♧Symptomtråden♧

Sliter med kvalmen når jeg blir sulten, men det er heldigvis mulig å styre kvalmen med mat. Ellers så er jeg trøtt og har litt vondt i hodet[emoji4]
 
Kjenner at puppene bare blir ømmere og ømmere. Samtidig som jeg har blitt forferdelig hormonell..! Jeg er heeelt på jordet noen ganger. Forbanna :mad::banghead: og kjempelei meg :sad010av ting jeg til vanlig hadde ristet av meg.. sånn var jeg IKKE forrige svangerskap. Mest irriterende symptomet hittil :confused5
 
Er i uke 7 nå, fortsatt ingen kvalme bare litt uggen, men jeg er konstant tett i nesen.. det er så irriterende:shifty:
Veldig ømme pupper fortsatt men de har ikke vokst en millimeter.
Har fortsatt en god del menssmerter og murringer og det strekker i lysken når jeg reiser meg brått etter å ha sittet stille en stund.
Håper menssmertene er et godt tegn og ikke et dårlig tegn:sorry:
 
Jeg har så utrolig mye murringer i korsryggen. Jeg pleier å ha dette til vanelig ved menstruasjon, men nå er det så intenst og mye verre. Noen andre som opplever dette?
 
Og hallo, kviser! Hadde glemt at mine svangerskap er å regne som innkalling til kvisenes landssamling :p jaja, noen har gravidglød og andre har tenåringsfjes*10
 
Jeg har så utrolig mye murringer i korsryggen. Jeg pleier å ha dette til vanelig ved menstruasjon, men nå er det så intenst og mye verre. Noen andre som opplever dette?
Jeg har nok hatt mer i front, men så har jeg heller aldri kjent det i korsryggen ved mensen. Har hatt ubehag i korsryggen litt disse første ukene, men da mer som en stølhet.
 
Flere som sliter med urolig bein ser jeg:wtf: Tar du noe spesielt for å lindre det eller lever du bare med det? Tenkte å rådføre meg med lege om det ikke gir seg... :)

er helt for jævlig! og jeg sliter med innsoving fra før av! så kommer de der kribblingene rett før jeg klarer å sovne og holder det gående... jeg tar magnesium hver dag, tror det funker til en viss grad, ellers så hjalp det når det var virkelig ille å stille seg i dusjen med veldig varmt og godt vann, og ta 2 paracett.
 
Jeg er så trøtt idag [emoji42] sov mye lenger enn vanlig idag, var litt morsomt når jeg gikk inn på bv appen så kom det opp 5+2 mange føler seg trøtte nå. Eller veldig oppblåst på kveldstid og ømme pupper..
 
Jeg er så trøtt idag [emoji42] sov mye lenger enn vanlig idag, var litt morsomt når jeg gikk inn på bv appen så kom det opp 5+2 mange føler seg trøtte nå. Eller veldig oppblåst på kveldstid og ømme pupper..

Jeg har vært stuptrøtt den siste uken, føler jeg kan sove når som helst og hvor som helst! Hvilt to ganger i dag :p
 
er helt for jævlig! og jeg sliter med innsoving fra før av! så kommer de der kribblingene rett før jeg klarer å sovne og holder det gående... jeg tar magnesium hver dag, tror det funker til en viss grad, ellers så hjalp det når det var virkelig ille å stille seg i dusjen med veldig varmt og godt vann, og ta 2 paracett.

Aah, huff, det er virkelig ikke noe godt...Jeg får det i overkroppen/overarmene også innimellom, så det er ikke særlig digg nei. Men jeg pleier å prøve å dusje i varmt vann før jeg legger meg, tror det kan ha lindrende effekt faktisk. Magnesium er sikkert ikke dumt, da skal jeg forhøre meg med lege neste gang jeg skal innom på kontroll. Håper du får noen gode søvnfylte nætter etterhvert også..Man trenger de timene på natten ekstra mye nå som man er gravid:Heartred:love2
 
Jeg har blitt så ekstremt svimmel. Spesielt om jeg ikke spiser før jeg blir sulten. Kan også bli veldig kvalm om jeg rekker bli sulten.
 
Aah, huff, det er virkelig ikke noe godt...Jeg får det i overkroppen/overarmene også innimellom, så det er ikke særlig digg nei. Men jeg pleier å prøve å dusje i varmt vann før jeg legger meg, tror det kan ha lindrende effekt faktisk. Magnesium er sikkert ikke dumt, da skal jeg forhøre meg med lege neste gang jeg skal innom på kontroll. Håper du får noen gode søvnfylte nætter etterhvert også..Man trenger de timene på natten ekstra mye nå som man er gravid:Heartred:love2

absolutt<3
 
Noen andre som kjenner at de lettere mister følelsen i armer eller ben?
Jeg har våknet flere netter av at jeg har totalt mistet følelsen i en arm! Det skjer også når jeg feks ligger og leser en bok også sovner armen jeg holder boken oppe med... aldri opplevd det før men tenker blodsirkulasjonen kanskje er verre i armer nå når kroppen har så stort fokus på det som skjer i livmoren?
Haha ja! Våkner og bare... faen, ikke igjen! Men så kommer følelsen etter hvert. Mister også lett sirkulasjonen i fingrene osv hvis jeg f eks skrur opp en hard bruskork osv... tar et par minutter så er det greit igjen
 
Trøøøøøtt.... å hjelp ikke at lillemor på 8mnd ikke vil sov om natta heller. Litt mer utflod, en del stikking, kjenner masse lukt av alt mulig rart. Småkvalm.
E jo knapt blitt gravid. Så håper det meste bare e for å varsle mæ at æ e gravid å så gir det sæ [emoji13]
 
Andre som har begynt å kjenne på halsbrann? De siste kveldene har halsbrann vært fast innslag her.. Er ikke noe fan av Lovehearts, andre tips? :p
 
Andre som har begynt å kjenne på halsbrann? De siste kveldene har halsbrann vært fast innslag her.. Er ikke noe fan av Lovehearts, andre tips? :p
Jaaa jeg! [emoji23] jeg har ikke noen tips desverre, så lurer på det samme. I jobben min (på sykehjem) så sier vi at melk hjelper, så du kan kanskje prøve det?
Jeg liker ikke melk, so I wouldn't know...
 
Andre som har begynt å kjenne på halsbrann? De siste kveldene har halsbrann vært fast innslag her.. Er ikke noe fan av Lovehearts, andre tips? :p

Titralac fra apoteket. Helt magisk for min del når æ har slitt
 
Jaaa jeg! [emoji23] jeg har ikke noen tips desverre, så lurer på det samme. I jobben min (på sykehjem) så sier vi at melk hjelper, så du kan kanskje prøve det?
Jeg liker ikke melk, so I wouldn't know...

Liker ikke melk jeg heller :p

Titralac fra apoteket. Helt magisk for min del når æ har slitt

Takk for tips! :)
 
Back
Topp