Ønskebarn nummer 3 :)

Mammalaila

Glad i forumet
Først litt om meg selv :)

Jeg er 31 år, har to barn på 4 og 6 år fra før. Er ikke lenger sammen med barnefar, så nå prøver jeg og min nye kjære på en liten lillesøster eller lillebror til småtrolla mine [emoji6]

Jeg har aldri hatt problemer med å bli gravid. Begge mine herligheter er veldig heldige uhell, og største er i tillegg p pillebarn. Jeg har vært gravid hele 5 ganger, så det sier vel sitt [emoji4]
Min kjære har en litt annen historie bak seg, hvor han har prøvd med sin eks uten å lykkes. Jeg har vært uten prevensjon i over 8 mnd nå, og enda ikke gravid. Så jeg mistenker at "feilen" ligger hos han.. Jeg var hos legen for å få litt informasjon denne uka, og hun sa at vi skulle komme dit begge to i juli hvis det ikke har skjedd noe innen da. Så det ser jeg faktisk frem til! [emoji4] Syns det er greit å få sjekket oss begge to slik at man kan utelukke eventuelle vanskeligheter og få hjelp til det som virkelig er problemet.

Jeg begynte med temping midt i forigje syklus, og er snart ferdig med denne syklusen. Begynte også med el tester denne syklusen. Jeg syns tempingen er så innmari fasinerende! [emoji28] Ikke bare for å bekrefte at el har vært, men å bli kjent med sin egen kropp og syklus på en helt annen måte. Så dette kommer jeg til å fortsette med [emoji3]

I skrivende stund er jeg 12 dpo, tempen har falt med 0.2 de siste to dagene, og jeg fikk negativ CB early test i dag. Hadde ingen forhåpninger sånn egentlig, men vi kvinnfolk øyner jo alltid et håp [emoji6] Gleder meg til juli!

Ble et langt første innlegg dette [emoji23]
 
Pp1 - cd 26 - 12 dpo

Kjenner meg litt tom i dag egentlig.. Skjønner ikke helt hvorfor, for jeg tenker jo at det ikke kommer til å gå uten hjelp. :( Men så har jeg aldri planlagt eller prøvd å bli gravid før, og når jeg først prøver så går det ikke. Skal vel egentlig ikke sutre heller ettersom det er første måneden vi har prøvd på ordentlig (bare tatt det som det kom før nå) [emoji14] Men likevel.. Endelig er jeg sammen med en som virkelig ønsker seg et eget barn, og som kommer til å være like gira som meg ift svangerskap. Også ser jeg ikke no håp sjøl liksom.. Håper det går fort til juli. Eller enda bedre; at det skjer et mirakel før :)
Skulle gjort husarbeid nå ettersom jeg har fri i dag og barna er hos faren sin. Men neida, her sitter jeg som støpt i sofan og føler meg bare blæ...
 
Last edited:
Pp1 - cd 27 - 13 dpo

Dagens graf :) Tempen gikk litt opp igjen, men ettersom testen var negativ i går forbereder jeg meg uansett på at mens kommer på mandag.
I dag skal jeg og kjærsten på "bytur" (ja vi bor på landet, så er alltid stas å kjøre til byn som er litt over en time unna :p), og bare nyte lørdagen :)

Ha en finfin lørdager dere :)
 

Vedlegg

  • b_ol9yJx.png
    b_ol9yJx.png
    40,1 KB · Visninger: 69
Last edited:
Dagens graf :) Tempen gikk litt opp igjen, men ettersom testen var negativ i går forbereder jeg meg uansett på at mens kommer på mandag.
I dag skal jeg og kjærsten på "bytur" (ja vi bor på landet, så er alltid stas å kjøre til byn som er litt over en time unna :p), og bare nyte lørdagen :)

Ha en finfin lørdager dere :)

Kos dere, ha en fin lørdag :)
 
