ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Åh.. Synes litt synd på meg selv i dag
har klart å bli forkjøla og føler jeg har feber. Sitter og ammer og nyser og føler jeg er helt bomull i hodet :( håper lillesnupp sover en god lur snart så jeg får sove også..
 
Åh.. Synes litt synd på meg selv i dag
har klart å bli forkjøla og føler jeg har feber. Sitter og ammer og nyser og føler jeg er helt bomull i hodet :( håper lillesnupp sover en god lur snart så jeg får sove også..
Håper du får sovet litt og at det fort over. God bedring!
 
Takk. Nå sovnet hun etter et tre timer langt "måltid" med pupp, flaske og pupp igjen kombinert med bleieskift og byssing :-/
 
Åh.. Synes litt synd på meg selv i dag
har klart å bli forkjøla og føler jeg har feber. Sitter og ammer og nyser og føler jeg er helt bomull i hodet :( håper lillesnupp sover en god lur snart så jeg får sove også..

God bedring!
 
Åh.. Synes litt synd på meg selv i dag
har klart å bli forkjøla og føler jeg har feber. Sitter og ammer og nyser og føler jeg er helt bomull i hodet :( håper lillesnupp sover en god lur snart så jeg får sove også..
Samme her, har vært det i noen dager nåVirker som lille her også har blitt det, nesa er full av snørr Håper det går over snart! God bedring til deg
 
God bedring til deg også lillemy :)
 
Takk! Lille er syk, hadde 39 i feber i går kveld. Dro på legevakta, etter 2 timer fikk vi beskjed om å dra til Ullevål og vi har vært her siden..Vet ikke hva det er enda, har tatt masse prøver på henne stakkars, så nå venter vi på resultatene. Får antibiotika 3 ganger om dagen..
 
Takk! Lille er syk, hadde 39 i feber i går kveld. Dro på legevakta, etter 2 timer fikk vi beskjed om å dra til Ullevål og vi har vært her siden..Vet ikke hva det er enda, har tatt masse prøver på henne stakkars, så nå venter vi på resultatene. Får antibiotika 3 ganger om dagen..
Uff da :( god bedring til gullet.
 
Takk! Lille er syk, hadde 39 i feber i går kveld. Dro på legevakta, etter 2 timer fikk vi beskjed om å dra til Ullevål og vi har vært her siden..Vet ikke hva det er enda, har tatt masse prøver på henne stakkars, så nå venter vi på resultatene. Får antibiotika 3 ganger om dagen..

Huff da! Håper lille blir fort bedre!!
 
Hvordan går d? Er dere på sykehus enda?
Vi dro heldigvis hjem på tirsdag. De tok masse prøver og hun fikk en del forskjellige antibiotika i tilfelle..De fulgte med på alt fra pust, avføring til spising.Det viste seg til slutt at det var RS- virus..Men hun har blitt bedre☺
 
Vi dro heldigvis hjem på tirsdag. De tok masse prøver og hun fikk en del forskjellige antibiotika i tilfelle..De fulgte med på alt fra pust, avføring til spising.Det viste seg til slutt at det var RS- virus..Men hun har blitt bedre☺

Så godt at hun er blitt bedre!! Og veldig bra at hun ble fulgt opp så godt :)
 
Jeg sa feil, hun har ikke RS- virus Hun har Enterovirus. .Går litt i surr her.Veldig fornøyd med hvordan hun ble fulgt opp.Det var ikke så lett å stå på sidelinjen og se at de stikker henne over alt for å ta forskjellige prøver, men det måtte til for å finne ut at det ikke var noe alvorlig.
 
Back
Topp