr ikke håpe verken på at jeg er gravid eller at denne klarer å klore seg fast.. Vi får bare vente å se!
 
Hei!

Kjenner ingen av dere da jeg har vært litt stille på BV etter 5 kjemiske. Men nå har jeg lyst å henge meg på her!

Det er litt vanskelig for meg å vite IKM (og når jeg har EL) da jeg har PCOS, men med Metformin får jeg eggløsning, det er bare at syklusene kan bli litt lange og uforutsigbare.

Tror jeg hadde eggløsning 15. Nov så jeg har IKM på onsdag.

Denne syklusen har jeg brukt progesteron for første gang, da gyno tror lavt progesteron er grunnen til mine kjemiske. Så nå er så spent!

Jeg har ømme bryst og ømme nipler og tidvis strekk-smerte på høyre side. Sånn har jeg følt det tidligere i DPO når jeg har vært gravid også.

Tok en test i går og syns det så ut som det var 'noe' men jeg tørr ikke håpe verken på at jeg er gravid eller at denne klarer å klore seg fast.. Vi får bare vente å se!

Leit å høre at du har opplevd så mange kjemiske graviditeter. Skal ikke mange dagene med pos test til før man har begynt å legge planer og drømmer for den bittelille. Godt å høre at du får hjelp. Spennende med like symptom som når du er gravid! Test mer!! Krysser fingrene for at det blir to flotte streker, så du kan slå følge med meg til augustforum [emoji1303]
 
Hei!

Kjenner ingen av dere da jeg har vært litt stille på BV etter 5 kjemiske. Men nå har jeg lyst å henge meg på her!

Det er litt vanskelig for meg å vite IKM (og når jeg har EL) da jeg har PCOS, men med Metformin får jeg eggløsning, det er bare at syklusene kan bli litt lange og uforutsigbare.

Tror jeg hadde eggløsning 15. Nov så jeg har IKM på onsdag.

Denne syklusen har jeg brukt progesteron for første gang, da gyno tror lavt progesteron er grunnen til mine kjemiske. Så nå er så spent!

Jeg har ømme bryst og ømme nipler og tidvis strekk-smerte på høyre side. Sånn har jeg følt det tidligere i DPO når jeg har vært gravid også.

Tok en test i går og syns det så ut som det var 'noe' men jeg tørr ikke håpe verken på at jeg er gravid eller at denne klarer å klore seg fast.. Vi får bare vente å se!

Så leit å høre om alle kjemiske du har hatt :/ Jeg krysser fingrene og håper at progesteron er det som skal til for deg, og at du snart får to fine streker som holder seg[emoji173]️ Når tenker du å teste igjen?
 
Herregurimalla da krølle!! Gratulerer [emoji173][emoji173][emoji173]

Tusen takk snille deg! [emoji173]️ Er helt skjelven og må nok teste noen dager til før jeg helt kan tro dette. Har kun litt mensmurringer og føler meg litt oppblåst. Altså intet nytt av symptomer sammenlignet med en vanlig runde. Blir nervepirrende dager og uker [emoji51]
 
Tusen takk snille deg! [emoji173]️ Er helt skjelven og må nok teste noen dager til før jeg helt kan tro dette. Har kun litt mensmurringer og føler meg litt oppblåst. Altså intet nytt av symptomer sammenlignet med en vanlig runde. Blir nervepirrende dager og uker [emoji51]
Det forstår jeg Godt![emoji173] Men var der ikke sånn at du helst ikke skulle bli gravid denne runden pga noen prøver/tester?
 
Back
Topp