Pp1 - cd 27 - 13 dpo

Hmm.. I går tok jeg som sagt en graviditetstest. Men ettersom den ga negativt resultat etter 3 min så kasta jeg den. Kom på at man kunne lese av senest etter 10 min, så tok den opp igjen. Da var det en svak strek der som jeg anser som skyggestrek. Klarte ikke helt å slå fra meg tanken, men uten graviditetstester her så tok jeg en eggløsningstest. Den var knallpositiv. Tok en i går og samtidig med gravitesten, og da var den negativ. Kan eggløsningstester påvise mensen tro? :p Var jo CB early jeg tok i går liksom, så den eggløsningstesten fra i dag kan vel ikke vise at jeg er gravid da vel?! Med mindre egget har festa seg seint kanskje.. Er 13dpo i dag. Blir gaaaal :p
 
Last edited:
Hmm.. I går tok jeg som sagt en graviditetstest. Men ettersom den ga negativt resultat etter 3 min så kasta jeg den. Kom på at man kunne lese av senest etter 10 min, så tok den opp igjen. Da var det en svak strek der som jeg anser som skyggestrek. Klarte ikke helt å slå fra meg tanken, men uten graviditetstester her så tok jeg en eggløsningstest. Den var knallpositiv. Tok en i går og samtidig med gravitesten, og da var den negativ. Kan eggløsningstester påvise mensen tro? :p Var jo CB early jeg tok i går liksom, så den eggløsningstesten fra i dag kan vel ikke vise at jeg er gravid da vel?! Med mindre egget har festa seg seint kanskje.. Er 13dpo i dag. Blir gaaaal :p

Legg ut bilde? :)
 
Kjenner meg litt tom i dag egentlig.. Skjønner ikke helt hvorfor, for jeg tenker jo at det ikke kommer til å gå uten hjelp. :( Men så har jeg aldri planlagt eller prøvd å bli gravid før, og når jeg først prøver så går det ikke. Skal vel egentlig ikke sutre heller ettersom det er første måneden vi har prøvd på ordentlig (bare tatt det som det kom før nå) :p Men likevel.. Endelig er jeg sammen med en som virkelig ønsker seg et eget barn, og som kommer til å være like gira som meg ift svangerskap. Også ser jeg ikke no håp sjøl liksom.. Håper det går fort til juli. Eller enda bedre; at det skjer et mirakel før :)
Skulle gjort husarbeid nå ettersom jeg har fri i dag og barna er hos faren sin. Men neida, her sitter jeg som støpt i sofan og føler meg bare blæ...

Skjønner deg veldig godt. 2 ganger har jeg blitt gravid uten å egentlig prøve.
Og nå når vi faktisk prøver. Da går det ikke. Frustrerende.
 
Hmm.. I går tok jeg som sagt en graviditetstest. Men ettersom den ga negativt resultat etter 3 min så kasta jeg den. Kom på at man kunne lese av senest etter 10 min, så tok den opp igjen. Da var det en svak strek der som jeg anser som skyggestrek. Klarte ikke helt å slå fra meg tanken, men uten graviditetstester her så tok jeg en eggløsningstest. Den var knallpositiv. Tok en i går og samtidig med gravitesten, og da var den negativ. Kan eggløsningstester påvise mensen tro? :p Var jo CB early jeg tok i går liksom, så den eggløsningstesten fra i dag kan vel ikke vise at jeg er gravid da vel?! Med mindre egget har festa seg seint kanskje.. Er 13dpo i dag. Blir gaaaal :p
Jeg fikk positiv EL test før positiv graviditetstest :) !

Legger ved EL og graviditets testene jeg tok samtidig 4.3 ( ventet mens 5.3) Så da trodde jeg hadde EL siden gravititets testen var så svak og EL litt mer positiv.

Tre uke senere ikke jeg veldig klar graviditetstest :D nederste bilde er fra mandag :)
 

Vedlegg

  • IMG_1344.JPG
    IMG_1344.JPG
    141,6 KB · Visninger: 65
  • IMG_1322.JPG
    IMG_1322.JPG
    167,7 KB · Visninger: 79
  • IMG_1483.JPG
    IMG_1483.JPG
    239,3 KB · Visninger: 81
Jeg fikk positiv EL test før positiv graviditetstest :) !

Legger ved EL og graviditets testene jeg tok samtidig 4.3 ( ventet mens 5.3) Så da trodde jeg hadde EL siden gravititets testen var så svak og EL litt mer positiv.

Tre uke senere ikke jeg veldig klar graviditetstest :D nederste bilde er fra mandag :)

Er de blå el tester?
Så spennende! Er jo lov å håpe :D
 
Back
Topp