Skravletråd desember

Hallo :)
Hva er planene deres idag? Her jobber min kjære overtid så hjemme til normal tid og han jobber i morgen. Vi skal bake i morgen også håper jeg at jeg kan sortert babyklærne her hjemme og utstyr. Kjøpte 10 liters plastboks og resten selger jeg og gir bort :)

Jeg har ryddet litt i leilighet
vasket masse klær
Sovet i 2 hele timer sammen med lillegutt.
Laget brente mandler
Hentet pakke på posten
Handlet litt som trengs til brune pinner (som skal lages i morgen).
Vært hos svigermor for og feire bror til samboer sin bursdag
 
Ja nå tøyer jeg samvittigheten min. Øver på å la baby leke alene. Styrer med klær og div ryddings. Hører hun leker og styrer der inne. Innimellom litt klaging, men det går veldig fort over.

Føler jeg må være på gulvet med henne hele tiden, men det er jo viktig de kan leke alene også, eller?

Ja det er jo viktig at barne kan leke alene. Både for din skyld og barnets. Du må jo kunne gjøre litt uten og ha et barn hengene etter :)
 
Om jeg ikke skulle reist til Thailand i januar så kunne jeg godt blitt gravid nå jeg :) men jeg kan ho ikke bli gravid før i august nå (pga. Thailand..) men tror ikke samboer vil ha de neste 1-2 åra hvertfall.. :(

Det er vel bare til og sette i gang med masingen, og håpe han sier ja innen 1 år :p
Du får prøve å legge inn noen hint til mannen og se om du får han med deg:). Jeg kunne tenkt meg en til etterhvert men ikke før om 2-3 år tenker jeg. Veldig travelt med 2 så tette spesielt når vi sliter med søvnen til begge. Men koselig allikevel:). Blir nok kjekt når yngstemann også blir mitt mer mobil:). Nå prøver han nå ihvertfall å komme seg opp og frem
 
Jeg har ryddet litt i leilighet
vasket masse klær
Sovet i 2 hele timer sammen med lillegutt.
Laget brente mandler
Hentet pakke på posten
Handlet litt som trengs til brune pinner (som skal lages i morgen).
Vært hos svigermor for og feire bror til samboer sin bursdag
Effektiv da! Hørtes ut som en koselig dag [emoji4]
 
Du får prøve å legge inn noen hint til mannen og se om du får han med deg:). Jeg kunne tenkt meg en til etterhvert men ikke før om 2-3 år tenker jeg. Veldig travelt med 2 så tette spesielt når vi sliter med søvnen til begge. Men koselig allikevel:). Blir nok kjekt når yngstemann også blir mitt mer mobil:). Nå prøver han nå ihvertfall å komme seg opp og frem

Sliter litt med søvn her også, men tror bokk ikke det er et så stort problem. Tror det kommer seg etter hvert. :) Prøver og få litt rutine på det... Ikke like lett :p
Men forstår godt at du vil vente litt, når dere har det travelt med to allerede :)
 
Sliter litt med søvn her også, men tror bokk ikke det er et så stort problem. Tror det kommer seg etter hvert. :) Prøver og få litt rutine på det... Ikke like lett [emoji14]
Men forstår godt at du vil vente litt, når dere har det travelt med to allerede :)
Satser på det her også. Ennå ikke kommet til 5 mnd. Hadde bare vært kjekt om han ville sove litt på dagtid:p.

På en måte hadde det vært kjekt å bli ferdig med det men nå er det utrolig hektisk og kjenner jeg er litt lei barseltid. Har nå 2 som ikke har likt verken vogn eller bil så nå er jeg lei spebarn i den forstand. Gleder meg til lillebror blir litt eldre og forhåpentligvis slutter å hyle i bilen:p
 
Satser på det her også. Ennå ikke kommet til 5 mnd. Hadde bare vært kjekt om han ville sove litt på dagtid:p.

På en måte hadde det vært kjekt å bli ferdig med det men nå er det utrolig hektisk og kjenner jeg er litt lei barseltid. Har nå 2 som ikke har likt verken vogn eller bil så nå er jeg lei spebarn i den forstand. Gleder meg til lillebror blir litt eldre og forhåpentligvis slutter å hyle i bilen:p

Her er lillegutt snart 6 måneder, han sov heller ikke så mye på dagtid. Det begynner og komme seg nå, men kvelden er han fortsatt vanskelig på og skal ikke sove før 22-23 tiden.

Går bokk greit og vente litt på barn nr 3 også da. Trenger ikke og gjøre det mer hektisk en det er ;) Får håpe det snart blir bedre med guttene dine sin døgnrytme. :)
 
Yes det er gøy
Ja julebøll er gøy [emoji16]
Vi har nissevenn på jobb, jeg er bare snill med min, hun er ikke til å tulle med om dagen [emoji41]
Men jeg har fått både bøll og gleder den siste uka.
Både nisselue, sammenknytte jakkeermer og skolisser og i dag en kopp med hjerte på og en liten flaske baylies [emoji7]
 
Er det ikke litt for sensitiv til og henge på foten da? (Eller det går vel om du bare har den på under turer) Tror den har lettere for og legge på noen ekstra skritt når man sitter i ro hvertfall :p
Snakker dere om aktivitetsklokker?

Jeg putter min i bukselomma når jeg triller vogn. Teller da [emoji6]
 
Back
Topp