Min første dagbok om min største drøm

PP14 - CD23 - 4 DPO
Ah, endelig wifi igjen! Som jeg skrev i kommentaren over her så greide da altså ene naboen å kutte fiberkabelen med en gravemaskin :wideyed: Jeg har derfor vært uten wifi i over en uke, og har som følge av dette vært sparsom med 4G-bruken på mobilen. Fryktelig kjedelig, men julevasken er tatt, julekaker er bakt og alle julegavene er pakket inn. Så, kanskje denne uken har gjort meg godt :p

Denne syklusen fikk jeg EL-slim allerede på CD11, og trodde jo dermed at EL skulle komme tidligere. Men neida, EL kom først på CD19, akkurat som premom beregnet. Det som er veldig merkelig er at jeg helt frem til i går hadde antydninger til EL-slim, så hvor alt dette slimet kommer fra aner jeg ikke :hilarious: Heller mest mot at det kan skyldes hostesaften jeg brukte under influensaen.

Jeg har virkelig ikke noe tro på at det har klaffet denne prøveperioden, ettersom kjæresten lå syk og vi kun fikk lagt inn aksjer to dager før EL. Jeg hadde i utgangspunktet ikke trodd at vi fikk lagt inn aksjer, men kjæresten var fast bestemt på at vi måtte prøve. Men, som jeg skrev i en kommentar, så tviler jeg på at kjærestens allerede nedsatte sædkvalitet ble så mye bedre av feber :hilarious:

Kjenner egentlig at det er helt greit. Desember er den beste måneden, og jeg koser meg med julefilm, julemusikk og julekaker. Har allerede fått julestemning, og tar det veldig med ro :santa Ser heller frem til ny PP, hvor vi begge er friske nok til å legge inn aksjer.

(Altså, testetøsa melder nok sin ankomst om noen dager, så blir nok mer aktiv her inne da hehe) :angelic:

Ha en fin uke alle sammen :Heartred
Kjipt at naboen kuttet nettet! Men det er jo utrolig hva man får gjort når man ikke har internett :hilarious: Godt å høre at du er ved godt mot selv om det kanskje ikke har klaffet denne prøveperioden! Og når dere bare fikk lagt inn aksjer én dag, så er jo ikke to dager før eggløsning den verste dagen! Har lest noen artikler som mener at det er den beste dagen, så det er jo ikke umulig! Men skjønner at du ikke har forhåpninger til at sæden skal leve lenger enn høyst nødvendig.
 
Oida, hehe, så kjedelig med ufrivillig internettpause, men så effektiv og flink du har vært! Nesten skummelt å tenke på hvor mye tid jeg bruker på internett og hva jeg hadde rukket å gjøre uten :eek: Her er ikke julevasken tatt for å si det sånn :hilarious:

Bra at dere fikk lagt inn aksjer én dag ihvertfall, men skjønner at du ikke har helt trua.. Samtidig hører man jo mange historier om at det er nettopp da det klaffer :rolleyes: Bra du koser deg med desember, er enig i at det er den beste måneden! Gleder meg til å følge testetøsa om noen dager, og krysser fingrene for deg! Gøy å kunne leve litt gjennom andre når man selv er i den kjedelige perioden :D

Oida! Så det er grunnen til at det har vært stille herfra :hilarious:
Men skal si du fikk vært effektivt den uka! Det er jo veldig deilig! :santa
Enig i at desember er den beste måneden :) Da skjer det hvertfall litt, hele måneden. Godt å høre at du koser deg :Heartred Jeg krysser fingrene og håper for deg! Og skulle det ikke gå, så går forhåpentligvis tiden frem til neste PP litt fortere i denne koselige tiden :rendeer
Gleder meg til å følge deg når testinga starter!:love7

Kjipt at naboen kuttet nettet! Men det er jo utrolig hva man får gjort når man ikke har internett :hilarious: Godt å høre at du er ved godt mot selv om det kanskje ikke har klaffet denne prøveperioden! Og når dere bare fikk lagt inn aksjer én dag, så er jo ikke to dager før eggløsning den verste dagen! Har lest noen artikler som mener at det er den beste dagen, så det er jo ikke umulig! Men skjønner at du ikke har forhåpninger til at sæden skal leve lenger enn høyst nødvendig.

