❄️IKM UKE 4❄️

Halooo damer <3 jeg fikk kjøpt en clearblue tidlig test og digital! Skal jeg vente til morgen urin? Eller kan jeg ta den ikveld den tidlige?
Hvis du er over IKM så hadde jeg prøvd ikveld, om du ikke er sikker på at det er superutvannet urin:laughing002
 
Her:angelic:
 

Vedlegg

  • Snapchat-463418996_edit_117561269591436.jpg
    Snapchat-463418996_edit_117561269591436.jpg
    87,3 KB · Visninger: 113
Kanskje jeg har regna feil eggløsningsdag... Jeg telte fra dagen etter jeg hadde mest El-slim som var 11.01 o_O
Jeg har el-slim flere dager i forkant av el og noen dager etter. Jeg hadde aldri klart å lokalisert el kun på el slim :inpain: Men det er jo meg :p Håper for din del at el kom senere og at du ikke er så langt som du tror :Heartred
 
Kanskje jeg har regna feil eggløsningsdag... Jeg telte fra dagen etter jeg hadde mest El-slim som var 11.01 o_O
Jeg hadde også masse El slim før alt forsvant å kom tilbake noen dager senere, regner med jeg hadde El 3 dager etter dagen med masse El slim:)
Sålenge mensen uteblir er det håp tenker jeg:smiley-angelic001
Har du flere tester uteom den digitale?
 
Jeg hadde også masse El slim før alt forsvant å kom tilbake noen dager senere, regner med jeg hadde El 3 dager etter dagen med masse El slim:)
Sålenge mensen uteblir er det håp tenker jeg:smiley-angelic001
Har du flere tester uteom den digitale?


Nei har kun den og det er sååå dyrt og være prøvere... Brukte liksom nesten 500 kr på de 2!! Testene... :(
 
Nei har kun den og det er sååå dyrt og være prøvere... Brukte liksom nesten 500 kr på de 2!! Testene... :(
Uff ja, det er neimenn ikke billig:wideyed:
Men når testen er positivt så er det sååå verdt hver eneste krone :rolleyes::love7
 
Back
Topp