♧Symptomtråden♧

Jeg bytter mellom å være trøtt og sove. Skal i stor barnedåp med mye familie på søndag, og jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å holde meg våken i så mange timer. Tør jo heller ikke drikke kaffe. Nå mangler det bare at vi blir servert spekemat [emoji38]
 
* Ekstremt ømme bryster, gjør vondt og ha bh på.
* Hyppig urinering
* Mens-murringer
* Humørsvingninger, ler og gråter.. ofte samtidig
* Utmattelse, blir utrolig fort sliten
 
I dag har ligamentsmertene vært ekstreme, kan ikkje huska at eg hadde så mykje forrige gang... hjalp vel ikkje på å vaska hus :p og vært uggen i heila dag, håpe da holde seg på uggen stadiet og ikkje går øve te skikkelig kvalme :p
 
Flere her som bokstavelig talt kaster i seg mat på kveldstid?? Jeg kan kaste i meg pizza... deretter noe søt frukt, for å deretter kaste i meg noe salt igjen, før jeg da får lyst på noe søtt:eek:

Gubbeluren ser bare med store øyne når jeg oppfører meg som en utsultet gris..
 
Flere her som bokstavelig talt kaster i seg mat på kveldstid?? Jeg kan kaste i meg pizza... deretter noe søt frukt, for å deretter kaste i meg noe salt igjen, før jeg da får lyst på noe søtt:eek:

Gubbeluren ser bare med store øyne når jeg oppfører meg som en utsultet gris..

Jeg måtte stå opp i natt for å smøre meg noen brødskiver. Har en veldig merkelig matlyst for tiden.
 
I dag har ligamentsmertene vært ekstreme, kan ikkje huska at eg hadde så mykje forrige gang... hjalp vel ikkje på å vaska hus :p og vært uggen i heila dag, håpe da holde seg på uggen stadiet og ikkje går øve te skikkelig kvalme :p

Hva er ligamentsmerter og hvordan oppleves de?
 
Halsbrann blir verre, så kjente jeg i går ettermiddag en bølge av tydelig kvalme.. 4+5 idag, så 3 dager til man trør uti uke 6:)

Korsrygg er øm hele tiden, men verre å bedre på skift liksom.
 
6+1 og allerede drittlei dårlig form. Huset flyter og ungene er lei av at mammaen er syk.. tanken på at jeg skal være slik 5-6 uker er grusomt å tenke på... [emoji24]
 
Har de siste dagene hatt en helt enorm matlyst, spesielt sent på kvelden og natta. I natt våknet jeg to ganger fordi jeg følte meg helt utsultet. Om dette fortsetter kommer jeg til å se ut som en hval til slutt..
 
Har de siste dagene hatt en helt enorm matlyst, spesielt sent på kvelden og natta. I natt våknet jeg to ganger fordi jeg følte meg helt utsultet. Om dette fortsetter kommer jeg til å se ut som en hval til slutt..

Da er vi to! Føler jeg spiser som en bjørn som gjør seg klar for dvale. Egentlig passende, alt jeg gjør er jo å spise og sove føles det ut som [emoji23]
 
Da er vi to! Føler jeg spiser som en bjørn som gjør seg klar for dvale. Egentlig passende, alt jeg gjør er jo å spise og sove føles det ut som [emoji23]

Hehe, der sa du det! Bjørn som gjør seg klar for dvale :p
 
Har de siste dagene hatt en helt enorm matlyst, spesielt sent på kvelden og natta. I natt våknet jeg to ganger fordi jeg følte meg helt utsultet. Om dette fortsetter kommer jeg til å se ut som en hval til slutt..
Kor langt e du? Eg hadde da sånn fra veke 4-8 sist, så kom kvalmen og satte ein stopper for det :p har hatt litt tendenser nå og, men ikkje i nærheten som sist
 
Kor langt e du? Eg hadde da sånn fra veke 4-8 sist, så kom kvalmen og satte ein stopper for det :p har hatt litt tendenser nå og, men ikkje i nærheten som sist

6+5. Kan bli småkvalm om jeg ikke spiser, ellers er jeg i toppform så langt.
 
6+1 og allerede drittlei dårlig form. Huset flyter og ungene er lei av at mammaen er syk.. tanken på at jeg skal være slik 5-6 uker er grusomt å tenke på... [emoji24]

Jeg føler det på akkurat samme måte! Er 6+5 i dag og har vært kvalm og dårlig hele uken. I dag var første dagen jeg kastet opp og føler meg helt elendig. Er så lei av å være dårlig nå at det begynner å gå på psyken løs. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette i flere uker til.. Huff..
 
Blitt litt mer kvalm i dag. Også en merkelig ting.. Når jeg tenker på at det er ett lite menneske inni meg så kan jeg bli litt kvalm av tanken. Ikke det at jeg syntes det er ekkelt eller noe, men er så rart. Ett stort mirakel, men veldig merkelig at det går an. Er også så rart å ikke ha kontroll over egen kropp[emoji85]
 
Hadde ikm for 3 dager siden... jeg trodde jammen at tr dukket opp da vi kom hjem idag, men var bare litt mere utflod enn vanlig.. litt gulaktig. Flere??? Nå skjer det jo noe:p
 
Fått sterk luktesans i dag! Og blir kvalm og uvell om jeg er sulten. Vonde murringer og hvis jeg først er lei meg for noe så kan jeg fint gråte av mye annet også før jeg liksom er helt ferdig med gråtingen [emoji23] Di vonde brystene/niplene har begynt å bli bedre [emoji16]
6+5
 
Back
Topp