Tusen takk for kommentarer søte dere :Heartred Tror testetøsa har gått i dvale, for har ikke tatt test før i dag :eek: Den var selvfølgelig negativ, jeg kommer med en liten oppdatering i eget innlegg :wtf: Klem til dere - og god tredje søndag i advent :santa:Heartred
 
PP14 - CD29 - 10 DPO

Som jeg skrev i kommentaren over her så må testetøsa ha gått i dvale. Har ikke rørt graviditetstestene siden forrige PP, og har ikke hatt lyst til å teste før i dag. Eller, jeg hadde egentlig ikke lyst i dag heller, men måtte bare ta en for å kunne nyte et glass vin til maten med god samvittighet. Som jeg skrev tidligere i DPO-land hadde jeg en sterk følelse av at det ikke har klaffet denne måneden, og den følelsen har vedvart. Graviditetstesten var negativ, og jeg ser at jeg har begynt å spotte lyserosa. Så TR kommer nok for full anmarsj i morgen :yuck:

Jeg bare håper at det manglende håpet kommer av at vi begge var syke under EL og dermed dårlig aksjelegging, og at det ikke er kroppen som holder på å gi opp drømmen min :( Krysser fingrene for at jeg klarer å starte det nye året med ny energi, motivasjon og ekstra håp om å lykkes!

Skal straks kose meg med julefilm, sjokolade og vin - venter bare på at kjæresten skal bli ferdig i dusjen :rendeer God tredje søndag i advent alle fine mennesker her inne :Heartred
 

Vedlegg

  • 12.12.21.png
    12.12.21.png
    979,7 KB · Visninger: 59
PP14 - CD29 - 10 DPO
Som jeg skrev i kommentaren over her så må testetøsa ha gått i dvale. Har ikke rørt graviditetstestene siden forrige PP, og har ikke hatt lyst til å teste før i dag. Eller, jeg hadde egentlig ikke lyst i dag heller, men måtte bare ta en for å kunne nyte et glass vin til maten med god samvittighet. Som jeg skrev tidligere i DPO-land hadde jeg en sterk følelse av at det ikke har klaffet denne måneden, og den følelsen har vedvart. Graviditetstesten var negativ, og jeg ser at jeg har begynt å spotte lyserosa. Så TR kommer nok for full anmarsj i morgen :yuck:

Jeg bare håper at det manglende håpet kommer av at vi begge var syke under EL og dermed dårlig aksjelegging, og at det ikke er kroppen som holder på å gi opp drømmen min :( Krysser fingrene for at jeg klarer å starte det nye året med ny energi, motivasjon og ekstra håp om å lykkes!

Skal straks kose meg med julefilm, sjokolade og vin - venter bare på at kjæresten skal bli ferdig i dusjen :rendeer God tredje søndag i advent alle fine mennesker her inne :Heartred
Håper der koste dere med julefilm og vin :Heartred Håper så inderlig dere ser de to magiske strekene snart!
 
Skulle til å si at de sædcellene som kommer nå ble produsert for tre mnd siden ;) Så sånn sett bør ikke feberen påvirke noe, annet enn det åpenlyse!

