Tvillingene ❤❤

Herreguuuuuud.. . Navlen min er på vei ut allerede :arghh: det var LITT tidlig!! Takk tvillingene mine...tusen takk.. :hungover:
 
Hallo jenter!
Hører visst til denne tråden, jeg :D
 
Blir moro å se om det e flere som får se 2 små etter ul, sikkert flere som ikke har hatt tul [emoji6]
 
Noen som vet hvordan man fester ting i første innlegg? Hadde vært moro å hatt en oversikt over vår termin, kjønn osv :)
 
Noen som vet hvordan man fester ting i første innlegg? Hadde vært moro å hatt en oversikt over vår termin, kjønn osv :)
Miderator må kanskje gjøre det?
 
Fonne det på nette? Eg finne liksom ikkje heilt ut av jungelen på nette me bager å vogner..
Bagene kjøpte jeg av ei på fb, og kjøper understellet på barnas hus. Vi får 10% avslag når vi er medlem i tvillingforeldreforeningen :) Vi var på barnas hus og prøvde vogner. Det er bare bugaboo donkey og Emmaljunga sin tvillingvogn som kan ha sportsdeler vendt mot den som triller. Det var det viktigste kriteriet for meg. Og Emmaljunga har jeg alltid likt godt :) men bugaboo tar mindre plass sammenlagt og kan gjøres om til enkeltvogn, så mången velger den pga det.
 
Back
Topp