Skravletråd desember

Tenker bare på tur ja, spesielt når man går med Barnevogn også
Min funker finfint når jeg går tur med vogn. Ikke når jeg går med trille på kjøpesenter, da.
 
God (tidlig) morgen

Lillesøster har vært våken siden 5.30 og begynte å bli lei. Så da begynte hun å bite. Og lugge. Så vi sto opp.
 
Og totalt ti kalenderluker åpnet, fem hver...

De har pakkekalender og legokalender (siden jeg vant legokalender her inne) og med julegavene fra svigerfar kom det hver sin sjokoladekalender og de får åpne tre luker hver dag til de er ajour ;-)
 
Her er han heldigvis ikke stor nok til og gjøre det enda hvertfall :p

Men når han bader så ligger halvparten av vannet på gulvet etterpå uansett :( Han er veldig glad i og sprelle og plaske... :p

Her så skal hun stå med dusjhodet å drikke vann av den :p blir masse søl overalt så klart.
 
Haha du jeg gjorde faktisk det nå istad :D
Du har allerde bakt??

Jeg syntes jeg var effektiv som har vasket en maskin klær og hengt opp og badet unger.... Bake har jeg ikke begynt å tenke på engang...
 
Min funker finfint når jeg går tur med vogn. Ikke når jeg går med trille på kjøpesenter, da.
Ganske det er mer ujevnt der du går?
 
Var hektisk men også koselig ja [emoji4]

Håper det går fort over for lillebror sin skyld [emoji173]️

Vel ser ikke ut som om vi er så heldig, ennå mer sausa i dag og feber også...
Har dere planer for dagen da?
 
God formiddag :) her har vi hvert våkne en stund, så da har vi fått gjort litt her hjemme. En kraftig forkjøla lillebror prøver seg på en liten hvil, noe som hadde passet fint om han fikk til.
Har dere noen planer for dagen da?
 
Ja det er jo viktig at barne kan leke alene. Både for din skyld og barnets. Du må jo kunne gjøre litt uten og ha et barn hengene etter :)

Ja, har øvd hver dag siden hun var villig til å være alene. Da har jeg alltid vært i samme rom og gjort litt ting eller hatt henne i stua mens jeg har strikket og slappet av.

Men nå var hun på sitt rom, og jeg i et annet. Og noen ganger kom det klagelyder, men gikk over etter kort tid. Kjedet seg sikkert [emoji5]️
 
God dagen alle :) her sitter jeg hos frisøren . Litt spent . Er en del som skal av
 
Back
Topp