Åh, ja det er jo sant :hilarious: Nå klaffet det jo ikke denne PP, så skulle nesten ønske det gikk an å skylde på feberen, men det er vel mer sammensatt enn så :oops:
 
Venter fremdeles på TR, men alt tilsier at jeg går inn i PP15 i løpet av kvelden. Spotter lysebrunt, vondt i korsryggen og det murrer godt.. :confused:
 
PP15 - CD1

Da var vi plutselig her igjen, første dag i ny prøveperiode. Håper så at denne prøveperioden kan gi oss en liten baby :shy:
 
PP15 - CD1
Da var vi plutselig her igjen, første dag i ny prøveperiode. Håper så at denne prøveperioden kan gi oss en liten baby :shy:

Så kjedelig :( krysser fingrene for at du om en måned får to streker istedenfor tr :Heartred Håper du får en fin julefeiring og avslutning på året - neste år må det jo bare bli baby! :shy:
 
PP15 - CD1
Da var vi plutselig her igjen, første dag i ny prøveperiode. Håper så at denne prøveperioden kan gi oss en liten baby :shy:
Det er å tungt kår det går så lenge... Jeg teller PP3, av den grunn at det er da jeg begynte å tempe, men det er tre år siden vi sluttet med prevensjon. Måtte desember bli måneden for oss begge :Heartpink
 
Så kjedelig :( krysser fingrene for at du om en måned får to streker istedenfor tr :Heartred Håper du får en fin julefeiring og avslutning på året - neste år må det jo bare bli baby! :shy:

Veldig kjedelig :( Åh, det håper jeg for oss begge :Heartred

Det er å tungt kår det går så lenge... Jeg teller PP3, av den grunn at det er da jeg begynte å tempe, men det er tre år siden vi sluttet med prevensjon. Måtte desember bli måneden for oss begge :Heartpink

Ja, det å gå måned etter måned med skuffelse krever sitt.. 3 år er lenge, jeg håper så for oss begge :Heartred
 
Tenker på deg Superappelsin! :Heartpink Nå må du vel snart være i DPO-land igjen? Håper virkelig at det nye året starter med 2 streker fra deg snarest. Dette året bare bli vårt baby-år, for det har vi jammen fortjent (og oddsen er jo faktisk på vår side også, ettersom svært få ender som ufrivillig barnløse) :love2 Det er fint å tenke på synes jeg:joyful:
Sender massemassemasse babystøv din vei, og ønsker deg et riktig godt og fruktbart 2022:happy::HeartpinkVit at jeg følger spent med og heier frem babystrekene:happy093.
 
Godt nyttår, Superappelsin! Håper du har hatt (og fortsatt har) en hyggelig julefeiring :happy: Måtte 2022 bli et bra år for deg og bringe mange gleder :Heartred Stor klem
 
Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Så kjedelig :( Hold ut, snart må gullegget komme:Heartpink Sender over ei litta trøsteklem, og håper du gjør som meg og kjøper ei litta sjokkis :love2

Tenker på deg Superappelsin! :Heartpink Nå må du vel snart være i DPO-land igjen? Håper virkelig at det nye året starter med 2 streker fra deg snarest. Dette året bare bli vårt baby-år, for det har vi jammen fortjent (og oddsen er jo faktisk på vår side også, ettersom svært få ender som ufrivillig barnløse) :love2 Det er fint å tenke på synes jeg:joyful:
Sender massemassemasse babystøv din vei, og ønsker deg et riktig godt og fruktbart 2022:happy::HeartpinkVit at jeg følger spent med og heier frem babystrekene:happy093.

Godt nyttår, Superappelsin! Håper du har hatt (og fortsatt har) en hyggelig julefeiring :happy: Måtte 2022 bli et bra år for deg og bringe mange gleder :Heartred Stor klem

Hvordan går det med deg? :Heartred

Tusen takk fine dere :Heartred Jeg skal skrive en oppdatering nå, men takk for at dere viser meg omtanke og omsorg :Heartred Klem fra meg!
 
