Ønskebarn nummer 3 :)

Pp2 - cd 28 - 9 dpo

Tok denna i dag, og den skal vel slå ut by now hvis det er no inni der. Men den gjorde den altså ikke. (Babyplan tidlig graviditetstest)
a0c0875ac2a5011f95d206453cd7db89.jpg


Sånn ser grafen ut i dag. Gikk ned litt igjen..
f4211defa58f9b19abc02415b6889a32.jpg


Sånn egentlig har jeg null forventninger om at vi får detta til sjøl.. Men håpet er jo selvfølgelig der for hver dag som går i dpo :)
 
Pp 2 - cd 29 - 10 dpo

Tempen fortsetter å synke, så da er det vel bare å forberede seg på tr om sånn ca 3-4 dager da..
ca173ac50c545445cd106a844298260d.jpg
 
Pp2 - cd 34 - 15 dpo

Hm.. Dagens graf, ikm i går. Har aldri så lang lutealfase.. Mistenker at ff tok feil av el, og at jeg kanskje hadde el på dippen som er 4 dpo. Tok en gravitest i dag tidlig, og man kan skimte noe på den, men det er sikkert bare skygge. Tok to til seinere på dagen som var negative. En test skulle vel vært klar positiv nå 15 dpo om jeg er gravid! Tenkte livmortappen kunne gi meg en indikasjon på no, men den var høy og litt sånn mykaktig. Den skal vel være langt ned og hard når mensen nærmer seg. Så nå skjønner jeg fint lite.... 

34eddc49a529c30486b440a6946ffece.jpg


7590cf2d54f9fdcc958871616322adcb.jpg


887cb536a3bdd612638e4b18a6595a8a.jpg


b7ca909055d0bd09641de109c9941701.jpg


274e5183b201a3ebb095f4050b2be694.jpg
 
Pp2 - cd 35 - 16 dpo

I dag gikk tempen ned til coverline. Det bruker den ikke å gjøre før jeg har fått mensen.. Tok g test i dag tidlig, og den var negativ, bare en svaaaak skyggestrek uten farge. Enda ikke fått mensen, og jeg skjønner ingenting [emoji19] [emoji57]

a5a8eb2eaf49f622bda859fc448152ec.jpg
 
Ikke så lett å skjønne seg på dette. Holder håpet oppe for deg til det motsatte er bevist [emoji6][emoji173]
 
Ikke så lett å skjønne seg på dette. Holder håpet oppe for deg til det motsatte er bevist [emoji6][emoji173]
Nei, det ække det det [emoji28] Har sett fordelen med å tempe; at jeg ikke freaker ut når mensen er forsinka en uke og null positive g tester. For da ser jeg at el er forsinka og er dermed forberedt på at mens og er forsinka. Men når den likevel blir forsinka enda jeg har sett når el har vært... da blir jeg irritert! [emoji23] Heller tr enn negative tester lissom..
 
Pp 2 - cd 36 - 17 dpo

Fremdeles ingen tegn til tr. Tempen er så vidt over coverline i dag. Hva skjer liksom?! [emoji28] Tempen er så lav, og det er veldig unormalt når mensen ikke har kommi... Vil heller ha tr enn negative tester for å si det sånn.. Er skygge på morgentestene jeg tar. I dag er den egentlig tidligere enn før. Men den skulle jo vært klart rosa by now.. Hvis el var 4 dager seinere enn det ff sier så er jeg 13 dpo i dag, men fremdeles skulle vel en test vært klart positiv?

48852c247c8267d405bf3524ec16f000.jpg


dac7287ece47c02baf83843da2741ff1.jpg


afbda2217c4731b32d7cac23e68b7638.jpg
 
Last edited:
Pp3 - cd 1

Fikk denna positive el testen på formiddagen i dag og tenkte at jaja, da kommer vel tr snart..
.
924929d2a5bf592634f46f7d29976f94.jpg


..og ganske riktig. Tr kom nå i ettermiddag. Helt greit egentlig, bedre enn å ikke vite. Det som irriterer meg er at det blir så innmari klar skyggestrek på testene! Skjønner ikke at det ikke går an å gjøre noe med det for produsentene.. Ja ja..

