Skravletråd

Får man kjøpt digital graviditetstest i dagligvarebutikker eller er det bare hos apotek?:rolleyes:
 
Bare apotek ja :)
 
Lurer meg inn hær i aprilforumet:) er 6+3 i dag. Har 2 gutter fra før av på 8 å snart 12 år. Vært prøvere i ca 1 år nå. noen flere hær med store barn?
 
Lurer meg inn hær i aprilforumet:) er 6+3 i dag. Har 2 gutter fra før av på 8 å snart 12 år. Vært prøvere i ca 1 år nå. noen flere hær med store barn?

Ikke store barn, men synes du er tålmodig som venta så lenge før du kom inn her :p holdt ikke mer enn 4+1 for meg før jeg skrev meg opp
 
Lurer meg inn hær i aprilforumet:) er 6+3 i dag. Har 2 gutter fra før av på 8 å snart 12 år. Vært prøvere i ca 1 år nå. noen flere hær med store barn?

Gratulerer og velkommen inn til oss :)
 
Foreslår at vi lager fleire leikar for å få opp antall innlegg
Er litt begrensa aktivitet inne på "underforuma" våre ;)
 
Lurer meg inn hær i aprilforumet:) er 6+3 i dag. Har 2 gutter fra før av på 8 å snart 12 år. Vært prøvere i ca 1 år nå. noen flere hær med store barn?

Hei og velkommen inn hit!
Har to store fra før, ei -06’er og en -08’er.
Er glad det blir «enebarn» denne gangen, masse udelt oppmerksomhet på minsten :)

Hvordan er formen din så langt?
 
Var på butikken i dag, så det var druer på tilbud og kastet meg over pyramiden. Første pakka jeg plukker opp og snur rundt var muggen:yuck: Det tålte ikke frk. Kvalm. Ble ingen druer for å si det sånn!
 
Veldig betenkt nå når jeg leser om alle som er kvalme...... :(

Husk at det er bare 1/3 som faktisk blir kvalme under svangerskapet. Jeg var ikke kvalm en dag med førstemann, er ikke kvalm nå heller og er nå 6+3.
 
Husk at det er bare 1/3 som faktisk blir kvalme under svangerskapet. Jeg var ikke kvalm en dag med førstemann, er ikke kvalm nå heller og er nå 6+3.
Kan jo håpe på at jeg er heldig men reagerte også på det forrige gang og da var der bare en tom fostersekk der... så tankene vandrer jo... men jeg håper det ikke betyr noe!
 
Kan jo håpe på at jeg er heldig men reagerte også på det forrige gang og da var der bare en tom fostersekk der... så tankene vandrer jo... men jeg håper det ikke betyr noe!

Krysser fingrene for at alt er i orden [emoji173]️ jeg vet om mange som ikke var kvalm en eneste dag!
 
Back
Topp