Ønsket om ett barn <3

Så venter man på mensen som ikke er så langt unna, så vi kan sette inn det siste egget som ligger på frys...
denne gangen blir det satt inn i naturlig syklus..

Og jeg er jo blitt litt sånn rar når gjelder hva jeg spiser, det må liksom være sunt..

Sjokolade, brus eller snop er glemme sak.. eller ting med masse sukker i da :wacky:
Tar meg av og til en kaffe kopp på jobb, men det er 1 og ikke 4 kopper for dagen.. :p
 
Så venter man på mensen som ikke er så langt unna, så vi kan sette inn det siste egget som ligger på frys...
denne gangen blir det satt inn i naturlig syklus..

Og jeg er jo blitt litt sånn rar når gjelder hva jeg spiser, det må liksom være sunt..

Sjokolade, brus eller snop er glemme sak.. eller ting med masse sukker i da :wacky:
Tar meg av og til en kaffe kopp på jobb, men det er 1 og ikke 4 kopper for dagen.. :p

Så flink du er med kosthold[emoji5]

Lykke til med fryseforsøk! Håper det blir full klaff[emoji5]
 
Ja så få man gå til innkjøp av eggløsning tester i stedet for...
kjenner at mensen nærmer seg..
Er framdeles 1000 følelser rundt forsøket i naturlig syklus og.. :bored:
 
Så får man brevet med underskriftene om at vi vil bruke det egget som ligger på frys...
Pga underskriften ikke lignet på min samboer sin :laughing002
Og de måtte og ringe og spørre han, de er værtfall nøye med sine ting den skal de no ha :p og bra det

Ja så vi må sende inn den en gang til, og jeg ble jo helt redd vi ikke skulle rekke det denne syklusen pga det :wacky:
 
Så fikk jeg sef mensen i dag ... på dag 23... og pleier alltid og ligge på 26-27dg

Men få håper at vi slipper og vente til neste syklus, da vi var nede med nye underskrifter på papiret for og tine opp det egget som ligger på frys..
ble jo plutselig litt nervøs.. selv om der burde holde for de sier jo litt mer enn en uke før innsett
 
Da er det ca 14 dager til mitt innsett i naturlig syklus...
skal inn på ul kontroll fredagen neste uke ...
Og håper jo seg at folikkene er som de skal og store og fine :)
 
Ja er stille fra denne kanten for tiden
Prøver og ikke tenke så alt for mye rundt dette før innsett i naturlig syklus...
skal inn på kontroll om 2 dager (tirsdag)
Så håper jo sef at alt er som det skal da.. og at vi kan sette inn egget som ligger på frys...

Det som er så skummelt med dette innsette er at det er det eneste egge vi har og prøve med no :sorry:

Og som dere andre vet så er det ikke akkurat gratis dette, og værtfall ikke og gå privat om det skulle vært akktuelt..

Så kanske derfor jeg gruer meg mest til dette innsett :oops::smiley-angelic001
 
Skjønner godt du gruer deg av flere årsakene du nevner. Men det kan jo fort gå godt også selv om dere bare har 1 egg osv. Håper dere slipper flere utgifter og at det er gullegget som ligger og venter på dere :happy:
 
Skjønner godt du gruer deg av flere årsakene du nevner. Men det kan jo fort gå godt også selv om dere bare har 1 egg osv. Håper dere slipper flere utgifter og at det er gullegget som ligger og venter på dere :happy:
Ja kan ikke annet enn og håpe på det beste..
men syns at det av og til er vannskelig og tenkte positivt , men heldigvis er det mest positivt da.. :)
 
Så var kontrollen over :)
Og alt så veldig fint ut, blir nok innsett over helgen da..
bare vente på at den derre el kommer
 
Så var kontrollen over :)
Og alt så veldig fint ut, blir nok innsett over helgen da..
bare vente på at den derre el kommer

Men kjenner jeg er utrolig spent på dette innsette...
men alikevell så sinnsykt skummelt og[emoji53][emoji12]
 
Lykke til :)
 
Jada fikk en positiv test ... så da håper jeg resten og går etter planen med innsett over helgen :joyful:
Utrolig hvor glad man kan bli av en positiv el test :p
 
Så må man igjennom Alt på nytt :(
Egget tålte ikke opptiningen...
og det var det eneste egget vi hadde på frys,
Og midt oppi alt med økonomien... så vet vi ikke om vi har råd til en runde til :(

Gøy beskjed og få på jobb :sorry:
 
Så må man igjennom Alt på nytt :(
Egget tålte ikke opptiningen...
og det var det eneste egget vi hadde på frys,
Og midt oppi alt med økonomien... så vet vi ikke om vi har råd til en runde til :(

Gøy beskjed og få på jobb :sorry:
Ånei så leit!:(

Er det privat dere har gått? Kan dere ikke gå offentlig eventuelt?
 
Ånei så leit!:(

Er det privat dere har gått? Kan dere ikke gå offentlig eventuelt?
Vi går offentlig , men er alikevell 17000kr man skal ut med ;)
Men har satt meg opp på en ny runde værtfall..
så få vi se.. blir vell ikke før nærmere sommeren/ høsten alikevell
 
Så tar nok en liten pause her i fra inn til videre..
 
Back
Topp