Da går jeg inn i pp 3 da, og er et skritt nærmere å få henvisning til sykehuset i juli :)
 
Teite tanta! Masse lykke til med ny PP! Måtte spira sitte nå :D
 
Pp3 - cd 4

Sitter å tenker på en ting.. Sitter å tenker på hvordan vi måned etter måned piiiiner oss sjøl lenge før ikm med å teste og teste og teste. Hvorfor gjør vi det? Vi tar test etter test som viser skygger. Og vi er fullt klar over at de aller fleste tester KAN vise skygge, men likevel styrer og ordner vi, analyserer i hytt og gevær, spør hverandre om andre også ser sterk, osv osv. Tenk om vi bare hadde klart å vente til ikm, hvor innmari mye stress og pes vi hadde spart oss sjøl for! Blir så irritert på meg sjøl pga det der. Helt siden jeg slutta på prevensjon i fjor sommer har jeg holdt på sånn. Nå når jeg er inne i pp3 med aktiv prøving så har det eskalert. Og hvertfall etter at jeg begynte å skrive her på bv.. Vi vet jo at om streken ikke er rosa så er det mest sannsynlig skygge. Men likevel fortsetter vi. Og det stopper tydeligvis ikke der. Før når jeg har vært gravid så har en strek vært en strek. Jeg tok nok flere tester for å bekrefte den første, men nå ser jeg at folk tester i flere uker etterpå for å se etter stigning også! Det er noe jeg aldri har tenkt på en gang.. Ikke en gang etter at jeg hadde en sa.. Det har fått meg til å bli litt stressa det og. Håper ikke det sitter i huet mitt den dagen jeg sitter med en positiv test i hånda. Er så mye å bekymre seg for, at det må nå være enda mer stressende når man i tillegg sitter og tyder test etter test for å sjekke stigning i hcg.. Hoff.. Men selv om jeg vet at det er teit, selv om jeg vet at det beste for huet er å vente til ikm, så kommer jeg til å fortsette med den teite tidlige testinga helt til jeg får en positiv en! [emoji23] en kan vel bare spørre seg hvorfor man utsetter seg sjøl for det.. [emoji28] Jaja..
 
Pp3 - cd 4

Sitter å tenker på en ting.. Sitter å tenker på hvordan vi måned etter måned piiiiner oss sjøl lenge før ikm med å teste og teste og teste. Hvorfor gjør vi det? Vi tar test etter test som viser skygger. Og vi er fullt klar over at de aller fleste tester KAN vise skygge, men likevel styrer og ordner vi, analyserer i hytt og gevær, spør hverandre om andre også ser sterk, osv osv. Tenk om vi bare hadde klart å vente til ikm, hvor innmari mye stress og pes vi hadde spart oss sjøl for! Blir så irritert på meg sjøl pga det der. Helt siden jeg slutta på prevensjon i fjor sommer har jeg holdt på sånn. Nå når jeg er inne i pp3 med aktiv prøving så har det eskalert. Og hvertfall etter at jeg begynte å skrive her på bv.. Vi vet jo at om streken ikke er rosa så er det mest sannsynlig skygge. Men likevel fortsetter vi. Og det stopper tydeligvis ikke der. Før når jeg har vært gravid så har en strek vært en strek. Jeg tok nok flere tester for å bekrefte den første, men nå ser jeg at folk tester i flere uker etterpå for å se etter stigning også! Det er noe jeg aldri har tenkt på en gang.. Ikke en gang etter at jeg hadde en sa.. Det har fått meg til å bli litt stressa det og. Håper ikke det sitter i huet mitt den dagen jeg sitter med en positiv test i hånda. Er så mye å bekymre seg for, at det må nå være enda mer stressende når man i tillegg sitter og tyder test etter test for å sjekke stigning i hcg.. Hoff.. Men selv om jeg vet at det er teit, selv om jeg vet at det beste for huet er å vente til ikm, så kommer jeg til å fortsette med den teite tidlige testinga helt til jeg får en positiv en! [emoji23] en kan vel bare spørre seg hvorfor man utsetter seg sjøl for det.. [emoji28] Jaja..
Så enig med deg! Men når man har tester liggende kan det være vanskelig å la være. Skulle ønske jeg klarte å være helt avslappet til hele prøvingen! [emoji4]
 
Så enig med deg! Men når man har tester liggende kan det være vanskelig å la være. Skulle ønske jeg klarte å være helt avslappet til hele prøvingen! [emoji4]
Ja ikke sant.. Har jo alltid masse liggende, så da er det enda mer lettvint å bare ta en test. Så ser man en skygge og holder på å stirre høl i den frem til tr kommer [emoji23] Kunne jeg ønske jeg kunne være og..
 
Pp 3 - cd 14

Tok en el test i dag, og den var mega positiv! :D Endelig en vanlig syklus igjen tenker jeg..
e8d0d68310071ad119ae1824a68c94cb.jpg


Virker som jeg har annahver syklus som er lang og vanlig for tida. Merkelige greier altså.. Men nå skal det humpes til den store gullmedaljen altså!! [emoji23] Hadde vært så stas med en positiv g test igjen også [emoji7] Har begynt med conseive plus, og håper det hjelper.. [emoji28]
 
Back
Topp