Skravletråd desember

Du han fikk beskjed om å sette seg ned å brodere videre etter han fortalte om fallet...
Han har blitt satt til brodering to hele mandagee selv om vi har gitt beskjed om at han ikke klarer det.
Nå blir han hjemme de neste to mandagene for det skolen hadde ikke noe alternativ
Men Makan da [emoji33]
Brodere med en brekt arm liksom[emoji43]
Har de prøvd det selv tro...
 
Den finnes ikke hos enkelte på den skolen der ser det ut som.
At han heller ikke fikk trøst synes jeg er helt på tryne..
De har litt å svare på men ser ut til at rektor velger den feige utveien å dropper å svare
Kjenner jeg blir lei meg på kb's vegne
Håper rektor tar ansvar.
 
Ja, har øvd hver dag siden hun var villig til å være alene. Da har jeg alltid vært i samme rom og gjort litt ting eller hatt henne i stua mens jeg har strikket og slappet av.

Men nå var hun på sitt rom, og jeg i et annet. Og noen ganger kom det klagelyder, men gikk over etter kort tid. Kjedet seg sikkert [emoji5]️

Det gjør han her også, sutrer litt når han ikke får det som han vill eller ikke rekker bort til det han vil leke med :p
 
Syk storebror med 39.2 i feber og som bare skal kose, lillebror som hyler fordi han er på vei til å bli overtrøtt men ikke søren om han skal sove uansett hvor mye jeg ammer, bysser og står i.. og alene hjemme

Slitsomt :( Har du ikke noe familie som kan hjelpe til litt da? :) Høres skikkelig utmattende ut.
 
Nå er jeg sliten og stolt av meg selv. Jeg er ingen kokk og er ikke veldig glad i å lage mat. Men nå har jeg lagd kokosmakroner, havreflarn, brune pinner og nå står det en banankake i ovnen. Nå har jeg beina høyt og drikker en juleøl.

Så flinke du er :) Velfortjent med en juleøl da. ;)
 
Sitter og venter på at samboer skal komme hjem..
Klarer ikke og sove før jeg vet han er hjemme.. Han er ute på julebord, og kan gjøre dumme ting når han drikker. Håper han faktisk oppfører seg fint i dag...
 
Sitter og venter på at samboer skal komme hjem..
Klarer ikke og sove før jeg vet han er hjemme.. Han er ute på julebord, og kan gjøre dumme ting når han drikker. Håper han faktisk oppfører seg fint i dag...

Hvordan dumme ting? Ikke godt når man ikke kan slappe av..
 
Back
Topp