Klagetråd!

Gått rundt på en messe i mange timer idag, er så sliten nå :wtf: er alene med 1åringen i 1 time til, så skal jeg ut å spise med 2 venninner senere. Gleder meg til helga er over :wacky:
 
Auau bekkenløsning og ryggsmertene tar overhånd i dag. Skulle bare hvile litt etter middagen før jeg skulle ta siste hyllene i klesskapet. Og det verker som bare det. Klarer knapt å snu på meg eller bevege beina og jeg ligger på sengen.

Det er nå jeg er glad for at guttungen er på «ferie».
 
Avlast deg selv med å ta dotrening og bleieskift når mannen er hjemme? Er ikke bra for bekkenet å ta en liten på do, tørke, minne på do osv når man allerede er sliten .
Ja jeg ga litt opp... Har akkurat vært i bursdag meg ham i 4 timer (jeg får sitte, og han får leke). Ble brått avslutta når han ramla ned halve trappa:( Ser heldigvis ut til at det gikk overraskende bra, bare et lite skrubbsår på nesa :/
 
Nettene er konsekvent todelte for tida. Våkner en gang sensent eller tidligtidlig, og så må jeg liksom være våken noen timer før jeg får sove igjen.
 
Neida, så toåringen våkna bare «litt tidlig» i dag... [emoji854] Image1529210964.154372.jpg
 
Sprang til toåringen når han datt ned trappa i går (går helt fint med han altså!!), og kunne såklart ikke tenke korte steg og alt det der, så nå er symfyseløsninga total... Måtte formiddagen gå fort så mannen kommer hjem igjen!
 
Sprang til toåringen når han datt ned trappa i går (går helt fint med han altså!!), og kunne såklart ikke tenke korte steg og alt det der, så nå er symfyseløsninga total... Måtte formiddagen gå fort så mannen kommer hjem igjen!

Au [emoji54][emoji31] (til begge [emoji173]️)
 
Sprang til toåringen når han datt ned trappa i går (går helt fint med han altså!!), og kunne såklart ikke tenke korte steg og alt det der, så nå er symfyseløsninga total... Måtte formiddagen gå fort så mannen kommer hjem igjen!
Ååh :dead:
 
Når formen har vært eksemplarisk (foruten et par låsninger i bekkenet) frem til uke 29, og har denne uka vært ekstremt sliten, fått en start på bekkenløsning, ekstreme ryggsmerter og har syke hormonelle svinginger. Må de siste 10 ukene gå fort! :spitoutdummy:
 
De to forrige svangerskapene mine har bekkenplagene blitt mye mildere etter babyen la seg med hodet ned, å kom seg litt ned i bekkenet.. det har ikke skjedd denne gangen, har jo mer vondt nå en jeg hadde på det værste med de to andre, å nå ligger hodet nede i bekkenet å stanger mot åpningen sa jm.. jeg som hadde håper på bedring denne gangen også [emoji22]
 
Neida, så toåringen våkna bare «litt tidlig» i dag... [emoji854] Vis vedlegget 263010

Tror ikke jeg tørr sånn overvåking på vår, best å bare tenke at det var tidlig uten å faktisk se hvor tidlig det var... Eller hvor mange ganger man ble vekket ... Vært mye tidlig og ofte i det siste, vet ikke om det er typisk alder eller at han merker noe er på gang ..
 
Klager på at teit og vond gravidkropp holder tilbake et hode som så gjerne vil få gjort masse greier! Er ikke hver dag jeg er like motivert heller, og det er så irriterende å drasse rundt på dette motvillige daukjøttet (aka alt under halsen).
 
Ahh får makk i beina og kroppen om kveldene... rastløs samtidig som jeg er dønn sliten. Kjennes ut som det kribler i kroppen fra korsryggen og ned. Får fnatt snart..
 
Tror ikke jeg tørr sånn overvåking på vår, best å bare tenke at det var tidlig uten å faktisk se hvor tidlig det var... Eller hvor mange ganger man ble vekket ... Vært mye tidlig og ofte i det siste, vet ikke om det er typisk alder eller at han merker noe er på gang ..

Overvåkninga er jo på meg da :p

Hjelper forbi få sympati fra mannen og omvendt hvis han han tatt natta og toåringen har vært vanskelig
 
Fant ei feit snegle i jordbærkurva i dag, kvalm enda.
 
Overvåkninga er jo på meg da :p

Hjelper forbi få sympati fra mannen og omvendt hvis han han tatt natta og toåringen har vært vanskelig
Bruker han smokk? Nr 2 her våknet hele tiden. Jeg var oppe hver bidige natt 5-5ganger. Sluttet med smokk...sov mye bedre og lengre!
 
Back
Topp