ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Frkstrikk

Forelsket i forumet
Her kan vi skravle og prate til vi blir såre på fingertuppene! Enjoy, girls! :D
 
Sånn akkurat nå sånn, så sitter jeg i sofaen med beina høyt, leter etter en god TV-serie og strikker litt på mitt store "hemmelige" prosjekt. :)
Hva gjør dere? :D
 
Sånn akkurat nå sånn, så sitter jeg i sofaen med beina høyt, leter etter en god TV-serie og strikker litt på mitt store "hemmelige" prosjekt. :)
Hva gjør dere? :D
Kan anbefale serien scandal for dager med beina på bordet :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kan anbefale serien scandal for dager med beina på bordet :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk for tips! Skal sjekke den ut. :D
 
Sånn akkurat nå sånn, så sitter jeg i sofaen med beina høyt, leter etter en god TV-serie og strikker litt på mitt store "hemmelige" prosjekt. :)
Hva gjør dere? :D


Sånn akkurat nå sånn, så ligger jeg på verandaen å soler meg :) Digg me fredag å finvær!! :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Sånn akkurat nå sånn, så ligger jeg på verandaen å soler meg :) Digg me fredag å finvær!! :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Åååh, hørtes kjempegodt ut! Hadde bare energien til å gått ut vært der. Nyt været mens det enda er her! :)
 
Jeg og jenta mi har akuratt kost oss med ostesmørbrød :) nå skal vi snart en tur ut å leke.
Bare det å lese noe som hadde noe med mat å gjøre gjorde meg sulten.. Men kos dere kjempemasse! :)
 
Bare det å lese noe som hadde noe med mat å gjøre gjorde meg sulten.. Men kos dere kjempemasse! :)

Samme her! Jeg måtte faktisk stå opp i natt for å spise. Våknet av at jeg var såååå sulten,samtidig som jeg holdt på å tisse meg ut ; p haha

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har hatt influensa hele uken, måtte ta litt nesespray i går..men så kom jeg på at det kanskje ikke var bra for gravide? Ellers veldig trøtt zzzzz :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg FERIE :-D fortalte om hemmeligheten til sjefen i dag. Er så dårlig at tenkte hun kunne vite det :) fin dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal spise litt frokost (har vært på nattevakt), også skal jeg hente sønnen min i bhg. :)
 
Hvordan går det med nattevakter? Gruer meg til over ferien med turnus.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Blitt så hormonell! :O snakka med sambo om en liten bi inntekt jeg tenkte å ha, men han fulgte ikke helt med. Så han fikk høre det og jeg snakka ikke med ham på 20 min... Stakkars mann! <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Da er strikkeprosjektet påbegynt igjen. Må bli ferdig med denne kluten, sånn at jeg får gjort meg ferdig med en bestilling. Så i morgen blir det ut å kjøpe inn det siste til en innflytningsgave! :D
 
Akkurat nå er jeg på festival og lyver så det renner av meg for å forklare hvorfor jeg ikke drikker alkohol:p

Og forresten, nesespray - er det skikkelig ulurt å ta når man er gravid??? Det har jeg overhode ikke tenkt på :-o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp