♧Symptomtråden♧

5+0, halsbrann!! kløe på brystene, svimmel og utrolig dårlig korttidshukommelse! så ille at jeg kan raskt glemme av hvor jeg la mobilen min som jeg la i fra meg for 2 minutter siden!
 
Kjenner meg igjen i mye her.. har vært borte fra forumet en stund fordi jeg ikka har hatt overskudd :( i de første to svangerskapene mine hadde jeg ikke plager i det hele tatt bortsett fra litt låsninger i bekken... men nå... herregud. Er 7 år siden sist jeg var gravid....kan det være alderen ? (36)... da jeg gikk inn i uke 6 ble jeg trøtt (sovner på do, sovnet på et møte på jobb senest i går), svimmel og er konstant kvalm. De første dagene ga det seg etter noen timer men nå er jeg kvalm fra morgen til kveld. Forstoppet er jeg og så tar laktulose, og jeg har masse luft i magen! Har allerede gått opp 3 kg [emoji58][emoji30] og er rimelig frustrert! Her må det settes inn tiltak skal jeg klare å fungere både hjemme og på jobb.... har sendt melding til fastøegen. Håper hun har noen tips....
 
Fortsatt hormonell, og kvalme av og til. Brystene er så ømme at det gjør vondt å være borti dem :p
Men tar det som et godt tegn, jeg er fortsatt gravid:)
 
4+1 Ømme pupper, litt større. Rare "smerter" i livmor. Ikke så veldig sulten.
 
4+4. Vært småkvalm i et par dager, og er trøtt. Og så utrolig distré [emoji38]
 
Og hallo, kviser! Hadde glemt at mine svangerskap er å regne som innkalling til kvisenes landssamling :p jaja, noen har gravidglød og andre har tenåringsfjes*10
Haha er visst landssamling flere steder med andre ord :p Her er det ryggen som blir stadig mer angrepet utover i svangerskapet... Kjekt det, når man blir mer og mer elastisk.. not.. :hilarious:
 
Oog velkommen kvalme...! 4+5 er det tidligste jeg har kjent til det gjennom flere svangerskap. Oh dear, bare det ikke er tvillinger liksom :hilarious: Tror ikke det da. Var kvalm 3-4 timer idag, hååper det var et engangstilfelle :smug:
 
Hemorroider :p hadde ikkje da sist iallfall...
 
5+6 og idag kom kvalmen for fullt. Håper på morgenkvalme og ikke 24/7.. Har heldigvis fri idag. Er spent på hvordan det går på jobb i morgen... to uker til ferie, har veldig lyst å holde ut til det..
 
Null ømme bryst idag også. Å er ikm idag. Sliten-støl i korsryggen enda, men verst på lveld.. ilinger i hofter. 4+2 idag:) ps.. er visst ganske irritabel:eek:
 
brystene har tatt ledelsen i hvilken kroppsdel som gjør vondest, de er helt forferdelige nå! febersymptomer i hele dag, lurer på om jeg brygger på noe.. lurer på når kvalmen kommer, kanskje jeg slipper? hehe...
 
Siden mandag har jeg vært kvalm 24/7! Ømme nipler, sliten, trøtt, overfølsom og temperamentsfull[emoji28]
 
Kvalm innimellom. De sure oppstøtene har heldigvis gått over! Oppblåst, må kjøpe nye bukser [emoji23] Puppene dreper meg, jeg er veldig sliten og trøtt og har vondt i ryggen. MEN - JEG NYTER DET [emoji3]
 
Back
Topp