♫ Skravletråd februar ♫

Er litt misunnelig på middagsbildene deres.
Vår har akkurat blitt satt i ovnen og der skal den være en stund.
Brokkoli, blomkål, gulrøtter og krydder under kyllingen.
Den lille skålen skal bli gratinerte poteter

20170225_201658.jpg
 
Idag har jeg laga noe skikkelig digg til middag til meg. Ungene fikk lasagne. Men jeg har jo denne dietten.
Blomkålsgrateng
0d45d8be30498af67857dab1fe8ab095.jpg

Stekt kyllingfilet i biter. Surret paprika og squash sammen med 1 fedd hvitløk. Og blomkålsris.
En liten dæsj med fløte over det hele.

Fyttikatta det var godt[emoji4]
Jeg jeg som allerede var sulten nok....
 
Er sykt glad i alt med sitron, i bakst og andre ting. :) Egentlig ville jeg bare lage den, for å lage den, hadde så lyst på - leeenge. Men nå kommer svigers til middag i morgen, så må vel spare den til da, selv om jeg har veldig lyst til å spise den når den blir tatt ut av ovnen om noen få minutter... :p

Har aldri laget en pai. Vanskelig? Gi oss et bilde når den er utav ovnen da[emoji4]
 
DA er paien tatt ut, så får den bare avkjøles til i morgen. GJETT om jeg har mest lyst til å spise den NÅ! :oops:

thumb_IMG_2868_1024.jpg
 
Hmm var vist ikke lurt å ta sengetøyet te småen i samme maskin som mitt røde sengetøy [emoji14] hans er nå lyserosa med grå striper[emoji23] bodyene er like hvite selv om de var ikke samme vaska da Haha
 
Da spiller mannen og jeg brettspill - noen som klarer å se hvilket spill det er? Veldig glad i dette, helt fra barndommen... :)

Grusing på høyt plan her, jeg er visst kjent for å ha gullhår i ræva sier mannen. :p Mannen fikk akkurat en røver! :hilarious:

thumb_IMG_2865_1024.jpg
 
Da spiller mannen og jeg brettspill - noen som klarer å se hvilket spill det er? Veldig glad i dette, helt fra barndommen... :)

Grusing på høyt plan her, jeg er visst kjent for å ha gullhår i ræva sier mannen. :p Mannen fikk akkurat en røver! :hilarious:

Vis vedlegget 219541
Den forsvunne diamant hihi mimre mimre
 
Hmm var vist ikke lurt å ta sengetøyet te småen i samme maskin som mitt røde sengetøy [emoji14] hans er nå lyserosa med grå striper[emoji23] bodyene er like hvite selv om de var ikke samme vaska da Haha
Hehe huff da
 
Jaja han har ei storesøster så blir nok ikke siste gangen han har noe rosa ;) og så er ikke min stesøster så nøye på hva hu kler sine sønner i og han arver av de, så mye lilla og noe rosa i skapet hans [emoji14] men han hadde i utgangspunktet bare hvite sengetøy og håndklær [emoji14]
 
Jaja han har ei storesøster så blir nok ikke siste gangen han har noe rosa ;) og så er ikke min stesøster så nøye på hva hu kler sine sønner i og han arver av de, så mye lilla og noe rosa i skapet hans [emoji14] men han hadde i utgangspunktet bare hvite sengetøy og håndklær [emoji14]
Hehe jaja. Rosa sengetøy også nå da:)
 
Da spiller mannen og jeg brettspill - noen som klarer å se hvilket spill det er? Veldig glad i dette, helt fra barndommen... :)

Grusing på høyt plan her, jeg er visst kjent for å ha gullhår i ræva sier mannen. :p Mannen fikk akkurat en røver! :hilarious:

Vis vedlegget 219541
Selvfølgelig vet jeg hva det er.
Har to i huset, plassert et på hytta til svigermor og et hos mamma.
Ungene elsker det :)
 
Back
Topp