Skravletråd?

Hei! :) Kanskje presentere meg her jeg da?

Jeg er 29 år og er gift med min første kjæreste - gift i ett år og vært sammen i snart ti år. Vi har ingen barn, men har prøvd litt av og på siden nyttår. Tipper jeg kan si det som kommer nå er PP4.
I juni mistet jeg pga EXU, og kroppen er i ferd med å bli seg selv igjen. Venter EL om en ukes tid, så dette blir spennende. :)

Moro å følge mer her og å dele om sånt som mannen synes blir alt for masete, sånn som EL-slim, mensen og alt det der.
Velkommen! Håper spiren sitter raskt og du slipper være her så lenge.
 
Har en gutt på halvannet og droppet prevensjon etter fødselen. Har prøvd aktivt siden jeg fikk tilbake mensen i desember.

Da håper jeg at det klaffer raskt for deg også! Trasig å vente - jeg blir helt oppslukt. Rastløs og høy puls av tiden som går så sakte.
 
Skal mest sannsynlig på telttur i helgen, med 2 små barn og 2 hunder. Vi har aldri vært på telttur med barna, så det kommer til å bli spennende.[emoji14]
Forrige uke tok vi med oss alle 6 barna på hyttetur i fjellet, ca 7km en vei og vi overlevde, utrolig nok![emoji28] så jeg regner med det blir en finfin tur på dere[emoji6]
 
I dag tok jeg med meg barna mine (4stk) til Åre for ei overnatting - etter å ha brukt 3 timer på å få 2 åringen til å sove måtte jeg bare kapitulere selv også[emoji23] d var den kvelden liksom[emoji85]
Nå hører jeg at 17 åringen rydder og vasker uten at jeg har bedt han om det[emoji173]
 
Snart 3år..

2 senaborter (uke 15 og 19), samt en SA bak oss, så har hatt noen pauser [emoji173]

Huff. :( Er flere her som trenger litt tryllestøv!

Jeg var 6+2 da jeg mistet pga EXU nettopp. Heldig vis skjønte jeg ikke at jeg var gravid før noen dager før det skjedde (trodde jeg hadde hatt mensen, og tester var negative før mens), så jeg rakk aldri å glede meg sånn. Men likevel sitter man igjen med et tomrom som i alle fall gjør meg rastløs!

Heldig vis er det sommer og fint vær - perfekt scenario for babymaking fremover også ;)
 
Huff. :( Er flere her som trenger litt tryllestøv!

Jeg var 6+2 da jeg mistet pga EXU nettopp. Heldig vis skjønte jeg ikke at jeg var gravid før noen dager før det skjedde (trodde jeg hadde hatt mensen, og tester var negative før mens), så jeg rakk aldri å glede meg sånn. Men likevel sitter man igjen med et tomrom som i alle fall gjør meg rastløs!

Heldig vis er det sommer og fint vær - perfekt scenario for babymaking fremover også ;)

Vi er over i assistert befruktning forumet nå, men henger litt her også[emoji4]

Eneste lyspunktet er at de har funnet årsaken til at babyene våre blir syke og at de faktisk kan gjøre noe med det [emoji173]

EXU høres skummelt ut.
Spontanaborten var for oss rimelig harmløs med en senabort i uke 19 bak oss, men det er likevel kjipt.
Med ho vi mista i uke 19 var jeg så nervøs og sikker på at det ville gå galt at jeg ikke fikk til å glede meg ordentlig.
SA var 6+3.
Senaborten i uke 15 var 22juni i år, så fortsatt ferskt. Denne gangen hadde jeg en helt annen følelse og hadde begynt å håpe [emoji174]

Vi faller litt utenfor den normale prøvergruppa, ettersom vi ikke kommer til å prøve selv fremover. Skal inn til forsamtale i september og håper jo på at vi så fort som mulig kommer i gang og får noen positive resultater [emoji4]
Faller liksom i mellom to stoler, vi skal igjennom IVF, men blir gravide på egenhånd, men ønsker det ikke [emoji85]
Vi tør rett og slett ikke ta sjansen når babyene kan bli så syke..
 
Vi er over i assistert befruktning forumet nå, men henger litt her også[emoji4]

Eneste lyspunktet er at de har funnet årsaken til at babyene våre blir syke og at de faktisk kan gjøre noe med det [emoji173]

EXU høres skummelt ut.
Spontanaborten var for oss rimelig harmløs med en senabort i uke 19 bak oss, men det er likevel kjipt.
Med ho vi mista i uke 19 var jeg så nervøs og sikker på at det ville gå galt at jeg ikke fikk til å glede meg ordentlig.
SA var 6+3.
Senaborten i uke 15 var 22juni i år, så fortsatt ferskt. Denne gangen hadde jeg en helt annen følelse og hadde begynt å håpe [emoji174]

Vi faller litt utenfor den normale prøvergruppa, ettersom vi ikke kommer til å prøve selv fremover. Skal inn til forsamtale i september og håper jo på at vi så fort som mulig kommer i gang og får noen positive resultater [emoji4]
Faller liksom i mellom to stoler, vi skal igjennom IVF, men blir gravide på egenhånd, men ønsker det ikke [emoji85]
Vi tør rett og slett ikke ta sjansen når babyene kan bli så syke..

Så godt at dere i det minste har fått noen svar!
Prøver er man jo uansett, så dersom du føler at det er allright å være i denne delen av forumet så gjør du jo selvsagt det :)
 
Det håper jeg også :)

Hva med dere andre? Noen som har vært i dette forumet lenge?
Har vel ikke vært på dette forumet så lenge enda, et år kanskje.
Vi har prøvd på vår første felles nå, og har kommet til pp 26. Siden sist jeg fullførte et svangerskap har det nå blitt over 14år.
Har vært igjennom sa, ma og mange kjemiske siden den gang.[emoji174] Men nå begynner sikkert eggene mine å slite med best før merkingen[emoji28] [emoji57]
 
Klarte å legge inn en hyrdestund i ferien i tilfelle eggløsning er nå denne uka.

Baderomsgulv midt på natta er ikke til å anbefale. Jeg begynner å bli for gammel til slikt :angelic:
 
Jeg blir litt tussete av disse tulle symptomene. Det er jo mest sannsynligvis psykisk, men å gå rundt med kvalmebølger kan jeg godt være foruten med mindre det er "the real deal" :hungover:
 
Drømte i natt at jeg hadde vondt i nakken og hode, våknet i 6 tiden i morges med verdens verste hodepine å smerter i nakken.
Måtte ta en av mannen sine Paralgin forte og Paracet, smerter gikk bort og bivirkninger kom, kvalm,trøtt og svimmel. Nå gledes det til kvelden.
 
Hvordan går det her?

Her kjører jeg hjemover.

I dpo land går det ekstremt sakte!! Spesielt når man ikke kan gjøre annet i bilen enn å kjenne på symptomer
 
Og som jeg skrwv i ikm gruppa mi.

Har menssmerter og vondt helt nederst i magen (eller lenger ned) her jeg sitter i bilen.

1 uke til IKM.

Håper det er noe på gang og ikke bare i hodet mitt!
 
Klarte å legge inn en hyrdestund i ferien i tilfelle eggløsning er nå denne uka.

Baderomsgulv midt på natta er ikke til å anbefale. Jeg begynner å bli for gammel til slikt :angelic:
Sorry, men pffft [emoji14][emoji23][emoji23]
Er ikke alltid lett å finne tid og rom for sånt i ferien nei [emoji14]
 
Back
Topp