Klagetråd!

Det er veldig vanskelig å puste i lenestolen for tida... :confused: Blir vel feil vinkel eller press eller noe på lunger og alt annet som trenger plass.
 
Klager på at jeg fremdeles ligger utslitt på sofaen etter bursdagsfeiring for 7-åringen med hele klassen 17-19 i dag. Både rygg og rumpe verker. Ungene mine er godt fornøyd med at ingen legger dem....
 
Ja ser den! Her va heldigvis planen å rekke ferga fra Harstad 10.45! Men villmarksmessa vare vel godt utpå dagen pluss opprydding og pakkibg?
Jepp - han e nok ikke heime før lenge etter sengetid for lillemann
 
Skal o en bursdag kl 2 i mårra til ei på krabbe, men du får sei ifra om du vil ha playdate :)
Takk for det, men har planlagt å trille/gå litt rundt på messa imorra etter første luren :) og søndag trur eg at turen går til sverige :p gjør alt eg kan for å ikke sette hjemme aleina hele dagen ;)
 
Klager på at jeg fremdeles ligger utslitt på sofaen etter bursdagsfeiring for 7-åringen med hele klassen 17-19 i dag. Både rygg og rumpe verker. Ungene mine er godt fornøyd med at ingen legger dem....
Mannen min tok ansvar for å legge oss alle tre:) Jeg ble lagt først.
 
.
 
Trudde endelig at eg hadde funnet navnet på mini, men så liker ikkje sambo det... Hvorfor skal dette med navn være så vanskelig??
 
[emoji17] Er det ikke noen oppgaver du kan la være å gjøre? Må du rydde og shine så mye feks?

Fikk rydda litt, men ryddig og rent hjemme ble det ikke. Overlevde dagen og kvikna til. Måtte bare 4 kopper med sterk sjokomelk til.
 
Fikk rydda litt, men ryddig og rent hjemme ble det ikke. Overlevde dagen og kvikna til. Måtte bare 4 kopper med sterk sjokomelk til.
Begynner og avslutter hver dag med et stooooort glass sterk sjokomelk her også, vurderer glass nr to før jeg vagger meg i sengs og prøver å sovne uten at varmeovnen/sugekoppen av en ektemann klistrer seg inntil meg:p
 
Har offisielt en skikkelig dritthelg. Bare sur og grinete, hormonell som juling... Dotrening og bleieslutt går ræva, og mannen er borte hele helga [emoji13] Huset er rotete og jeg har vondt i det forbanna bekkenet...
 
Har offisielt en skikkelig dritthelg. Bare sur og grinete, hormonell som juling... Dotrening og bleieslutt går ræva, og mannen er borte hele helga [emoji13] Huset er rotete og jeg har vondt i det forbanna bekkenet...
Avlast deg selv med å ta dotrening og bleieskift når mannen er hjemme? Er ikke bra for bekkenet å ta en liten på do, tørke, minne på do osv når man allerede er sliten .
 
7 og 5 åringen ser på film,..SIBA kjeks, blåbær og jeg har ikke energi...virkelig ikke. Tror jern lageret burde vært fullt på før mannen dro offshore ..og jeg vet vi må ut å handle middag og lørdagsgodt..
Jeg som har masse energi vanligvis, det er tøft og da være så sliten ;(
 
7 og 5 åringen ser på film,..SIBA kjeks, blåbær og jeg har ikke energi...virkelig ikke. Tror jern lageret burde vært fullt på før mannen dro offshore ..og jeg vet vi må ut å handle middag og lørdagsgodt..
Jeg som har masse energi vanligvis, det er tøft og da være så sliten ;(

Uff, det er forferdelig å være så sliten på dager hvor man egentlig ikke kan være det :( Klem til deg!
 
Uff, valpen hadde et nytt epilepsianfall i dag. :( Det føles så fælt å se henne slik.
 
Back
Topp