Klagetråd!

Jeg får altså ikke sove. :( Jeg tenker og planlegger og funderer bare, og klarer ikke å stoppe!
 
Dårlig natt på alle tre, jeg er sliten, kvalm og bekkenet verker
 
Klager over at tumoren til mellomste ser ut til å vokse, selv om han får behandling med betablokkere. Ny kontroll om 3 uker. Hvis det ikke stopper opp eller går tilbake til den tid, er det cellegift neste... ☹️ Urk. Det skal nå bli en fest med to barn på hver sin avdeling her. Håper vi får familierom [emoji6][emoji16]
[emoji52][emoji173]
 
Klager over at tumoren til mellomste ser ut til å vokse, selv om han får behandling med betablokkere. Ny kontroll om 3 uker. Hvis det ikke stopper opp eller går tilbake til den tid, er det cellegift neste... ☹️ Urk. Det skal nå bli en fest med to barn på hver sin avdeling her. Håper vi får familierom [emoji6][emoji16]

Uff, hva dere skal igjennom... God bedring til mellomste. Sender en oppmuntrende klem.
 
Jeg savner emojien som betyr "har medfølelse med deg". Tommel ned er liksom at man ikke liker kommentaren føler jeg. Vil ikke bruke det når jeg ønsker å formidle at jeg synes noe er trist/leit/kjipt
 
Jeg savner emojien som betyr "har medfølelse med deg". Tommel ned er liksom at man ikke liker kommentaren føler jeg. Vil ikke bruke det når jeg ønsker å formidle at jeg synes noe er trist/leit/kjipt
Har brukt hjertet til det. Men kanskje det kan tolkes feil? Hehe, å kommunisere vha emojier kan være litt forvirrende. :)
 
Jeg savner emojien som betyr "har medfølelse med deg". Tommel ned er liksom at man ikke liker kommentaren føler jeg. Vil ikke bruke det når jeg ønsker å formidle at jeg synes noe er trist/leit/kjipt

En sånn en emoji vil jeg ha også... tommel ned gir telling i rødt på brukernavnet. [emoji853]
 
Har brukt hjertet til det. Men kanskje det kan tolkes feil? Hehe, å kommunisere vha emojier kan være litt forvirrende. :)
Mange ganger fungerer hjertet bra. Jeg tolker i alle fall ofte det til å bety føler med deg både på godt og vondt. Men noen ganger passer det dårlig. Særlig om nå bare er irriterende og frustrerende og til å bli sint for.
 
Klager over at tumoren til mellomste ser ut til å vokse, selv om han får behandling med betablokkere. Ny kontroll om 3 uker. Hvis det ikke stopper opp eller går tilbake til den tid, er det cellegift neste... ☹️ Urk. Det skal nå bli en fest med to barn på hver sin avdeling her. Håper vi får familierom [emoji6][emoji16]

Ååå nei[emoji20][emoji170] Håper det stopper opp før neste kontroll[emoji170]
 
Kjenner på noe magesmertegreier jeg ikke har kjent tidligere, i tillegg til litt murringer nederst i magen og i korsryggen av og til.
Måtte det gå fort over så jeg slipper inn på føden igjen!!
 
Kjenner på noe magesmertegreier jeg ikke har kjent tidligere, i tillegg til litt murringer nederst i magen og i korsryggen av og til.
Måtte det gå fort over så jeg slipper inn på føden igjen!!
Jepp, vi har vel tenkt å få deg over 1.juli-grensa?!
 
Jeg kan nå slutte neg til dette fellesskapet som har bekkensmerter! :p Vel, jeg er glad jeg slapp det før nå iallfall.
 
Lillegutt ligger fortsatt i seteleie. Er i uke 34 nå. Han har vært i seteleie ved alle kontroller. Håper virkelig han snur seg snart:inpain: kjenner jeg får litt angst av å tenke på setefødsel. Er førstegangsfødende
 
Lillegutt ligger fortsatt i seteleie. Er i uke 34 nå. Han har vært i seteleie ved alle kontroller. Håper virkelig han snur seg snart:inpain: kjenner jeg får litt angst av å tenke på setefødsel. Er førstegangsfødende
Når bruker de å snu seg? Jeg fikk beskjed om at min lå med hodet ned sist, men tror ikke den "har festet seg", hva nå det vil si.
 
Lillegutt ligger fortsatt i seteleie. Er i uke 34 nå. Han har vært i seteleie ved alle kontroller. Håper virkelig han snur seg snart:inpain: kjenner jeg får litt angst av å tenke på setefødsel. Er førstegangsfødende
Min lå også i seteleie på tirsdag, er idag 32+6. Hååper han snur seg, for tror ikke kroppen min har godt av en setefødsel..
 
Min lå også i seteleie på tirsdag, er idag 32+6. Hååper han snur seg, for tror ikke kroppen min har godt av en setefødsel..

Føler med deg. Orker ikke tanken på setefødsel selv. Det er vel enda litt håp om at han/hun snur seg selv. Skal til jordmor om et par uke og hvis han ikke har snudd seg sa så blir jeg henvist til sykehuset.
 
Back
Topp