⭐️ IKM uke 32 2018 ⭐️

Tusen takk for alle gode tanker [emoji173]️

Streken ble sterkere i dag tidlig. Og ikke bare litt heller. Er så lettet at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kanskje det er håp likevel?
Vis vedlegget 269791
Hipp hipp hurra for godt nytt[emoji173] [emoji324] [emoji92] [emoji322] [emoji94] [emoji169] [emoji294]
 
Jeg kan settes på tr. Ser ut til at jeg har kortere syklus annenhver mnd... Nå blir det gynekolog. Har spottet i en uke og da er det jo ikke håp for at noe skal feste seg. Bare å innse at dette klarer man ikke selv [emoji22]
 
Jeg kan settes på tr. Ser ut til at jeg har kortere syklus annenhver mnd... Nå blir det gynekolog. Har spottet i en uke og da er det jo ikke håp for at noe skal feste seg. Bare å innse at dette klarer man ikke selv [emoji22]
Klem[emoji173]
 
Hm..spotter ikke i dag. o_O
Tør ikke håpe for mye, er så lei av å bli skuffet hver mnd. Går på do hele tiden i frykt for å oppdage tr..
 
Hm..spotter ikke i dag. o_O
Tør ikke håpe for mye, er så lei av å bli skuffet hver mnd. Går på do hele tiden i frykt for å oppdage tr..
Håper litt med deg[emoji173] hva sier testen?
 
:Heartred
Testet nå på utvannet kveldsurin :rolleyes: ser den berømte skyggestreken på rfsu. Men den er iallefall ikke blendahvit :hilarious:
Fortsatt ikke mer spotting :)
Jeg har aldri fått noen skyggestrek på RFSU. Eller noen annen test. Alltid vært helt blendahvite. Krysser fingrene for at denne streken er starten på noe mer :Heartred
 
Jeg har aldri fått noen skyggestrek på RFSU. Eller noen annen test. Alltid vært helt blendahvite. Krysser fingrene for at denne streken er starten på noe mer :Heartred
Ååå jeg håper så veldig at det ikke bare er skygge!! Men har opplevd skygger før, så er ikke overbevist før sterk strek.
 
Begynte å spotte litt etter sex igår kveld, så virker som at syklusen holder seg på 24 dager - regner med TR kommer på besøk i morgen! Satser på å bli gravid i august - da 3 av 4 barn er unnfanget i august[emoji23]

Sjekket nettopp testen jeg tok i stad - men når jeg la den vekk rann det litt urin der strekene skal være,så tenker at det er grunnen for at den vises? Jeg så en antydning før jeg la den vekk,men tenkte at den burde bli sterk med en gang siden IKM er imorgen. Hilsen hun som ikke skulle teste før etter IKM [emoji85]
94583642f2441c0229ed0e18c988a647.jpg
 
Last edited:
Blendahvit idag, 11/12 dpo. Trodde ikke jeg hadde håp denne måneden, men skffelsen blir bare større og større :( har jo ikke prøvd så lenge, men det er så mange rundt meg nå som nettopp har født eller sier de er gravide :sorry: pp3, straks 6 mnd siden jeg slutta på ppilla
 
Back
Topp