Hei alle sammen, og godt nytt år :Heartred

Snart nærmer det seg en måned siden forrige oppdatering fra meg her inne. Årsaken til det er at jeg like etter forrige oppdatering gikk på en skikkelig smell igjen, og har hatt det ganske tøft. Det har flere årsaker (som jeg ikke går nærmere inn på her), men den utløsende faktoren var vel at bestevenninnen min fortalte meg at hun var gravid. På første forsøk til og med. Dette er venninnen som jeg tidligere har fortalt om her inne, altså den eneste venninnen som vet at vi prøver. Hun fortjener det jo så absolutt og jeg prøver hardt å være glad på hennes vegne, men jeg var nok ikke helt forberedt på hvor vanskelig det skulle bli for meg. I tillegg har en annen venninne fortalt at hun har sluttet med p-piller, og «skjer det så skjer det». Livredd for å åpne snapper og meldinger fra henne i frykt for enda en annonsering av graviditet. Føler meg på nytt veldig sårbar og alene. Jeg har i tillegg fått helt avsmak på kroppen min, blir bare sint når jeg ser meg i speilet. Det eneste jeg tenker på er at kroppen min ikke fungerer, vi spiller liksom ikke på lag i det hele tatt.

Jeg var jo i utgangspunktet veldig gira på PP15, men jeg har egentlig bare fortrengt det helt. Som sagt så er det flere årsaker, ikke bare at venninnen min har blitt gravid, men redd for å utlevere for mye i tilfelle noen her inne kjenner meg personlig. Jeg er fremdeles inne i PP15, men aner ikke CD, DPO eller IKM. Om jeg åpner premom appen finner jeg jo ut av CD, men jeg bare orker ikke. Nå venter jeg bare på PP16, selv om jeg mest trolig kommer til å få en knekk når mensen kommer igjen. Håper bare at jeg snart klarer å hente tilbake håp, motivasjon og at jeg på nytt klarer å bli glad i kroppen min. Inntil da får jeg bare ta dag for dag.

Jeg tenker mye på dere alle sammen her inne, og jeg gleder meg til jeg klarer å koble meg på igjen :Heartred
 
Hei alle sammen, og godt nytt år :Heartred

Snart nærmer det seg en måned siden forrige oppdatering fra meg her inne. Årsaken til det er at jeg like etter forrige oppdatering gikk på en skikkelig smell igjen, og har hatt det ganske tøft. Det har flere årsaker (som jeg ikke går nærmere inn på her), men den utløsende faktoren var vel at bestevenninnen min fortalte meg at hun var gravid. På første forsøk til og med. Dette er venninnen som jeg tidligere har fortalt om her inne, altså den eneste venninnen som vet at vi prøver. Hun fortjener det jo så absolutt og jeg prøver hardt å være glad på hennes vegne, men jeg var nok ikke helt forberedt på hvor vanskelig det skulle bli for meg. I tillegg har en annen venninne fortalt at hun har sluttet med p-piller, og «skjer det så skjer det». Livredd for å åpne snapper og meldinger fra henne i frykt for enda en annonsering av graviditet. Føler meg på nytt veldig sårbar og alene. Jeg har i tillegg fått helt avsmak på kroppen min, blir bare sint når jeg ser meg i speilet. Det eneste jeg tenker på er at kroppen min ikke fungerer, vi spiller liksom ikke på lag i det hele tatt.

Jeg var jo i utgangspunktet veldig gira på PP15, men jeg har egentlig bare fortrengt det helt. Som sagt så er det flere årsaker, ikke bare at venninnen min har blitt gravid, men redd for å utlevere for mye i tilfelle noen her inne kjenner meg personlig. Jeg er fremdeles inne i PP15, men aner ikke CD, DPO eller IKM. Om jeg åpner premom appen finner jeg jo ut av CD, men jeg bare orker ikke. Nå venter jeg bare på PP16, selv om jeg mest trolig kommer til å få en knekk når mensen kommer igjen. Håper bare at jeg snart klarer å hente tilbake håp, motivasjon og at jeg på nytt klarer å bli glad i kroppen min. Inntil da får jeg bare ta dag for dag.

Jeg tenker mye på dere alle sammen her inne, og jeg gleder meg til jeg klarer å koble meg på igjen :Heartred

Kjære, Superappelsin:Heartred
Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver om det å få vite at andre er blitt gravide. Har selv opplevd dette for bare et par måneder siden.
Selv om jeg var glad på deres vegne så føltes det som et slag i magen at ikke det var min tur.
Jeg måtte melde meg ut av grupper og slette apper for jeg orket ikke å se oppdateringer. 3 personer ble gravide på 3 mnd i nær familie.

