Skravletråd?

Evig symptomjakten. Usikker EL denne mnd mn er nok rundt 10 DPO. Ogår og idag har jeg gulpet litt. Rett og slett kaster litt opp men kommer bare i bakerst del av munnen før jeg svelger det så ingen brekkninger og er heller ikke kvalm.

Kan dette være et symptom? Jeg har ikke overspist idag og dette er sjelden for meg, nesten slik at jeg ikke kan huske sist. Kan jeg leve i håpet at det er et tegn?
 
Jeg vet det er umulig. Så derfor er jeg så irritert. Hvis jeg følger syklusen jeg tror jeg har hatt nå, så hadde jeg eggløsning på lørdag.

Jeg er uggen og har vært det siden. Og idag merket jeg at puppene mine var veldig ømme når det kom vann på dem i dusjen. Og de er mer fastere.

Nå vet jeg at det mest sannsynligvis er kroppen min som finner på alt dette pga fokuset om å bli gravid, men det er så frustrerende. Å gå rundt å være uggen, og det mest sannsynligvis uten grunn xD for man pleier vel ikke å merke noe før evt et egg fester seg er det ikke så?
 
Nå har jeg altså dratt på ferie uten så mye som en test i kofferten! :hilarious: Blir spennende å se til neste uke, når jeg kommer hjem til alle testene mine. Svir nok av den første neste tirsdag, 8 dpo :D
 
Nå har jeg altså dratt på ferie uten så mye som en test i kofferten! :hilarious: Blir spennende å se til neste uke, når jeg kommer hjem til alle testene mine. Svir nok av den første neste tirsdag, 8 dpo :D

Sikkert like så greit det, er jo ingen vits i å teste før egentlig [emoji87] Kos deg på ferie!
 
Jaaaaa jeg fikk mensen i Dag etter 2 runder med trisekvens [emoji1][emoji122] så nå håper jeg kroppen ordner opp i systemet mitt å gir meg el [emoji1]
Det tok tid gitt! Nå håper jeg EL kommer til avtalt tid og at tr blir borte igjen [emoji16]
 
Skal mest sannsynlig på telttur i helgen, med 2 små barn og 2 hunder. Vi har aldri vært på telttur med barna, så det kommer til å bli spennende.[emoji14]
 
Bugaboo fox :D

Det er stor sannsynlighet for at det blir en sånn, om vi får dette til.
Fin vogn da, og tar ikke så mye plass. Vi har en ubrukt simo kombi vogn liggende som venter på å bli tatt i bruk, bare en spire vil feste seg ;)
 
Hei! :) Kanskje presentere meg her jeg da?

Jeg er 29 år og er gift med min første kjæreste - gift i ett år og vært sammen i snart ti år. Vi har ingen barn, men har prøvd litt av og på siden nyttår. Tipper jeg kan si det som kommer nå er PP4.
I juni mistet jeg pga EXU, og kroppen er i ferd med å bli seg selv igjen. Venter EL om en ukes tid, så dette blir spennende. :)

Moro å følge mer her og å dele om sånt som mannen synes blir alt for masete, sånn som EL-slim, mensen og alt det der.
 
Jeg vet det er umulig. Så derfor er jeg så irritert. Hvis jeg følger syklusen jeg tror jeg har hatt nå, så hadde jeg eggløsning på lørdag.

Jeg er uggen og har vært det siden. Og idag merket jeg at puppene mine var veldig ømme når det kom vann på dem i dusjen. Og de er mer fastere.

Nå vet jeg at det mest sannsynligvis er kroppen min som finner på alt dette pga fokuset om å bli gravid, men det er så frustrerende. Å gå rundt å være uggen, og det mest sannsynligvis uten grunn xD for man pleier vel ikke å merke noe før evt et egg fester seg er det ikke så?
Skjønner hva du mener. Hjelper det om jeg sier kroppen er uggen fordi den produserer progesteron? Den gjør det etter hver eggløsning uavhengig av om du er blitt gravid eller ikke. Lettere å merke symptomene når du leter. Det at progesteronproduksjonen er på plass er et positivt tegn. Er kroppen din som gjør seg klar til graviditet. Uten hadde aldri en spire klart å feste seg.
 
Sikkert like så greit det, er jo ingen vits i å teste før egentlig [emoji87] Kos deg på ferie!

Nei, var det jeg fant ut å. Denne kroppen gir så rare signaler så tror egentlig vi har bommet på el uansett, så da er det hvertfall ikke noe vits å stresse over på ferie:hilarious: Takk! :)
 
Skjønner hva du mener. Hjelper det om jeg sier kroppen er uggen fordi den produserer progesteron? Den gjør det etter hver eggløsning uavhengig av om du er blitt gravid eller ikke. Lettere å merke symptomene når du leter. Det at progesteronproduksjonen er på plass er et positivt tegn. Er kroppen din som gjør seg klar til graviditet. Uten hadde aldri en spire klart å feste seg.


Jeg kan jo håpe at det da er et befruktet egg der som har sjanse for å feste seg og. Tiden går så saaaaakte når man prøver :arghh:
 
Back
Topp