❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

6 mnd er lenge det også... Jeg har «ventet» (les: prøvd) å bli gravid igjen siden vi mistet bittelille i juli. Det er bare 4 mnd, men føles som en hel liten evighet!! Det blir 6 år mellom hver av mine barn. Funker det også [emoji1303] Håper prosessen går raskt!!

Jeg også!! Hyggelig for deg at den satt nå da (selvom jeg har forstått på litt varierte tråder at det ikke er helt optimalt)

Håper det går greit og at du kan fortsette! Lykke til [emoji173]️
 
Ååh, hååper det! [emoji4] Er 12 dpo nå så burde kanskje vært sterkere, men fikk ikke positiv før etter ikm sist tror jeg. Var gravid i september, det gikk galt 5+0 så håper jo ikke svak test denne gangen også er negativt.
Håper det er noe, å at spiren klorer seg fast!
 
Bestemt meg for at jeg ikke skal teste før onsdag 29.11. 2 dager før ikm. Blir hardt.

Dagens symptomer
  • "menssmerter" men ikke sånne som jeg har ved tr.
  • Brystene mine er støle, skikkelig vonde å ta på. Ikke nippelene men selve brystet. Pleier å ha ømme nipler før tr, ikke bryst.
  • Masse blodårer på brystet jeg aldri har sett før.
  • Krem hvit litt tykk utflod.
  • Livmortappen er høy, myk, bakovervendt og lukket.
  • Trøtt på dagen og hodepine.

Drømte om 2 klare rosa streker i natt, det var så virkelig at jeg var sikker på at jeg var våken. Håper jeg er sanndrømt :Heartred
 
Jeg også!! Hyggelig for deg at den satt nå da (selvom jeg har forstått på litt varierte tråder at det ikke er helt optimalt)

Håper det går greit og at du kan fortsette! Lykke til [emoji173]️

Takker! Ja det er typisk at det klaffer akkurat den runden det passer minst og er litt ulovlig... [emoji85] Skal snakke med endo i morgen og høre hvilke sjanser jeg har for at dette går bra...
 
Okei, dere, ikke meningen å være ekkel - men er gul spotting normalt? [emoji28] Jeg trodde jeg skulle få mensen nå, for jeg hadde såvidt spottet litt i forgårs, men i dag var det altså en farge jeg ikke har hatt før. Ikke syk på noen som helst måte, så skjønner ingenting jeg.

Hvis dette er et dumt spørsmål, skal det sies at jeg sluttet på p-piller for halvannen syklus siden, så jeg kjenner ikke kroppen min uten hormonpreparat.
 
Okei, dere, ikke meningen å være ekkel - men er gul spotting normalt? [emoji28] Jeg trodde jeg skulle få mensen nå, for jeg hadde såvidt spottet litt i forgårs, men i dag var det altså en farge jeg ikke har hatt før. Ikke syk på noen som helst måte, så skjønner ingenting jeg.

Hvis dette er et dumt spørsmål, skal det sies at jeg sluttet på p-piller for halvannen syklus siden, så jeg kjenner ikke kroppen min uten hormonpreparat.

Jeg har hatt gulhvit utflod i forbindelse med graviditet som et av de tidligste symptomene. Men også hatt det uten å være gravid, i dagene før mens. Var dog mye større mengde ved tidlig svangerskap :) har du testet?
 
Jeg har hatt gulhvit utflod i forbindelse med graviditet som et av de tidligste symptomene. Men også hatt det uten å være gravid, i dagene før mens. Var dog mye større mengde ved tidlig svangerskap :) har du testet?

Jeg synes det virket litt mye og tyntflytende enn vanlig. Det var likt som det jeg har før/etter mensen, men en helt annen farge.

Jeg testet negativt på tirsdag, og da tenkte jeg å i hvert fall vente til IKM før jeg testet på ny.

Jeg har liksom ingen andre tegn på at det skal være noe, bortsett fra manglende ømme pupper og smerter i rygg/mage som jeg pleier å ha før mensen.
 
Jeg vil være med her! Makr - usikker på hvilken pp - b1 - el ca 13.11 - ikm ca 27.11.

Tok denne i dag:woot::fart005
 

Vedlegg

  • 4BB796E3-DA03-4F80-AEB3-0E7BF3D761A5.jpeg
    4BB796E3-DA03-4F80-AEB3-0E7BF3D761A5.jpeg
    980,6 KB · Visninger: 115
Hvilken dpo er dere nå, og kjenner dere noe på kroppen? [emoji4] vet at mange ikke kjenner noe så tidlig, men gøy å kjenne etter likevel.

Selv er jeg et sted mellom 6-8 dpo tror jeg, har en del murringer, livmorhalsen er helt trukket opp og lukket, ømme brystvorter og råmelk i puppene (sluttet å amme i mars/april og har vært helt tørrlagt siden så finner det litt mystifystisk). [emoji28]

Jeg er 9 dpo i dag, men verken tror eller føler at noe er på gang[emoji16]
 
Når kvalmen kommer, mister jeg lysten på brus og alt søtt likevel, så jeg hiver innpå nå Har allerede gått ned 8 kg i vekt i forbindelse med hormonkrøllet i høst, så har ikke så mye å gå på lenger (bmi 21 nå)...

Da må du bare hive innpå mens du kan! Skulle ønske at jeg mistet lysten på søtt også[emoji16] Hadde hatt godt av det sånn rent sukkermessig!
 
Det stikker innimellom helt nederst i magen liksom bak skambeinet.. og endel kremete utflod! Sånn at jeg lurer på om det er tanta en uke for tidlig hver gang jeg er på so
 
Det stikker innimellom helt nederst i magen liksom bak skambeinet.. og endel kremete utflod! Sånn at jeg lurer på om det er tanta en uke for tidlig hver gang jeg er på so

Jeg husker at jeg gikk med den følelsen da jeg var gravid med gutten min [emoji4]
 
Skal ut å reise noen dager- er det innafor å pakke strips i kofferten?! *fnis*
 
Back
Topp