♫ Skravletråd februar ♫

Da kom mannen hjem med denne sjokoladen som jeg så bilde av tidligere i tråden her og ble fristet av ;) God var den óg :)
Vis vedlegget 219523
Jeg spiste en sånn bitteliten en I går, helt ok men ikke fantastisk.

Gikk opp for meg når jeg kjøpte den og en pose godteri at jeg virkelig ikke kjøper mye sånt, hadde blitt 30% dyrere siden sist for snop jo...
 
Nei, ser Luke Cage, hadde det vært noe hett hadde jeg ikke skrevet det her :p
Må jo ha litt hemmeligheter også for dere her inne.
Man behøver da ikke se på noe hett for å røre hinannen...

Hahaha! Kunne jo ha vært! Har faktisk lest en tråd her inne en gang, om at noen faktisk tastet på mobilen mens de hadde sengekos! :hilarious:

Hva synes du om serien, Luke Cage? Syntes den var grei jeg. Bare synd det er sesongslutt... :(
 
Finhakket litt sjalottløk og hvitløk og stekte myk.
Hadde i amadinepotetet i skiver og raspet sellerirot over, samt kremfløte 2/3 opp.
Småkokte til potetene var nesten møre og smakte til med salt og pepper.
Hadde i ildfast for og vellagret jarlsberg på toppen.
Inn i ovnen på 225 grader til alt er stivt
Nå har vi sjalottløk og hvitløk i hus etter kebablaginga, så kanskje jeg skal få laget hjemmelaget fløtegratinerte poteter å få brukt opp det ;) Takk for oppskrifta!!
 
Jeg spiste en sånn bitteliten en I går, helt ok men ikke fantastisk.

Gikk opp for meg når jeg kjøpte den og en pose godteri at jeg virkelig ikke kjøper mye sånt, hadde blitt 30% dyrere siden sist for snop jo...
Snopet har blitt veldig dyrt i det siste. Kjøper ikke så mye lenger, men litt må vi ha ;) Har ikke kjøpt vektgodteri på ukesvis.
 
Hahaha! Kunne jo ha vært! Har faktisk lest en tråd her inne en gang, om at noen faktisk tastet på mobilen mens de hadde sengekos! :hilarious:

Hva synes du om serien, Luke Cage? Syntes den var grei jeg. Bare synd det er sesongslutt... :(
Har bare kommet halvveis i andre episode, så vet ikke enda
 
Snopet har blitt veldig dyrt i det siste. Kjøper ikke så mye lenger, men litt må vi ha ;) Har ikke kjøpt vektgodteri på ukesvis.
Plukkgodteri har vært på tilbud igjen, 8kr eller no, så veldig billig. Det som overraska meg var at en pose tyrkisk pepper koster 30+kr
 
Plukkgodteri har vært på tilbud igjen, 8kr eller no, så veldig billig. Det som overraska meg var at en pose tyrkisk pepper koster 30+kr
Her var det ikke på tilbud. Var innom Coop marked og fikk sjokk over at en Søppeldynga pose kostet over 50kr :wideyed: Eneste vi kjøpte på ukeshandlinga denne uka var stratos plate og smørbukk plate til halv pris. Skjønner at de må øke prisene på noen varer med de er jo latterlig dyre!!! Dyrere i pris og mindre poser.
 
Her var det ikke på tilbud. Var innom Coop marked og fikk sjokk over at en Søppeldynga pose kostet over 50kr :wideyed: Eneste vi kjøpte på ukeshandlinga denne uka var stratos plate og smørbukk plate til halv pris. Skjønner at de må øke prisene på noen varer med de er jo latterlig dyre!!! Dyrere i pris og mindre poser.
Sikkert sunt og bra at det er dyrt, men når jeg verken drikker eller røyker om dagen, burde ikke jeg få rabattordninger på snop da?
 
Her var det ikke på tilbud. Var innom Coop marked og fikk sjokk over at en Søppeldynga pose kostet over 50kr :wideyed: Eneste vi kjøpte på ukeshandlinga denne uka var stratos plate og smørbukk plate til halv pris. Skjønner at de må øke prisene på noen varer med de er jo latterlig dyre!!! Dyrere i pris og mindre poser.
Det billigste godteriet man får er i løsvekt og da får man bare biter man liker.
Skjøøer ikke hvorfor folk kjøper slik ferdig pakket poster som både er overpriset og alltid inneholder minst en bit ingen liker
 
Sikkert sunt og bra at det er dyrt, men når jeg verken drikker eller røyker om dagen, burde ikke jeg få rabattordninger på snop da?
Vi burde fått det ja ;)
 
Back
Topp