Skravletråd

Nå snuser ikke jeg eller mannen, men jeg hadde nok syns at mannen skulle sluttet om han gjorde det. :)

jeg sluttet tvert, og det er utrolig tungt men gjør det jo for en VELDIG god grunn, og han sier han skal trappe ned, men jeg vil at han og skal slutte helt.. er ikke så artig å se han putte i en snus når jeg gjerne skulle gjort det selv:hilarious::hilarious::hilarious:
 
jeg sluttet tvert, og det er utrolig tungt men gjør det jo for en VELDIG god grunn, og han sier han skal trappe ned, men jeg vil at han og skal slutte helt.. er ikke så artig å se han putte i en snus når jeg gjerne skulle gjort det selv:hilarious::hilarious::hilarious:

Nei tenker at de burde få kjenne på hvordan det er å ikke kan få alt man har lyst på [emoji23]
 
Noen som snuste før svangerskapet? syns dere mannen skal trappe ned/slutte og?
Snuste ikke men røyket til fest og om jeg drakk alkohol ... sluttet med engang,Såklart. Mannen gjør det enda men ikke så ofte.
 
Noen som snuste før svangerskapet? syns dere mannen skal trappe ned/slutte og?
Slutta tvert begge to. Ingen spørsmål om det. Han får ta seg en øl eller to om han vil, men dette er noe vi ønsker sammen så da må han delta på noe av det vanskelige også :D
 
Jeg snuste og slutta med en gang testen ble positiv. Heldigvis snuser ikke sambo, for det hadde jeg ikke taklet, savner snusen litt hver dag...:banghead:
 
Vil dere se hva mannen velger å spise forran meg ikveld? Hele sjelen min vrenger seg
 

Vedlegg

  • BC15BD58-2BEF-4966-B13C-3659B3C78621.jpeg
    BC15BD58-2BEF-4966-B13C-3659B3C78621.jpeg
    162,3 KB · Visninger: 30
jeg sluttet tvert, og det er utrolig tungt men gjør det jo for en VELDIG god grunn, og han sier han skal trappe ned, men jeg vil at han og skal slutte helt.. er ikke så artig å se han putte i en snus når jeg gjerne skulle gjort det selv:hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg snuser ikke, men elsker parmaskinke og sånt snadder. Det er utrolig kjipt å se han stappe i seg masse spekemat når jeg ikke kan spise. Jeg har sagt jeg ikke vil ha det i hus når jeg er gravid, men det første han gikk ut og kjøpte rett etter positiv test var parmaskinke, serranoskinke og morrpølse. Er så sint på han for det! Vi har ikke hatt det på kjempelenge, og nå har vi det! Han gjorde det samme sist jeg var gravid. Så jeg ser litt den følelsen du sitter med, at han koser seg med noe du ikke kan få.
 
Jeg snuser ikke, men elsker parmaskinke og sånt snadder. Det er utrolig kjipt å se han stappe i seg masse spekemat når jeg ikke kan spise. Jeg har sagt jeg ikke vil ha det i hus når jeg er gravid, men det første han gikk ut og kjøpte rett etter positiv test var parmaskinke, serranoskinke og morrpølse. Er så sint på han for det! Vi har ikke hatt det på kjempelenge, og nå har vi det! Han gjorde det samme sist jeg var gravid. Så jeg ser litt den følelsen du sitter med, at han koser seg med noe du ikke kan få.

Så utrolig frustrerende! nesten som de skal terge seg på oss:grumpy::grumpy:
 
Slutta tvert begge to. Ingen spørsmål om det. Han får ta seg en øl eller to om han vil, men dette er noe vi ønsker sammen så da må han delta på noe av det vanskelige også :D
flinke dere begge er!:D
 
Jeg snuste og slutta med en gang testen ble positiv. Heldigvis snuser ikke sambo, for det hadde jeg ikke taklet, savner snusen litt hver dag...:banghead:

heldig du er som har en sambo som ikke snuser da.. er veldig tungt å se på at han pakker den prellen godt under leppa og lener seg tilbake:hilarious::hilarious::hilarious:
 
heldig du er som har en sambo som ikke snuser da.. er veldig tungt å se på at han pakker den prellen godt under leppa og lener seg tilbake:hilarious::hilarious::hilarious:
Åh, jeg ble snussjuk bare av å lese det der! Kjente seriøst smaken!:hilarious:
 
Åh, jeg ble snussjuk bare av å lese det der! Kjente seriøst smaken!:hilarious:

ja den snusen er veldig god, spesielt når man ikke kan få den:hilarious: hvilken snus snuste du?
 
ja den snusen er veldig god, spesielt når man ikke kan få den:hilarious: hvilken snus snuste du?
Jeg snuste mocca pink, mmmmmmmmm!:hilarious:
Hadde sluttet i nesten 2 år før jeg startet på igjen her i vinter, snuste Skruf fresh white før.
Du da?
 
Det er ikke vits i å prøve å få mannen min til å slutte. Han er så hekta at han ikke ville ha klart det nå uansett. Det er nok med en sinnatagg i huset :)
Jeg har ikke vært like avhengig, så det går greit for meg å slutte. Bruker nikotinfri snus og tyggi.
 
Back
Topp