Tvillingene ❤❤

Dere med tvillinger, kjenner dere bevegelser/spark fra babyene?

Jeg er i uke 18+4 men kjenner ikke så mye bevegelser ennå, og de små bevegelser kan det gå lengre tid imellom. Jeg kjenner mest bevegelser fra jente nå daglig. Fra guttene er det ikke så mye jeg kjenner, synes det er rart at det er ikke likt. Men ho jente den nest aktive under ul også hun er ekstrem aktiv, og ligger nederste det er kanskje lettere å bevegelsene der nede enn oppe.

Hva med dere? Kjenner dere begge samtidig? Og hvor mye bevegelser kjenner Dere?. Jeg er først gangs så det tar sikker lengre tid å kjenne liv.
 
Dere med tvillinger, kjenner dere bevegelser/spark fra babyene?

Jeg er i uke 18+4 men kjenner ikke så mye bevegelser ennå, og de små bevegelser kan det gå lengre tid imellom. Jeg kjenner mest bevegelser fra jente nå daglig. Fra guttene er det ikke så mye jeg kjenner, synes det er rart at det er ikke likt. Men ho jente den nest aktive under ul også hun er ekstrem aktiv, og ligger nederste det er kanskje lettere å bevegelsene der nede enn oppe.

Hva med dere? Kjenner dere begge samtidig? Og hvor mye bevegelser kjenner Dere?. Jeg er først gangs så det tar sikker lengre tid å kjenne liv.

Kjenner innimellom å har gjort det en stund, e 14+5
Her ligger begge på samme plass vet ikke om det har noe å si det da
 
Kjenner innimellom å har gjort det en stund, e 14+5
Her ligger begge på samme plass vet ikke om det har noe å si det da
Er tvillingene dine eneggede eller? Trillingene mine er 3 eggede, de har hver morkake og ligger i hver rom. Jente er plassert nederste til venstre, en gutt på høyre side men litt oppe og han andre ligger øverste over navlen. Jeg kjente også ganske lenge men tar seg opp så mye som jeg har tenkt.
 
Er tvillingene dine eneggede eller? Trillingene mine er 3 eggede, de har hver morkake og ligger i hver rom. Jente er plassert nederste til venstre, en gutt på høyre side men litt oppe og han andre ligger øverste over navlen. Jeg kjente også ganske lenge men tar seg opp så mye som tenkt.

De er toeggede og har hver sin morkake også, de ligger begge nede til venstre. Hver gang vi har vært på ul så har dem sagt at det er vanskelig å se tvilling nr 2 fordi tvilling nr 1 ligger foran på en måte [emoji28]
 
Dere med tvillinger, kjenner dere bevegelser/spark fra babyene?

Jeg er i uke 18+4 men kjenner ikke så mye bevegelser ennå, og de små bevegelser kan det gå lengre tid imellom. Jeg kjenner mest bevegelser fra jente nå daglig. Fra guttene er det ikke så mye jeg kjenner, synes det er rart at det er ikke likt. Men ho jente den nest aktive under ul også hun er ekstrem aktiv, og ligger nederste det er kanskje lettere å bevegelsene der nede enn oppe.

Hva med dere? Kjenner dere begge samtidig? Og hvor mye bevegelser kjenner Dere?. Jeg er først gangs så det tar sikker lengre tid å kjenne liv.
Jeg kjenner begge to tydelig nå :) øker i styrke for hver dag som går, og de er målt til 1 uke større enn ifht ivf-termin , så da er de jo litt store :)
 
It's already here, baby!! :laughing021

Haha [emoji23] gleder mæ til det ser mer ut som en gravid mage enn bare masse flesk, foreløpig så syns æ ikke æ ser gravid ut selvom det merkes at buksa ikke går igjen å at noen av genseran mine e strammere rundt magen enn andre plassa. Ser fram til å få tidlig mage[emoji1] med første så ikke folk at æ va gravid før æ va 6-7 mnd
 
Haha [emoji23] gleder mæ til det ser mer ut som en gravid mage enn bare masse flesk, foreløpig så syns æ ikke æ ser gravid ut selvom det merkes at buksa ikke går igjen å at noen av genseran mine e strammere rundt magen enn andre plassa. Ser fram til å få tidlig mage[emoji1] med første så ikke folk at æ va gravid før æ va 6-7 mnd
Her er magen stor allerede☺. Lenge siden jeg kunne gå med egne tøy hehe. Her blir de målt 3 dager større enn inseminergsterminenen.
 
Jeg kjenner begge to tydelig nå :) øker i styrke for hver dag som går, og de er målt til 1 uke større enn ifht ivf-termin , så da er de jo litt store :)
Så gøy at du kjenner begge to og at det øker styrke❤. Her blir de målt 3 dager større enn inseminerings termin☺. Og magen er veldig stor allerede. Er du første gangs eller?
 
Her er magen stor allerede[emoji5]. Lenge siden jeg kunne gå med egne tøy hehe. Her blir de målt 3 dager større enn inseminergsterminenen.

Så herlig![emoji7] er misunnelig! Kjøpt et par gravid bukser men har bomma på størrelsene..
Men æ kjøpte en sånn knappe lapp på eBay som æ legge i smekken å et mage band til å skule det med [emoji6]
 
Back
Topp