Skravletråd Rødkløver

Det eneste dumme med utfordringen er at den ikke har med yoga. Jeg har fått litt sansen for det, men det er mye morsommere å få poeng for det :hilarious:
 
Jeg har da altså ikke spist så mye snop i helga. Vanligvis fråtser jeg fordi det er «nå eller aldri», men har ikke fristet så mye. Første gang på.... for alltid, tror jeg :p Håper det hjelper meg på neste veiing.

Og så var det så sinnsykt deilig å ligge i senga nå og høre på han på straks tre henge i døra mens pappaen er på do fordi de to skulle lage til frokost. Så roper jeg at han kan komme inn og ligge litt med mamma mens han venter, men han bare svarer «nei! Ikkje du dekke på!»
Etter FEM ÅR er rollene reversert [emoji23] I hvertfall for et øyeblikk! Gud, så deilig!
 
Jeg har da altså ikke spist så mye snop i helga. Vanligvis fråtser jeg fordi det er «nå eller aldri», men har ikke fristet så mye. Første gang på.... for alltid, tror jeg [emoji14] Håper det hjelper meg på neste veiing.

Og så var det så sinnsykt deilig å ligge i senga nå og høre på han på straks tre henge i døra mens pappaen er på do fordi de to skulle lage til frokost. Så roper jeg at han kan komme inn og ligge litt med mamma mens han venter, men han bare svarer «nei! Ikkje du dekke på!»
Etter FEM ÅR er rollene reversert [emoji23] I hvertfall for et øyeblikk! Gud, så deilig!
Så flink du er[emoji3][emoji3]
Hehe...så søtt! Her er det mamma,mamma,mamma ditt,mamma datt; hvertfall ikke noe pappa[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Så flink du er[emoji3][emoji3]
Hehe...så søtt! Her er det mamma,mamma,mamma ditt,mamma datt; hvertfall ikke noe pappa[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Veldig greit når lysten ikke er der. :) Litt verre idag, men jeg skal overleve :p

Veldig slitsomt! Hehe, ja, er sånn det alltid har vært her også. Han er jo veldig mammadalt, men syns det er blitt litt lettere nå som han har vært hjemme flere dager alene med pappaen. :)
 
Jaja, ble ikke bonus på snop på meg da. Mannen har bursdag i dag, og selv om han feiret i går så ville han kose seg litt i dag og. Og da måtte jo jeg og det :D
 
Skikkelig søtsug, men kommer til å angre om jeg gir etter.
 
Min tur å være syk ,håper det ikke blir langvarig. Kan jo slå alle veier, men gode vaner gir det i alle fall ikke. ...
 
Back
Topp