Ønskebarn nummer 3 :)

Pp1 - cd 28 - 14 dpo

Dagens graf.. Tempen går ned, så den positive el testen i går antydet vel bare at mensen kommer. Jeg er vel en av de som får stigning i lh ved tr. Jaja, me får sjå hva som skjer i morra :)

c7b109f65ccc884e6937fcd9e337ccff.jpg
 
Last edited:
Pp1 - cd 28 - 14 dpo

...og her er dagens el test, fremdeles positiv. Ikke værst om jeg faktisk kan forutse mens med el tester da [emoji23]

1065393975c6a0b75286d70c2a464614.jpg
 
Last edited:
Pp2 - cd 1

Og da kom mensen, og jeg er i pp2 :) Litt kjipt egentlig.. Jeg lot meg få et lite håp pga de positive eggløsningstestene. Men da er jeg en av de som får stigning i LH rett før mensen da. Good to know det og sikkert :p :)
 
Last edited:
Og da kom mensen, og jeg er i pp2 :) Litt kjipt egentlig.. Jeg lot meg få et lite håp pga de positive eggløsningstestene. Men da er jeg en av de som får stigning i LH rett før mensen da. Good to know det og sikkert :p :)
Lykke til i neste pp, la det være den rette pp for en spire!:D
 
Og da kom mensen, og jeg er i pp2 :) Litt kjipt egentlig.. Jeg lot meg få et lite håp pga de positive eggløsningstestene. Men da er jeg en av de som får stigning i LH rett før mensen da. Good to know det og sikkert :p :)

Så kjedelig med tanta :( Lykke til i ny PP! :)
 
Pp2 - cd 5

Er ikke akkurat så veldig mye spennende å oppdatere med i denne dagboka når man har mensen.. :p Men en ting er sikkert; jeg haaaaater mensen! :sick009 Jeg føler meg ufresh, jeg syns det lukter vondt, og jeg syns det er totaaalt unødvendig at vi skal ha det en gang i måneden over halve livet vårt! :p Jeg har hatt det siden jeg var 10 år, altså i 21 år nå! Med unntak av de deilige månedene hvor jeg var gravid og ammet. Det var tider det :D Hehe.. Håper det blir et opphold på typ 1,5 år igjen snart ;)

MEN foruten at jeg hater mensen ( :p ), så har de siste dagene vært veldig bra egentlig. Jeg har mer energi, er ute med ungene hver dag på tur etter middag, og formen er fin :) Elsker at det går mot lysere tider altså :) Også vant jeg fotokonkurransen innpå her i dag og :D Det syns jeg var innmari kult :)

Ha en fin torsdag dere :D
 
Last edited:
Masse lykke til med ny PP :D:D Og gratulerer så masse med fotokonkurransen ;)
 
Er ikke akkurat så veldig mye spennende å oppdatere med i denne dagboka når man har mensen.. :p Men en ting er sikkert; jeg haaaaater mensen! :sick009 Jeg føler meg ufresh, jeg syns det lukter vondt, og jeg syns det er totaaalt unødvendig at vi skal ha det en gang i måneden over halve livet vårt! :p Jeg har hatt det siden jeg var 10 år, altså i 21 år nå! Med unntak av de deilige månedene hvor jeg var gravid og ammet. Det var tider det :D Hehe.. Håper det blir et opphold på typ 1,5 år igjen snart ;)

MEN foruten at jeg hater mensen ( :p ), så har de siste dagene vært veldig bra egentlig. Jeg har mer energi, er ute med ungene hver dag på tur etter middag, og formen er fin :) Elsker at det går mot lysere tider altså :) Også vant jeg fotokonkurransen innpå her i dag og :D Det syns jeg var innmari kult :)

Ha en fin torsdag dere :D
Gratulerer med fotokonkurransen :D Håper du gjør som de foreslo og satte igang en fotokonkurranse med tema på egenhånd (uten premie da) som vi kan prøve oss i :) Hadde vært gøy!
 
Masse lykke til med ny PP :D:D Og gratulerer så masse med fotokonkurransen ;)
Tusen takk for både lykkeønskning og konkurransen ;) Får tydeligvis ikke varsler når folk kommenterer i dagboka! Mulig jeg ikke har slått det på :p

Gratulerer med fotokonkurransen :D Håper du gjør som de foreslo og satte igang en fotokonkurranse med tema på egenhånd (uten premie da) som vi kan prøve oss i :) Hadde vært gøy!
Takk ;) Ja, jeg skal ordne det, må bare få fingern ut først :p Det er jo gøy :D

Gratulerer med fotokonkurransen:) flott bilde du hadde:)

Og lykke til med neste pp
Tusen takk :D
 
Pp2 - cd 12

Blir spennende å se når eggløsninga har tenkt å komme denna perioden :) Tok en test i går som var ganske nærme positiv, men som ikke var heeelt der. Tok en ny i kveld, og den var svakere enn den i går. Men var nok uansett mer konsentrert i går da.. Tør ikke svi av flere riktig enda heller, for etter å ha gått løs på dem rundt mensentider sist pp så har jeg nå bare 5 igjen [emoji23] Glemte å bestille fler.. Men får det jo uansett bekrefta med temp da. Men kjekt få et forvarsel og kjenner jeg ;) Er på cd 12 i dag, og sist fikk jeg positiv test på cd 13, og kryss av ff på cd 14. Så håper den blir positiv snart ettersom jeg skal pakke med meg ungene og dra på ferie på mandag uten kjærsten [emoji28]
1cc34ddc89b19ca9f0176db7e7638128.jpg
 
Last edited:
Pp2 - cd 13

Dagens el test. Nå må den skynde seg og bli skikkelig positiv snart altså [emoji28] ;)
67291aeac5d503108b99560d590d364b.jpg
 
Last edited:
Back
Topp