Eskimonikas håp

Hadde storebror vært i barnehage hadde vi ikke savna søskenvogn. Nå er jeg avhengig av den fir å komme meg ut på trimturer. Blir ikke lange turen i antall km om storebror skulle gått selv hele tiden. :p
Det skjønner jeg
 
Tusen takk!

vet ikke helt hvor dette svangerskapet har blitt av for det har gått altfor fort!!

enig med deg, dette svangerskapet kan ikke sammenlignes med det forrige som sneglet av sted!!!

masse lykke til med innspurten❤️❤️
 
Leste i en annen dagbok at lillegutt har kommet. Gratulerer så mye! :Heartred:love017 Håper at alt står bra til med dere alle sammen.
 
Gratulerer❤️
 
Gratulerer som mamma igjen :)
 
På tide å fortelle her også at lillebror har kommet!
4,3 kg og 53 cm
Veldig greit at han ikke fikk ekstra tid å vokse på i magen.
Litt heftig fødsel og nesten katastrofesnitt underveis, men endte med vanlig fødsel. Frisk og fin gutt og mamma som nok en gang kom helskinna fra en fødsel. Takknemlig for at alt har gått bra med oss begge.
Alt fint og stor stas med en lillebror.
Storesøster deler alt og koser og føler seg selv som veldig stor nå❤️
 
Last edited:
Gratulerer med lillebror :Heartblue
 
På tide å fortelle her også at lillebror har kommet!
4,3 kg og 53 cm
Veldig greit at han ikke fikk ekstra tid å vokse på i magen.
Litt heftig fødsel og nesten katastrofesnitt underveis, men endte med vanlig fødsel. Frisk og fin gutt og mamma som nok en gang kom helskinna fra en fødsel. Takknemlig for at alt har gått bra med oss begge.
Alt fint og stor stas med en lillebror.
Storesøster deler alt og koser og føler seg selv som veldig stor nå❤️
Gratulerer så mye med lillebror!! ❤️❤️❤️
Godt det endte bra med dere begge under fødsel! Håper dere får en fin tid sammen fremover:love7
 
På tide å fortelle her også at lillebror har kommet!
4,3 kg og 53 cm
Veldig greit at han ikke fikk ekstra tid å vokse på i magen.
Litt heftig fødsel og nesten katastrofesnitt underveis, men endte med vanlig fødsel. Frisk og fin gutt og mamma som nok en gang kom helskinna fra en fødsel. Takknemlig for at alt har gått bra med oss begge.
Alt fint og stor stas med en lillebror.
Storesøster deler alt og koser og føler seg selv som veldig stor nå❤️
Ååå..Gratulerer! Har lurt på om du hadde født, så koselig å lese oppdateringen!
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye ❤
 
Back
Topp