♫ Skravletråd februar ♫

Da spiller mannen og jeg brettspill - noen som klarer å se hvilket spill det er? Veldig glad i dette, helt fra barndommen... :)

Grusing på høyt plan her, jeg er visst kjent for å ha gullhår i ræva sier mannen. :p Mannen fikk akkurat en røver! :hilarious:

Vis vedlegget 219541
Den forsvunne diamanten var yndlingsspillet mitt da jeg var liten :) Kjekt å spille brettspill, selv om det skjer sjeldent. (Og jeg blir som regel grusa av mannen :p )
 
Den forsvunne diamanten var yndlingsspillet mitt da jeg var liten :) Kjekt å spille brettspill, selv om det skjer sjeldent. (Og jeg blir som regel grusa av mannen :p )

Digger det spillet! :) Vi spiller en del brettspill en del, men kunne godt ha vært oftere. Det er mest gøy når vi har venner over til et festlig lag, og vi spiller fantasi parvis! Særlig når man skal mime! :hilarious:

Tror vi må be over noen igjen for en spillkveld. Har bursdag snart, så får slå det sammen med det. ;)
 
Digger det spillet! :) Vi spiller en del brettspill en del, men kunne godt ha vært oftere. Det er mest gøy når vi har venner over til et festlig lag, og vi spiller fantasi parvis! Særlig når man skal mime! :hilarious:

Tror vi må be over noen igjen for en spillkveld. Har bursdag snart, så får slå det sammen med det. ;)
Du får gjøre det ;)
Vi spiller alt for sjelden, men veldig kjekt å gjøre noe annet enn å se på tv :)
 
Ååh så godt :)
Finhakket litt sjalottløk og hvitløk og stekte myk.
Hadde i amadinepotetet i skiver og raspet sellerirot over, samt kremfløte 2/3 opp.
Småkokte til potetene var nesten møre og smakte til med salt og pepper.
Hadde i ildfast for og vellagret jarlsberg på toppen.
Inn i ovnen på 225 grader til alt er stivt
 
Back
Topp