IKM uke 16 - 2020

Det er det ikke :) Velkommen skal du være :)
Takk :happy:


Blomst24 - 25 - pp2 - B2 - EL 01.04 - IKM 19.04

trooor jeg hadde el igår. Fikk blinkende smilefjes på cb el test tirsdag, og fast smilefjes igår, men var så oppblåst igår og hadde smerter på høyre side, så jeg tror el var igår. La inn aksjer mandagen, ikke etter det. Er heller ikke mulig pga jobb, meen håper håper likevel at det treffer.
 
Ååå, så utrolig herlige nyheter! Også på riktig side da!!! Tenk om det faktisk går denne mnd, forstår godt det er nervepirrende:nailbiting: men også så utrolig befriende kanskje å vite at alt er klart dersom det ikke går? Håper, håper på et lite mirakel. Det fortjener du og dere!:angel8da er du jo i dpo-land på lørdag, iiik!:D Tar du el-tester i forbindelse med dette eller er ikke det noe vits?

På cd12 i dag. Her var el-testen litt sterkere på formiddagen i dag, i går kveld var den nesten ikke-eksisterende:hilarious: Så jeg håper den er enda sterkere i kveld, burde få positiv test i kveld eller i morgen tidlig hvis el skal bli rundt cd14:confused: holder dere oppdatert :happy:
Ååh gode deg!!:hug013
Ja vi er overlykkelige og så oppspilte!:woot:
Jeg trodde virkelig ultralyden skulle vise dominerende folikkel på venstre siden for hadde de sluppet annen hver gang hadde det blitt venstre så rett før jeg gikk inn til timen merket jeg tankene gikk ganske mørke steder... hadde ikke taklet bra beskjed om det hadde vært umulig denne mnd. :oops:

Ja er kjempe betryggende å vite vi forhåpentligvis snart er gravid nå enten uten hjelp eller med. :smiley-angelic001
Men tar ingenting som en selvfølge selvsagt. Bare håper med alt jeg eier og har!:Heartred
Jeg testet i dag bare for jeg ville se en positiv el test selvom det selvfølgelig blir "falskt" men da vet jeg sprøyten er i systemet hvertfall og var fascinerende å se hvor sterk den ble :lurking:
Men tar temperaturen denne mnd så jeg har kontroll på at alt går som det skal. :pompus:
20200402_110931.jpg



Har du testet mer i kveld?? Satser på super postiv test rett rundt hjørnet hos deg!:woot:
Ja må holde oss oppdatert!!:Heartbigred
 
Jeg lurer på om jeg skal melde meg her og. Har tatt letrozol er og usikker på hvilken dag el blir. Overlapper slutten av uke 16 og begynnelsen av uke 17. Kan jeg melde meg inn her? Ifølge appen har jeg IKM 19.april.

RosaGull - 31år - P7 (?) - B0 - El - 04.04 - IKM 19.04
Åååh så glad du ble med her!!:Heartbigred:joyful:

Hvordan ligger du an? Noen tegn til eggløsning?:woot:
 
Takk :happy:


Blomst24 - 25 - pp2 - B2 - EL 01.04 - IKM 19.04

trooor jeg hadde el igår. Fikk blinkende smilefjes på cb el test tirsdag, og fast smilefjes igår, men var så oppblåst igår og hadde smerter på høyre side, så jeg tror el var igår. La inn aksjer mandagen, ikke etter det. Er heller ikke mulig pga jobb, meen håper håper likevel at det treffer.

Mener å ha hørt at spermen kan overleve i livmoren i opp til 5 dager, så det er absolutt sjangs!;)
 
Jeg har lest litt på forum uten å bli klok, har ikke lest noe faglitteratur da Ingen erfaring med det, men har ligger merkbart over normal hvilepuls de siste dagene. Kan selvsagt være mange grunner til det, men blir selvsagt litt nysgjerrig i disse dager på om det har noen sammenheng med el/gravid/osv‍♀️

Hvor i syklusen er du igjen nå? :) Jeg har ihvertfall lest om noen som har erfart det, så det er godt mulig det kan være tegn! :happy:
 
Er denne negativ.?
Iom at fast smilefjes på cb el test vises i 48 timer tik jeg bare en pinne for å se på stripene, de var sterkere igår, så jeg antar at denne er negativ :happy::happy:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    14,6 KB · Visninger: 58
Er denne negativ.?
Iom at fast smilefjes på cb el test vises i 48 timer tik jeg bare en pinne for å se på stripene, de var sterkere igår, så jeg antar at denne er negativ :happy::happy:
Vanskelig å si, de skal jo egentlig ikke leses på den måten. Min monitor viser Max i dag, men den ene streken er veldig svak. Samtidig er strimlene positive. :confused005
 
Vanskelig å si, de skal jo egentlig ikke leses på den måten. Min monitor viser Max i dag, men den ene streken er veldig svak. Samtidig er strimlene positive. :confused005
Ok, tenkte jeg bare skal sammenlikne :) igår tok jeg ut pinnen og da var strekene like sterke. Idag er det sånn. Håper jeg hadde el igår for da er sjansen større hehe :)
 
Er denne negativ.?
Iom at fast smilefjes på cb el test vises i 48 timer tik jeg bare en pinne for å se på stripene, de var sterkere igår, så jeg antar at denne er negativ :happy::happy:
Den der er vel veldig positiv? Test streken er jo ille mye sterkere enn kontrollstreken? Eller hvor er tippen av testen? Den du tisser på?
 
