Tvillingene ❤❤

Se hva jeg fant på fb :D har aldri sett sånn før
Vis vedlegget 248929 Vis vedlegget 248930
Så god du er. Det er faktisk den vi har tenkt å kjøpe i blå. Den finnes ikke Norge så må bestilles på nett. Det finnes ikke så mange varianter trillingvogner, så fant vi den og en annen som heter trio veldig bred enn. Dette har er jo mye billigere enn nytt. eneste ulempen er at den er lilla, venter på 2 gutter og 1 jente så skulle ha noe mer nøytral selv om jeg falt for denne i blått. Skal prøve å ta kontant med selgeren. Vi har ikke noe utstyr ennå, vi vil om alt går bra først.
 
Så god du er. Det er faktisk den vi har tenkt å kjøpe i blå. Den finnes ikke Norge så må bestilles på nett. Det finnes ikke så mange varianter trillingvogner, så fant vi den og en annen som heter trio veldig bred enn. Dette har er jo mye billigere enn nytt. eneste ulempen er at den er lilla, venter på 2 gutter og 1 jente så skulle ha noe mer nøytral selv om jeg falt for denne i blått. Skal prøve å ta kontant med selgeren. Vi har ikke noe utstyr ennå, vi vil om alt går bra først.
Lilla er jo en fin blanding av blått og rosa:)
 
Så god du er. Det er faktisk den vi har tenkt å kjøpe i blå. Den finnes ikke Norge så må bestilles på nett. Det finnes ikke så mange varianter trillingvogner, så fant vi den og en annen som heter trio veldig bred enn. Dette har er jo mye billigere enn nytt. eneste ulempen er at den er lilla, venter på 2 gutter og 1 jente så skulle ha noe mer nøytral selv om jeg falt for denne i blått. Skal prøve å ta kontant med selgeren. Vi har ikke noe utstyr ennå, vi vil om alt går bra først.
Skjønner godt at dere vil vente :) men kanskje dere får solgt den igjeb om det ikke skulle gå. Synd det var feil farge! Men synes ikke det var så typisk jente lillafarge. Rød + blå blir lilla ;)
 

Vedlegg

  • _20180315_134846.JPG
    _20180315_134846.JPG
    369,6 KB · Visninger: 71
Hei. Dere som er noe lengre på vei enn meg har kanskje snakke noe med jordmor/lege om sykemelding. Har lest flere steder at man blir sykemeldt tidlig når man venter tvillinger. Gjerne mellom uke 20-24. Har dere noen erfaringer med dette eller fått noe info om det?
 
Hei. Dere som er noe lengre på vei enn meg har kanskje snakke noe med jordmor/lege om sykemelding. Har lest flere steder at man blir sykemeldt tidlig når man venter tvillinger. Gjerne mellom uke 20-24. Har dere noen erfaringer med dette eller fått noe info om det?
Tror det er fra uke 28 :)
 
Hei. Dere som er noe lengre på vei enn meg har kanskje snakke noe med jordmor/lege om sykemelding. Har lest flere steder at man blir sykemeldt tidlig når man venter tvillinger. Gjerne mellom uke 20-24. Har dere noen erfaringer med dette eller fått noe info om det?
Har fått beskjed om fra fastlege at det er kanskje rundt uke 28. Men 2 jordmødre og 1 gynoverlege har hittil sagt til meg at det nå blir mer individuelt vurdert og at det har med mor og barns tilstand å gjøre når man blir ute.
 
Å såpass.. kjenne noe i magen men kankje sei om d e dei liksom..
Men d komme vel snart håpe eg...
Har nok mye å si at dette er 3. Svangerskap :) + jeg har stor mage med livmor godt over navlen. Og så er gutta en uke større i størrelse enn de skulle vært :p ene sparker nedi buksekanten ig den andre opp og ut mot siden. De bytter ofte stilling, og kan kjenne at de styrer på
 
Det er sikkert dem du kjenner, om du kjenner "noe" ;) var godt på vei første gang før jeg skjønte at det faktisk var babyen jeg kjente
 
Back
Topp