Klagetråd!

Hvordan er det meningen at man skal sove? Det er jo fader ikke en eneste stilling som funker.
 
Trøtt, vondt i halsen og har feberfølelse. I tillegg har jeg en datter som leker snegle og tester ut tålmodigheten min denne mandagsmorgenen[emoji37]
 
Trøtt, vondt i halsen og har feberfølelse. I tillegg har jeg en datter som leker snegle og tester ut tålmodigheten min denne mandagsmorgenen[emoji37]
God bedring!!
 
Hvordan er det meningen at man skal sove? Det er jo fader ikke en eneste stilling som funker.
Jeg sliter også. Vond venstreskulder som gjør at jeg ikke kan ligge på venstre side, vond rygg som gjør det vanskelig å ligge på ryggen og å ligge i samme stilling lenge, litt mye mage for å ligge på magen. I dag er jeg helt i ørska. Hodet kjennes trangt. Var for første gang innom tanken på sykemelding. Sykemelding for trøtthet er jo strengt tatt fornuftig når man sliter med å jobbe, men det høres så teit ut når det gjelder en selv;)
 
Jeg sliter også. Vond venstreskulder som gjør at jeg ikke kan ligge på venstre side, vond rygg som gjør det vanskelig å ligge på ryggen og å ligge i samme stilling lenge, litt mye mage for å ligge på magen. I dag er jeg helt i ørska. Hodet kjennes trangt. Var for første gang innom tanken på sykemelding. Sykemelding for trøtthet er jo strengt tatt fornuftig når man sliter med å jobbe, men det høres så teit ut når det gjelder en selv;)

Samme her! Jeg syns aldri at andre er teite ang sykemelding, men føler meg dritkjip selv, selv om det er helt dust å skulle jobbe 100% på ca null søvn :p Jeg klarer ikke å puste når jeg ligger på ryggen, så det blir ca én time på siden før jeg må snu meg pga vondt i bekkenet/hofta. Helt tullete.
 
Babyen sparker meg rett ned i utgangen o_O eller, han ligger med hodet ned - så det må jo være hendene han styrer med.. sykt vondt når det plutselig hugger til i underlivet :shifty:
 
Ikke nok med at minien hadde tippa på sykkel i bhg på fredag (stort sår i hånda), og ramla ned trappa på lørdag (det såret over nesa), så ringer bhg i dag fordi tissen hans er rød og opphovnet :/ Rett til legen, og han har fått en skikkelig betennelse stakar :( Alt på en gang for han :/
 
Ikke nok med at minien hadde tippa på sykkel i bhg på fredag (stort sår i hånda), og ramla ned trappa på lørdag (det såret over nesa), så ringer bhg i dag fordi tissen hans er rød og opphovnet :/ Rett til legen, og han har fått en skikkelig betennelse stakar :( Alt på en gang for han :/
Stakkars lille. :(
 
Ikke nok med at minien hadde tippa på sykkel i bhg på fredag (stort sår i hånda), og ramla ned trappa på lørdag (det såret over nesa), så ringer bhg i dag fordi tissen hans er rød og opphovnet :/ Rett til legen, og han har fått en skikkelig betennelse stakar :( Alt på en gang for han :/

Stakkars lille... god bedring!!
 
Ikke nok med at minien hadde tippa på sykkel i bhg på fredag (stort sår i hånda), og ramla ned trappa på lørdag (det såret over nesa), så ringer bhg i dag fordi tissen hans er rød og opphovnet :/ Rett til legen, og han har fått en skikkelig betennelse stakar :( Alt på en gang for han :/

Å lille [emoji31][emoji173]️
 
Ikke nok med at minien hadde tippa på sykkel i bhg på fredag (stort sår i hånda), og ramla ned trappa på lørdag (det såret over nesa), så ringer bhg i dag fordi tissen hans er rød og opphovnet :/ Rett til legen, og han har fått en skikkelig betennelse stakar :( Alt på en gang for han :/

Huff, stakkar liten [emoji17]
 
Asså, hva skjer med lysken på høyre side for tiden? Får skikkelig krampe der flere ganger om dagen, og det er så vondt [emoji37]
 
Huff, stakkar liten [emoji17]

Stakkars lille. :(

Stakkars lille... god bedring!!

Å lille [emoji31][emoji173]️
Takk [emoji173] Han virka litt varm når han ble lagt, men godtok heldigvis behandlinga uten problem (må skylle med saltvann inn i forhuden med en sprøyte et par ganger om dagen), han ba til og med om ekstra skylling!
Men siden han virka litt utilpass og varm fikk han en paracet så han i allefall slipper å ha så vondt!
 
Ikke nok med at minien hadde tippa på sykkel i bhg på fredag (stort sår i hånda), og ramla ned trappa på lørdag (det såret over nesa), så ringer bhg i dag fordi tissen hans er rød og opphovnet :/ Rett til legen, og han har fått en skikkelig betennelse stakar :( Alt på en gang for han :/
Stakkars! Håper betennelsen går fort over, det må jo være et av de verre stedene å ha betent!
 
Stakkars! Håper betennelsen går fort over, det må jo være et av de verre stedene å ha betent!
Var visst ganske vanlig på små gutter... Skulle jo egentlig teste ut bleieskift nå, men det får bli utsatt når han går passe hjulbent og sier det er vondt å tisse :/ Håper det går seg fort til!
 
Back
Topp