❄️IKM UKE 4❄️

11/12 dpo, og helt blenda test :( jaja, sikter mot enda en pp…
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visninger: 67
En vennine sin, mulig 9 dpo, men fikk negativ digital?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220128-093016_Snapchat.jpg
    Screenshot_20220128-093016_Snapchat.jpg
    444 KB · Visninger: 111
Ingen TR her enda... Hva skal man gjøre :pompus: er EL mye senere enn jeg har trodd eller kan det ha med ammingen å gjøre? Hadde dere som har født før regelmessig menstruasjon de første gangene etter fødsel?
 
Ingen TR her enda... Hva skal man gjøre :pompus: er EL mye senere enn jeg har trodd eller kan det ha med ammingen å gjøre? Hadde dere som har født før regelmessig menstruasjon de første gangene etter fødsel?
Nei, fikk baby 18. juni 2021. Syklus er enda rar og lutealfase er kortere
 
12dpo og tempen til værs! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Tisset på autopilot i dag tidlig, men tok en ebay-test en time etterpå. Jeg er jeg godvilen til å rette lyset kan jeg skimte noe, men svakt, svakt, svakt. Tok en digital test halvannen time etterpå, den var negativ. Om egget festet seg 11dpo og gav meg temphopp i dag, er det fortsatt håp selv om den digitale var negativ? Ikm ifølge FF er egentlig idag, men jeg har hatt lutealfaster på 10-13 dager tidligere... :anyone
 

Vedlegg

  • 060F4C6F-117A-44C9-996A-4837B4E7B14D.jpeg
    060F4C6F-117A-44C9-996A-4837B4E7B14D.jpeg
    940 KB · Visninger: 60
12dpo og tempen til værs! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Tisset på autopilot i dag tidlig, men tok en ebay-test en time etterpå. Jeg er jeg godvilen til å rette lyset kan jeg skimte noe, men svakt, svakt, svakt. Tok en digital test halvannen time etterpå, den var negativ. Om egget festet seg 11dpo og gav meg temphopp i dag, er det fortsatt håp selv om den digitale var negativ? Ikm ifølge FF er egentlig idag, men jeg har hatt lutealfaster på 10-13 dager tidligere... :anyone
Ser du har registrert at du har drukket i dag? Eller var det i går? Hvis det var i går kan det være årsaken til temperaturstigningen i dag. Håper virkelig det var implantasjonsdipp i går, og dermed stigning i dag :joyful: Håper du oppdaterer med testene :woot:
 
Ser du har registrert at du har drukket i dag? Eller var det i går? Hvis det var i går kan det være årsaken til temperaturstigningen i dag. Håper virkelig det var implantasjonsdipp i går, og dermed stigning i dag :joyful: Håper du oppdaterer med testene :woot:
Jeg og mannen delte en flaske vin til middag i halv sju-tida, så ble det en cider litt senere på kvelden. Fullt edru når jeg sovnet rundt kl 00.30, så jeg tror ikke det påvirker tempen så mye.
 
Jeg og mannen delte en flaske vin til middag i halv sju-tida, så ble det en cider litt senere på kvelden. Fullt edru når jeg sovnet rundt kl 00.30, så jeg tror ikke det påvirker tempen så mye.
Er sikkert veldig individuelt, men leser at alkohol fra kvelden før kan gi utslag på høyere temperatur dagen derpå. Uansett antall enheter, og edru eller ikke ved legge tid. Personlig så øker temperaturen min gjerne 0,2 etter to enheter i løpet av kvelden. Da er jeg på langt nær påvirket, men det er nok til det gir utslag på morgningen etter. Igjen, dette er individuelt :) Håper som sagt at det er positivt i ditt tilfelle! Var absolutt ikke ment å være kverulerende eller noe. La bare merke til at du hadde krysset av på drikke, så kommenterte det. Masse lykke til med testinga imorgen :Heartred
 
Er sikkert veldig individuelt, men leser at alkohol fra kvelden før kan gi utslag på høyere temperatur dagen derpå. Uansett antall enheter, og edru eller ikke ved legge tid. Personlig så øker temperaturen min gjerne 0,2 etter to enheter i løpet av kvelden. Da er jeg på langt nær påvirket, men det er nok til det gir utslag på morgningen etter. Igjen, dette er individuelt :) Håper som sagt at det er positivt i ditt tilfelle! Var absolutt ikke ment å være kverulerende eller noe. La bare merke til at du hadde krysset av på drikke, så kommenterte det. Masse lykke til med testinga imorgen :Heartred
Neineinei, det er absolutt ikke kverrulerende! Jeg har aldri forsket på hvordan alkohol påvirker tempen. Jeg har trodd at det er dersom man drikker mye og sover dårlig. Det er faktisk et interessant poeng!
 
Tusen takk for følget her inne jenter:Heartred. Ser det er 4 som er ført opp som gravid,men mener jeg har sett flere som har testet positivt!? Håper de kommer opp på lista da isåfall,for det er jo liksom litt stas da-spes hvis man har prøvd lenge.

Masse lykke til videre på ferden til alle,både de som går over i termingruppe og de som går over i ny IKM-gruppe! Vi skrives :love7
 
Ingen TR her enda... Hva skal man gjøre :pompus: er EL mye senere enn jeg har trodd eller kan det ha med ammingen å gjøre? Hadde dere som har født før regelmessig menstruasjon de første gangene etter fødsel?
Svarer på denne i håp om at du ikke har fått TR enda!
Jeg har opplevd tilfeller hvor jeg har fått el slim og masse symptomer på el. Men ingen egg har blitt sluppet - men heller senere uten symptomer. Da tr har dukket opp en hel uke etter forventet el.
Nå har jeg kun gått 2 pp uten prevansjon - men før første graviditet slet jeg en stund med å bli gravid pga disse «falske» eggløsningene. Syklusen min kunne være opp til 35 dager lang!

Da jeg ble gravid med første trodde jeg jeg hadde hatt el pga alle symptomene i tillegg til el test, men så tok jeg en el test litt senere pga litt murring i magen og en liten magefølelse - og den slo også ut på LH stigning! så da hoppet vi til køys og jenta vår kom for og bli!
så ikke mist håpet over når du tror el har vert! Så lenge dere har lagt inn aksjer, kan muligheten enda være der:joyful:
 
Tr
 
Back
Topp