• Drømmen om lillebrøster •

Skjønner deg godt! Jeg fikk også El på feil dag to ganger og ene gangen slo den ikke ut, så jeg fikk heldigvis styrt syklus og det er jeg veldig glad for, kan slappe litt mere av da:)

Æsj, ja det er det jeg og frykter.. Er så irritert over sommer og helgestengt!! Hadde jo uttak i mai, og det er ikke sikkert det blir innsett før september/oktober liksom.. Spyr!
 
Håper så inderlig med deg at EL kommer på riktig dag! [emoji1374] Hadde blitt ihjelstressa hvis jeg visste at EL MÅTTE komme på visse dager. Sjeleglad for styrt syklus.
 
Håper så inderlig med deg at EL kommer på riktig dag! [emoji1374] Hadde blitt ihjelstressa hvis jeg visste at EL MÅTTE komme på visse dager. Sjeleglad for styrt syklus.

Ja det er helt forferdelig! Stresser allerede liksom, og er bare på dag 1 [emoji24] Får ikke styrt syklus (ikke nå i første omgang iallefall) fordi syklusen er såpass stabil, men det hjelper jo lite om el havner på feil dag i flere mnd nå fremover..
Som om det ikke er nok bekymringer og venting.. Er så lei av alt dette tullet [emoji29]
 
Krysser alt som kan krysses for deg[emoji173]️[emoji1374] blir nervepirrende og spennende å følge deg i ukene fremover
 
Krysser fingrene for at det ikke blir mer tull nå!
 
Æsj, ja det er det jeg og frykter.. Er så irritert over sommer og helgestengt!! Hadde jo uttak i mai, og det er ikke sikkert det blir innsett før september/oktober liksom.. Spyr!

Ja det er så dumt! Jeg hadde uttak i sept og fikk ikke innsett før i feb jeg heller, så skjønner deg godt:/ men nå må dette gå fint! El Skal komme på riktig dag:D
 
Er det innsett av blasto du skal ha siden el ikke må komme mand/tirs?
Krysser fingrene for at alt går som smurt denne gangen :)
 
Krysser alt som kan krysses for deg[emoji173]️[emoji1374] blir nervepirrende og spennende å følge deg i ukene fremover

Tusen takk [emoji173]️ Ja det er helt grusomt å gå rundt å ikke vite! Dette blir noen forferdelige uker [emoji31]
 
Ja det er så dumt! Jeg hadde uttak i sept og fikk ikke innsett før i feb jeg heller, så skjønner deg godt:/ men nå må dette gå fint! El Skal komme på riktig dag:D

Æsj, det er så kjipt når det blir sånn [emoji29] Kun fordi de har stengt liksom.. Jaa den må bare det!!
 
Er det innsett av blasto du skal ha siden el ikke må komme mand/tirs?
Krysser fingrene for at alt går som smurt denne gangen :)

Det er blasto ja [emoji4] Tusen takk! Håper virkelig det [emoji173]️
 
PP 23 - CD 7 (FER)
Mandag.. Hater mandager og det er kun stress på jobb fordi jeg er alene, og det slår ikke feil at noen ringer seg syke.. Fikk satt meg ned nå å spist litt - brukt hele dagen på å ringe rundt og på alle andre oppgaver som skal gjøres.. Gi meg en ny jobb nå!
Ellers har tanta pakka sammen for det neste året og vel så det [emoji87] Grugleder meg til fredagens kontroll. Håper så inderlig på innsett nå at jeg snart blir kokko!
Må ha en gravidtet og permisjon å se frem til, for holder snart ikke ut mer i dette gamet..
Lillemann har plutselig blitt så stor, og jeg gleder meg sånn til å forhåpentligvis kunne gi han en liten bror eller søster [emoji173]️ Får vondt i hjertet bare av å tenke på det.. Akk, denne prosessen..
 
PP 23 - CD 7 (FER)
Mandag.. Hater mandager og det er kun stress på jobb fordi jeg er alene, og det slår ikke feil at noen ringer seg syke.. Fikk satt meg ned nå å spist litt - brukt hele dagen på å ringe rundt og på alle andre oppgaver som skal gjøres.. Gi meg en ny jobb nå!
Ellers har tanta pakka sammen for det neste året og vel så det [emoji87] Grugleder meg til fredagens kontroll. Håper så inderlig på innsett nå at jeg snart blir kokko!
Må ha en gravidtet og permisjon å se frem til, for holder snart ikke ut mer i dette gamet..
Lillemann har plutselig blitt så stor, og jeg gleder meg sånn til å forhåpentligvis kunne gi han en liten bror eller søster [emoji173]️ Får vondt i hjertet bare av å tenke på det.. Akk, denne prosessen..

Skjønner deg så godt! :( håper du får den etterlengtede søsteren eller broren nå:Heartred sender deg en klem:Heartred
 
PP 23 - CD 7 (FER)
Mandag.. Hater mandager og det er kun stress på jobb fordi jeg er alene, og det slår ikke feil at noen ringer seg syke.. Fikk satt meg ned nå å spist litt - brukt hele dagen på å ringe rundt og på alle andre oppgaver som skal gjøres.. Gi meg en ny jobb nå!
Ellers har tanta pakka sammen for det neste året og vel så det [emoji87] Grugleder meg til fredagens kontroll. Håper så inderlig på innsett nå at jeg snart blir kokko!
Må ha en gravidtet og permisjon å se frem til, for holder snart ikke ut mer i dette gamet..
Lillemann har plutselig blitt så stor, og jeg gleder meg sånn til å forhåpentligvis kunne gi han en liten bror eller søster [emoji173]️ Får vondt i hjertet bare av å tenke på det.. Akk, denne prosessen..
:Heartbigred
 
PP 23 - CD 7 (FER)
Mandag.. Hater mandager og det er kun stress på jobb fordi jeg er alene, og det slår ikke feil at noen ringer seg syke.. Fikk satt meg ned nå å spist litt - brukt hele dagen på å ringe rundt og på alle andre oppgaver som skal gjøres.. Gi meg en ny jobb nå!
Ellers har tanta pakka sammen for det neste året og vel så det [emoji87] Grugleder meg til fredagens kontroll. Håper så inderlig på innsett nå at jeg snart blir kokko!
Må ha en gravidtet og permisjon å se frem til, for holder snart ikke ut mer i dette gamet..
Lillemann har plutselig blitt så stor, og jeg gleder meg sånn til å forhåpentligvis kunne gi han en liten bror eller søster [emoji173]️ Får vondt i hjertet bare av å tenke på det.. Akk, denne prosessen..

:Heartred:Heartred:Heartred
 
Skjønner deg så godt! :( håper du får den etterlengtede søsteren eller broren nå:Heartred sender deg en klem:Heartred

Ja er så lei nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Og blir det ikke innsett nå så vet ikke jeg om jeg takler det.. Livet har kun handla om dette de siste 4 årene, og det ødlegger både meg, psyken min og ikke minst forholdet! Det håper virkelig jeg og [emoji173]️ Nå må vi komme oss ut herifra snart, alle sammen [emoji173]️
 
Hva skulle vi gjort uten hverandre her inne [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Jeg lever et hemmelig forumliv som gjør at mannen min slipper å høre på mine til tider veldig negative tanker. Det hjelper veldig å ha dere her inne, for min mann har verken lyst eller energi til å høre på meg. Forholdet vårt har ikke godt av dyptgående samtaler omkring det jeg går gjennom. Så det er veldig fint å lufte her inne istedenfor til mannen.
 
Back
Topp