Jeg håper du får håp og motivasjon tilbake snart. Du må bare gi deg selv tid:Heartred
Sende deg en stor klem:Heartred:Heartred
 
Hei alle sammen, og godt nytt år :Heartred

Snart nærmer det seg en måned siden forrige oppdatering fra meg her inne. Årsaken til det er at jeg like etter forrige oppdatering gikk på en skikkelig smell igjen, og har hatt det ganske tøft. Det har flere årsaker (som jeg ikke går nærmere inn på her), men den utløsende faktoren var vel at bestevenninnen min fortalte meg at hun var gravid. På første forsøk til og med. Dette er venninnen som jeg tidligere har fortalt om her inne, altså den eneste venninnen som vet at vi prøver. Hun fortjener det jo så absolutt og jeg prøver hardt å være glad på hennes vegne, men jeg var nok ikke helt forberedt på hvor vanskelig det skulle bli for meg. I tillegg har en annen venninne fortalt at hun har sluttet med p-piller, og «skjer det så skjer det». Livredd for å åpne snapper og meldinger fra henne i frykt for enda en annonsering av graviditet. Føler meg på nytt veldig sårbar og alene. Jeg har i tillegg fått helt avsmak på kroppen min, blir bare sint når jeg ser meg i speilet. Det eneste jeg tenker på er at kroppen min ikke fungerer, vi spiller liksom ikke på lag i det hele tatt.

Jeg var jo i utgangspunktet veldig gira på PP15, men jeg har egentlig bare fortrengt det helt. Som sagt så er det flere årsaker, ikke bare at venninnen min har blitt gravid, men redd for å utlevere for mye i tilfelle noen her inne kjenner meg personlig. Jeg er fremdeles inne i PP15, men aner ikke CD, DPO eller IKM. Om jeg åpner premom appen finner jeg jo ut av CD, men jeg bare orker ikke. Nå venter jeg bare på PP16, selv om jeg mest trolig kommer til å få en knekk når mensen kommer igjen. Håper bare at jeg snart klarer å hente tilbake håp, motivasjon og at jeg på nytt klarer å bli glad i kroppen min. Inntil da får jeg bare ta dag for dag.

Jeg tenker mye på dere alle sammen her inne, og jeg gleder meg til jeg klarer å koble meg på igjen :Heartred
Åhh neeeiii, jeg får så vondt av å lese dette!:( Herremin, nå syns jeg sannelig du har møtt mer enn nok motgang. Det er intet annet enn helt naturlig å kjenne på alle de følelsene du beskriver, så håper ikke du føler noe skam rundt det hvertfall! Du som alle andre er bare et menneske, med alle følelsene og reaksjonene det innebærer gjennom både oppturer og nedturer:Heartpink Håper også du har gode mennesker i omgangskresten som du kan tømme deg til og hente støtte og trøst hos. Ellers gjengjelder jeg gladelig tjenesten du var så god å tilbød meg, om å chatte på PM om det er ønskelig -vit det!:)

Som sagt syns jeg du sannelig har vært gjennom nok av nedturer nå, og du fortjener veldig det motsatte! Så jeg håper virkelig at du snart finner nytt pågangsmot og i tillegg får oppleve både graviditet og fødsel med venninnen din:signs003 Neste gang du blir borte herfra SKAL det være pga graviditetssymptomer, for det er de eneste "plagene" du evt skal ha i år:smiley-angelic001

Sender plenty av babystøv til deg godeste Superappelsin, og krysser fingrene for at babyønsket blir innfridd og øvrige utfordringer snart roer seg så du får sjelefreden du fortjener:happy::Heartpink Jeg velger å tenke at foregående år bare ikke har vært riktig babyår og at babyplanene har møtt motgang kun i påvente av 2022:love2
 
Back
Topp