• Drømmen om lillebrøster •

Ja virkelig! Siste varsel jeg fikk var 2. juni [emoji31] Krysser fingrene for det, så du kan nyte siste innspurt [emoji8]
Krysser fingrene for deg [emoji173]️ Synes det skal komme en overraskende positiv test denne runden, jeg [emoji57]

Angående varslinger. Dette bedret seg veldig da jeg lastet ned Tapatalk-appen og føler forumet derifra i steden. Har du prøvd det? :)
 
Krysser fingrene for deg [emoji173]️ Synes det skal komme en overraskende positiv test denne runden, jeg [emoji57]

Angående varslinger. Dette bedret seg veldig da jeg lastet ned Tapatalk-appen og føler forumet derifra i steden. Har du prøvd det? :)

Det hadde vært fint altså, men forventer tanta i morgen og har ikke et snev av skyggestrek en gang, så det er nok ganske sannsynlig at hun kommer som avtalt [emoji87]

Hmm, nei det har jeg ikke prøvd! Takk for tips [emoji1]
 
PP 22 - CD 31
Forventa tanta i dag, men har ikke sett snurten gitt! 15 dpo, og ikke tegn til hverken tanta eller graviditet.. Hva skjer? Fikk jo bekrefta el med både temping og eltester. For min del kan hun godt vente da, for da får vi innsett nå i august! Typisk at det blir krøll nå [emoji29] Kan nesten banne på at hun har dukka opp i det sekundet jeg poster dette [emoji23]
 
Følger spent med
 
16 dpo, aldri kommet så langt ut i dpoland uten å få mensen! Hva skjer? Tappen er hard og bakovervendt, kunne ikke kjenne åpningen en gang.. Men jeg kan jo ikke være gravid? Tok en jalla ebaytest 12 eller 13 dpo, helt negativ. Har heller ikke et eneste symptom! Forvirra.com, så har hun ikke dukka opp i løpet av dagen i dag på jobb, stikker jeg innom apoteket på vei hjem!
 
16 dpo, aldri kommet så langt ut i dpoland uten å få mensen! Hva skjer? Tappen er hard og bakovervendt, kunne ikke kjenne åpningen en gang.. Men jeg kan jo ikke være gravid? Tok en jalla ebaytest 12 eller 13 dpo, helt negativ. Har heller ikke et eneste symptom! Forvirra.com, så har hun ikke dukka opp i løpet av dagen i dag på jobb, stikker jeg innom apoteket på vei hjem!

Oi så spennende! Håper hun kommer iløpet av dagen, så du slipper denne ventingen, eller at du får deg en super overraskelse etter jobb:D
 
Følger spent med!
 
Krysser fingerne!
 
Følger også spent med [emoji1374] Tenk om du er gravid da?!
 
PP 23 - CD 1 (FER)
Da var tanta et faktum! Har allerede fått ringt og snakka med St.Olavs, så nå må jeg få meg en time til kontroll en gang mellom cd 9 - 11. Er så spent på når det blir el! Ber til gud, allah og alle som finnes om at det for en gangs skyld kan gå vår vei!
 
Åh. Krysser fingrene for EL til riktig tid nå!!! :Heartred
 
Lykke til[emoji173]️ håper EL kommer på riktige dager!!
 
Oi så spennende! Håper hun kommer iløpet av dagen, så du slipper denne ventingen, eller at du får deg en super overraskelse etter jobb:D

Følger spent med!

Krysser fingerne!

Følger også spent med [emoji1374] Tenk om du er gravid da?!

Åh. Krysser fingrene for EL til riktig tid nå!!! :Heartred

Krysser fingrene!

Lykke til[emoji173]️ håper EL kommer på riktige dager!!

Vet ikke helt om det er bra eller dårlig at hun kom idag og ikke i går, for nå må jeg få el på enten dag 13 eller 16, for 14 og 15 blir mandag eller tirsdag, og med min flaks blir det det [emoji24] Hater dette gamet her!
 
Vet ikke helt om det er bra eller dårlig at hun kom idag og ikke i går, for nå må jeg få el på enten dag 13 eller 16, for 14 og 15 blir mandag eller tirsdag, og med min flaks blir det det [emoji24] Hater dette gamet her!

Skjønner deg godt! Jeg fikk også El på feil dag to ganger og ene gangen slo den ikke ut, så jeg fikk heldigvis styrt syklus og det er jeg veldig glad for, kan slappe litt mere av da:)
 
Back
Topp