Åååh så glad du ble med her!!:Heartbigred:joyful:

Hvordan ligger du an? Noen tegn til eggløsning?:woot:
Hehe takk ♥️♥️
Mensen stoppa endelig for igårs :) hadde en el test samme dag som jeg tok og den var helt negativ. Da ble jeg beroliget hehe.

Har litt slim/utflod og håper det er er begynnende el slim. Veldig spent. Det stikker og litt inni mellom på venstre sida.. så vet ikke får se. Er såååååå spent. Håper inderlig at det går vår vei denne måneden ❤️hva med deg?
 
Hehe takk ♥️♥️
Mensen stoppa endelig for igårs :) hadde en el test samme dag som jeg tok og den var helt negativ. Da ble jeg beroliget hehe.

Har litt slim/utflod og håper det er er begynnende el slim. Veldig spent. Det stikker og litt inni mellom på venstre sida.. så vet ikke får se. Er såååååå spent. Håper inderlig at det går vår vei denne måneden ❤️hva med deg?
Da håper vi eggløsning er rett rundt hjørnet!:woot:
Ja jeg er så spent at jeg føler meg som en spent unge på julaften! Da er det jo litt kjipt og ikke kunne åpne gavene på nesten 2 uker :bag: :laughing002

Hvilken CD er du kommet til?

Jeg satte ovitrelle i går kveld når jeg følte testene liksom gikk feil vei, så forventer eggløsning i morgen på morgenen! Spent på om den blir litt smertefull eller om jeg liksom merker den godt, har du merket mer til den når du tok ovitrelle eller generelt når du bruker Letrozol? :pompus:
 
Da håper vi eggløsning er rett rundt hjørnet!:woot:
Ja jeg er så spent at jeg føler meg som en spent unge på julaften! Da er det jo litt kjipt og ikke kunne åpne gavene på nesten 2 uker :bag: :laughing002

Hvilken CD er du kommet til?

Jeg satte ovitrelle i går kveld når jeg følte testene liksom gikk feil vei, så forventer eggløsning i morgen på morgenen! Spent på om den blir litt smertefull eller om jeg liksom merker den godt, har du merket mer til den når du tok ovitrelle eller generelt når du bruker Letrozol? :pompus:
Så sant. Akkurat samme følelse her. Håper tida går fort.

Jeg satt ovitrelle før rundt follikkel str 17-20. Og da skulle el skje innen 36 timer. Merka faktisk ingenting. Bare vit at du ikke kan teste før etter 13/14.april for den gir falsk positiv.

Hvordan så testene ut? Når satt du Ovitrelle. Du hadde folikkel på 17 for 2 dager siden sant?
 
Jeg synes testene var positive så lenge? Eller er det vanlig? Jeg tolker at testen var positiv kveld CD 10 og egentlig først i kveld den virker helt tydelig negativ? Vi la inn aksjer i går kveld, jeg bør vel være innenfor da? :shy: Tror ikke jeg får med mannen på mer sengelek nå, det tar på dette:p appen min er i «tenke-modus», så den vet ikke om eggløsning har vært... blir helt stresset jeg!:anyone
 

Vedlegg

  • D2DFFF24-89DC-4C23-A53A-81EDD238CF37.jpeg
    D2DFFF24-89DC-4C23-A53A-81EDD238CF37.jpeg
    34,4 KB · Visninger: 62
Her kan det se ut til at egget har just har sluppet. Basert på den heftige jobbingen nedentil i dag er jeg ikke overrasket. Vurderer å få med meg mannen på en runde til før natta, han jobber i morgen og jeg stoler ikke på at vi har tid til å vente til i morgen ettermiddag.
 

Vedlegg

  • B9C5F8FB-69D0-40AC-8DEE-454CDDD9CCC6.jpeg
    B9C5F8FB-69D0-40AC-8DEE-454CDDD9CCC6.jpeg
    28 KB · Visninger: 60
Jeg synes testene var positive så lenge? Eller er det vanlig? Jeg tolker at testen var positiv kveld CD 10 og egentlig først i kveld den virker helt tydelig negativ? Vi la inn aksjer i går kveld, jeg bør vel være innenfor da? :shy: Tror ikke jeg får med mannen på mer sengelek nå, det tar på dette:p appen min er i «tenke-modus», så den vet ikke om eggløsning har vært... blir helt stresset jeg!:anyone
Ser lovende ut. Antar du har hatt El dag 10-11. Så
Spennende. Masse lykke til❤️
 
Hvor i syklusen er du igjen nå? :) Jeg har ihvertfall lest om noen som har erfart det, så det er godt mulig det kan være tegn! :happy:

Ikke testa etter el, men i følge appen skulle el vært mandag/tirsdag. Så veldig tidlig enda og lenge til IKM blir helt småtullete av alt som avviker fra ‘normalen’:schocked028
 
Back
Topp