ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Murringer, stikking nederst i magen og kvaaaaaaalm gange tusen! :S


Bruker den der tulletelefonen.
 
Skal da på fest i kveld, med bror og svigerinne som lenge har mast om når vi skal få baby. Har sagt jeg skal kjøre fordi jeg går på antibiotika :p får håpe de tror på det. Vil ikke fortelle noe før jeg har vert på sykehuset :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere som er kvalme; er det hele dagen? Var dårlig tidligere i dag, men nå føler jeg meg i topp form


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere som er kvalme; er det hele dagen? Var dårlig tidligere i dag, men nå føler jeg meg i topp form


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er mest kvalm på kveldene og om natten. Kan gå fra helt fin til kjempekvalm og tilbake til bra igjen på bare noen øyeblikk.
 
Jeg er mest kvalm på kveldene og om natten. Kan gå fra helt fin til kjempekvalm og tilbake til bra igjen på bare noen øyeblikk.
Jeg har fått den typiske morgen kvalmen :p og voldsomme mensmurringer i ryggen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke kjent noe til kvalmen enda. Fortsatt kjenner jeg meget lite. Litt ekkelt på en måte. Greit med noen skikkelige symptom på at det faktisk er noen som bor i magen. Eneste som egentlig ikke er som vanlig er at jeg ikke har hatt mensen og at puppene er litt ømme. Burde vel ikke klage, men det plager meg litt :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke kjent noe til kvalmen enda. Fortsatt kjenner jeg meget lite. Litt ekkelt på en måte. Greit med noen skikkelige symptom på at det faktisk er noen som bor i magen. Eneste som egentlig ikke er som vanlig er at jeg ikke har hatt mensen og at puppene er litt ømme. Burde vel ikke klage, men det plager meg litt :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vær glad du ikke er kvalm slik som jeg er :(


♡02.03.2015♡
 
Vær glad du ikke er kvalm slik som jeg er :(


♡02.03.2015♡
Ja jeg er glad for det. Det er vel noe av det verste jeg vet. Man blir så hemmet av det. Jeg vet jeg er heldig og at jeg egentlig ikke burde klage. Det er vel bare et troll som sitter i hodet mitt og maser om jeg ikke burde få noen skikkelige symptomer snart :p
 
Ja jeg er glad for det. Det er vel noe av det verste jeg vet. Man blir så hemmet av det. Jeg vet jeg er heldig og at jeg egentlig ikke burde klage. Det er vel bare et troll som sitter i hodet mitt og maser om jeg ikke burde få noen skikkelige symptomer snart :p

Fikk ikke mine før tirsdag tidligere denne uke, da var jeg 5+4. Før det var jeg i kjempegod form. Håper det forsvinner like raskt som det kom


♡02.03.2015♡
 
Jeg har ikke kjent noe til kvalmen enda. Fortsatt kjenner jeg meget lite. Litt ekkelt på en måte. Greit med noen skikkelige symptom på at det faktisk er noen som bor i magen. Eneste som egentlig ikke er som vanlig er at jeg ikke har hatt mensen og at puppene er litt ømme. Burde vel ikke klage, men det plager meg litt :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Forstår godt at du ønsker litt symptomer. Jeg blir urolig bare kvalmen forsvinner noen timer :p MEN det er jo helt normalt å ikke ha symptomer også så du får nok bare se på deg selv som heldig. Er ikke akkurat sånn at jeg nyter denne kvalmen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke kjent noe til kvalmen enda. Fortsatt kjenner jeg meget lite. Litt ekkelt på en måte. Greit med noen skikkelige symptom på at det faktisk er noen som bor i magen. Eneste som egentlig ikke er som vanlig er at jeg ikke har hatt mensen og at puppene er litt ømme. Burde vel ikke klage, men det plager meg litt :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Var ikke kvalm med mine 3 første... Men det har kommet nå... Så bare nyt tiden du slipper kvalmen <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ligget lys våken til kl 2 de siste nettene.
Gjeeeesp.flere som merker forsKjell på søvnen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I natt har jeg drukket en liter vann og fortsatt følt meg tørst. Det gjør jeg definitivt aldri til vanlig, så det må være et symptom. Drikker greit hele dagen, men våkner flere ganger om natten for å drikke. Føles nesten som jeg har vært på fylla :p Skikkelig tørr i munnen. Andre som har det slik?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ligget lys våken til kl 2 de siste nettene.
Gjeeeesp.flere som merker forsKjell på søvnen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jepp. Har ligget mye våken de siste nettene, og når jeg endelig sover så drømmer jeg vanvittig mye rart
 
Jeg og! Drømte at jeg sov i mellom 2 gutter jeg gikk på ungdomsskolen med ;-) helt uskyldig.han ene måtte stå opp med babyen hele natten for kona var vekke. Jeg hadde rota meg vekk og søkt ly for natten ;-) syk drøm ja

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Murringer, røsking i livmora når jeg hoster/nyser eller snur meg kjapt, kvalme og hodepine. Ja, man er garantert gravid enda. :p nå er strikkepinnene blitt plassert i hendene igjen, så skal jeg se på oppskrifter på fine babytepper som jeg skal strikke i gave til ei venninne som har termin i januar. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Sitter å ser fotballkamp. Lurer på om jeg høres i hele blokka sånn som jeg engasjerer meg, haha. :p
 
Back
Topp